Gå til innhold

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, litt funny at jeg faktisk har bedre kropp en halvparten av de jentene. Noen av de som ikke har noen ting på top model å gjøre. :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Haha, litt funny at jeg faktisk har bedre kropp en halvparten av de jentene. Noen av de som ikke har noen ting på top model å gjøre. :kjefte:

Eh?

Det er da vel ikke snakk om å ha best kropp, men være best foran kamera.

• Liker 1
Skrevet

Eh?

Det er da vel ikke snakk om å ha best kropp, men være best foran kamera.

For å bli en god modell må du nok ha en bra kropp jo. Du får ikke mange jobber hvis du ikke har bra kropp.

Gjest Consensio
Skrevet

For å bli en god modell må du nok ha en bra kropp jo. Du får ikke mange jobber hvis du ikke har bra kropp.

Og hva er en bra kropp?

Jeg har da sett supermodeller som både har former og pupper, samt de som knapt har pupper og er supertynne.

Ergo, så finnes det ikke en mal for hva som gjør en til en supermodell.

Man kan ha en kropp som DU syns er stygg eller uegnet, men likevel klare seg kjempebra som modell.

• Liker 3
Skrevet

Syntes det så litt merkelig ut med alle de forskjellige "posene" egentlig...

Skrevet

Jeg får helt fnatt av Charlotte. Hun er ikke noe dyktig engang, ugh.

• Liker 1
Skrevet

WHAT. Bambi har et ansikt som kunne gjort det stort i moteverdenen. Charlotte; not so much. Skjønner ikke hva hun gjorde blant de to siste engang.

• Liker 1
Skrevet

Bambie var jo kjempesøt!

Synes Charlotte var litt for kjepphøy altså.

• Liker 3
Skrevet

Ble akkurat hun ene kalt FHM-chubby??

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor Charlotte var ble blandt de to siste.

Hun hadde jo den sterkeste og beste posituren. Amatørdommere

Skrevet

wooow, Christer kalte henne (sikkert Eirin?) for FHM-chubby, og hun forlot rommet. Gleder meg til neste uke!

• Liker 2
Skrevet

Huff, synes ikke Charlotte har noenting der å gjøre, og at Bambie ble sendt ut var joe bare helt feil. :(

Og den kommentaren om at hun Eirin var "FHM-chubby" var jo bare heeeelt $&#%%! :kjefte: De vil jo bare lage TV for å skape reaksjoner sånn at media skriver om programmet, og dessverre er det henne det går utover.

Skjønner godt at hun blir både sint, sur og stormer ut. Faen heller, jeg ser INGEN forskjell fra henne og de andre deltakerne? Hun er da tynn!

Gjest Raindrops
Skrevet

Og den kommentaren om at hun Eirin var "FHM-chubby" var jo bare heeeelt $&#%%! :kjefte: De vil jo bare lage TV for å skape reaksjoner sånn at media skriver om programmet, og dessverre er det henne det går utover.

Jeg tror det også handler om å forbrede deltagerne på at ikke alle i modellbransjen er like søte å snille som Mona. De har jo hatt lignende på ANTM.

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Jeg tror det også handler om å forbrede deltagerne på at ikke alle i modellbransjen er like søte å snille som Mona. De har jo hatt lignende på ANTM.

Nettopp! Det ër bare noe de må venne seg til. Sånn er det. Modellbransjen er beintøff.

Endret av Linda sofie
Skrevet

Skjønner godt at hun blir både sint, sur og stormer ut. Faen heller, jeg ser INGEN forskjell fra henne og de andre deltakerne? Hun er da tynn!

Greit at hun har noe mer former, men synes uansett kommentaren er drøy. Men programmer som dette er vel heller ikke skapt for å skape gode selvbilder hos jenter som sitter og ser på. Hun (Eirin) var vel ikke av de aller yngste der (?), så håper hun klarer å heve seg litt over det.

Nå har det vært fokus på vekta hennes i to program allerede. Dersom de mener hun er for stor for å være modell (noe hun muligens er om det er snakk om Catwalk i Paris, men ikke som f.eks forsidemodell for norske Woman...), så burde de formidlet det til henne på en skikkelig måte - ikke syrlige slengkommentarer som hun får. Konstruktive tilbakemeldinger er mangelvare her ser det ut til..

Skrevet

Det jeg ikke helt skjønner er hva Christer Falck gjør der til å begynne med. Han skapte jo bl.a. dette imaget. Han vet sannsynligvis ikke en skit om modellyrket.

• Liker 1
Skrevet

Nettopp! Det ër bare noe de må venne seg til. Sånn er det. Modellbransjen er beintøff.

Joda, greit at modellbransjen er tøff. Men om man skal læres opp til å takle noe, så bør det også gis konstruktive tilbakemeldinger så man vet HVA man kan jobbe til. Vi ser jo ikke alt vi som er filmet såklart, men ut fra intervjuer med Eirin etter "Plus-size"-kommentaren til Marcel i 1. program virket hun jo veldig overrasket over det synet. Og da kan det jo tyde på at hun ikke har fått vite hun bør jobbe med den biten.

Skrevet

Helt feil at Bambie måtte dra! :nei: Seriøst hva tenker de med??

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...