AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #121 Skrevet 14. februar 2011 Haha, litt funny at jeg faktisk har bedre kropp en halvparten av de jentene. Noen av de som ikke har noen ting på top model å gjøre.
Gjest Consensio Skrevet 14. februar 2011 #122 Skrevet 14. februar 2011 Haha, litt funny at jeg faktisk har bedre kropp en halvparten av de jentene. Noen av de som ikke har noen ting på top model å gjøre. Eh? Det er da vel ikke snakk om å ha best kropp, men være best foran kamera. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #123 Skrevet 14. februar 2011 Eh? Det er da vel ikke snakk om å ha best kropp, men være best foran kamera. For å bli en god modell må du nok ha en bra kropp jo. Du får ikke mange jobber hvis du ikke har bra kropp.
Gjest Consensio Skrevet 14. februar 2011 #124 Skrevet 14. februar 2011 For å bli en god modell må du nok ha en bra kropp jo. Du får ikke mange jobber hvis du ikke har bra kropp. Og hva er en bra kropp? Jeg har da sett supermodeller som både har former og pupper, samt de som knapt har pupper og er supertynne. Ergo, så finnes det ikke en mal for hva som gjør en til en supermodell. Man kan ha en kropp som DU syns er stygg eller uegnet, men likevel klare seg kjempebra som modell. 3
SnikkSnakk Skrevet 14. februar 2011 #125 Skrevet 14. februar 2011 Syntes det så litt merkelig ut med alle de forskjellige "posene" egentlig...
Prorsum Skrevet 14. februar 2011 #126 Skrevet 14. februar 2011 Jeg får helt fnatt av Charlotte. Hun er ikke noe dyktig engang, ugh. 1
Prorsum Skrevet 14. februar 2011 #128 Skrevet 14. februar 2011 WHAT. Bambi har et ansikt som kunne gjort det stort i moteverdenen. Charlotte; not so much. Skjønner ikke hva hun gjorde blant de to siste engang. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #129 Skrevet 14. februar 2011 Bambie var jo kjempesøt! Synes Charlotte var litt for kjepphøy altså. 3
Salamandria Skrevet 14. februar 2011 #131 Skrevet 14. februar 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor Charlotte var ble blandt de to siste. Hun hadde jo den sterkeste og beste posituren. Amatørdommere
Gjest Raindrops Skrevet 14. februar 2011 #132 Skrevet 14. februar 2011 Hoho Christer Falck, jeg gleder meg 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #133 Skrevet 14. februar 2011 wooow, Christer kalte henne (sikkert Eirin?) for FHM-chubby, og hun forlot rommet. Gleder meg til neste uke! 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2011 #134 Skrevet 14. februar 2011 Huff, synes ikke Charlotte har noenting der å gjøre, og at Bambie ble sendt ut var joe bare helt feil. Og den kommentaren om at hun Eirin var "FHM-chubby" var jo bare heeeelt $&#%%! De vil jo bare lage TV for å skape reaksjoner sånn at media skriver om programmet, og dessverre er det henne det går utover. Skjønner godt at hun blir både sint, sur og stormer ut. Faen heller, jeg ser INGEN forskjell fra henne og de andre deltakerne? Hun er da tynn!
Gjest Raindrops Skrevet 14. februar 2011 #135 Skrevet 14. februar 2011 Og den kommentaren om at hun Eirin var "FHM-chubby" var jo bare heeeelt $&#%%! De vil jo bare lage TV for å skape reaksjoner sånn at media skriver om programmet, og dessverre er det henne det går utover. Jeg tror det også handler om å forbrede deltagerne på at ikke alle i modellbransjen er like søte å snille som Mona. De har jo hatt lignende på ANTM.
Gjest Linda sofie Skrevet 14. februar 2011 #136 Skrevet 14. februar 2011 (endret) Jeg tror det også handler om å forbrede deltagerne på at ikke alle i modellbransjen er like søte å snille som Mona. De har jo hatt lignende på ANTM. Nettopp! Det ër bare noe de må venne seg til. Sånn er det. Modellbransjen er beintøff. Endret 14. februar 2011 av Linda sofie
MellonCollie Skrevet 14. februar 2011 #137 Skrevet 14. februar 2011 Og den kommentaren om at hun Eirin var "FHM-chubby" var jo bare heeeelt $&#%%! De vil jo bare lage TV for å skape reaksjoner sånn at media skriver om programmet, og dessverre er det henne det går utover. Skjønner godt at hun blir både sint, sur og stormer ut. Faen heller, jeg ser INGEN forskjell fra henne og de andre deltakerne? Hun er da tynn! Greit at hun har noe mer former, men synes uansett kommentaren er drøy. Men programmer som dette er vel heller ikke skapt for å skape gode selvbilder hos jenter som sitter og ser på. Hun (Eirin) var vel ikke av de aller yngste der (?), så håper hun klarer å heve seg litt over det. Nå har det vært fokus på vekta hennes i to program allerede. Dersom de mener hun er for stor for å være modell (noe hun muligens er om det er snakk om Catwalk i Paris, men ikke som f.eks forsidemodell for norske Woman...), så burde de formidlet det til henne på en skikkelig måte - ikke syrlige slengkommentarer som hun får. Konstruktive tilbakemeldinger er mangelvare her ser det ut til..
Prorsum Skrevet 14. februar 2011 #138 Skrevet 14. februar 2011 Det jeg ikke helt skjønner er hva Christer Falck gjør der til å begynne med. Han skapte jo bl.a. dette imaget. Han vet sannsynligvis ikke en skit om modellyrket. 1
MellonCollie Skrevet 14. februar 2011 #139 Skrevet 14. februar 2011 Jeg tror det også handler om å forbrede deltagerne på at ikke alle i modellbransjen er like søte å snille som Mona. De har jo hatt lignende på ANTM. Nettopp! Det ër bare noe de må venne seg til. Sånn er det. Modellbransjen er beintøff. Joda, greit at modellbransjen er tøff. Men om man skal læres opp til å takle noe, så bør det også gis konstruktive tilbakemeldinger så man vet HVA man kan jobbe til. Vi ser jo ikke alt vi som er filmet såklart, men ut fra intervjuer med Eirin etter "Plus-size"-kommentaren til Marcel i 1. program virket hun jo veldig overrasket over det synet. Og da kan det jo tyde på at hun ikke har fått vite hun bør jobbe med den biten.
smalls Skrevet 14. februar 2011 #140 Skrevet 14. februar 2011 Helt feil at Bambie måtte dra! Seriøst hva tenker de med?? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå