Gå til innhold

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes de får så lite tilbakemeldinger! Hvordan skal de lære hvis de aldri får vite hva som kan endres/forbedres?

Får vi ikke vite hva de syntes om go-see'en? Hva med sminkingen, de fortalte dem ikke hva som var feil/rett. Og fotoshooten, vi får jo ikke høre hva de sier underveis!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker også Gaga, men jeg syns det blir litt tåpelig likevel ;)

Det er virkelig lavbudsjett i forhold til ANTM.

Helt enig! Det sier jo faktisk sitt at jeg merket hvilket album som blir brukt i dagens episode :fnise:

Skrevet

Apropos sminkegreia, sotede øyne og rød leppestift er en veldig vanlig catwalksminke, og noen modeller gjør sin egen sminke i dag..

Jeg reagerer heller på at de velger dette som utfordring og ikke engang gidder å vise resultatet av go-see på tv?? Merkelig..

Ser den, men når gjør en modell noen gang sin egen catwalk sminke? De burde heller fokusert på en go-see look etc.

Skrevet

Apropos sminkegreia, sotede øyne og rød leppestift er en veldig vanlig catwalksminke, og noen modeller gjør sin egen sminke i dag..

Jeg reagerer heller på at de velger dette som utfordring og ikke engang gidder å vise resultatet av go-see på tv?? Merkelig..

Ja men det er jo vanlig å dra på Go see naturlig sminket hvis ikke får man kjeft. Eller sånn er det i hvert fall på den Amerikanske versjonen.

Skrevet

Morsomt å se hvordan de duller med deltakerne :P tror ikke Signe ville fått smil og masse søte kommentarer hvis hun hadde begynt å grine på "ordentlig" oppdrag. Hehe.

• Liker 1
Skrevet

Og go-see som jeg hadde gledet meg til å se med det vanlige kaoset med taxier, problemer med å finne frem osv...

Oi, der var de tilbake i Oslo igjen gitt!

Skrevet

Jeg lurer på hvordan de velger ut hvilken jente som skal spille misfornøyd-med-håret-sitt-rollen. Synes det er en i hver eneste sesong. :filer:

Skrevet

Gjør sin egen sminke? Tenker du før casting eller runway? For på casting skal man komme naturlig (litt mascara, pudder, etc.), så skjønner ikke hvorfor de skulle lære å sote øyne og legge intens rød leppestift, fort. Pluss, før runway, legger aldri modellene sminken selv.

Skrevet

Tror ikke den sminken var ment for go se og da er det jo greit nok..

Tipper Farsane og Signe som de to dårligste!

Skrevet

Gjør sin egen sminke? Tenker du før casting eller runway? For på casting skal man komme naturlig (litt mascara, pudder, etc.), så skjønner ikke hvorfor de skulle lære å sote øyne og legge intens rød leppestift, fort. Pluss, før runway, legger aldri modellene sminken selv.

Mente før catwalk nå ja. Men er enig i at de burde lært seg å legge naturlig make-up i stedet.

Skrevet

Jeez, nå får de se til å gi seg med det F*** håret da! GET OVER YOURSELF! Unnskyld for utblåsningen, men dette blir litt for dumt altså...

"Dette her er alvor" Virker ikke sånn nei :filer: Dårlige tilbakemeldinger som ikke gir dem mulighet til å forbedre seg i det hele tatt!

Og igjen, dette er utrolig lavbudsjett...

But 'nogh said.

• Liker 2
Skrevet

Jeez, nå får de se til å gi seg med det F*** håret da! GET OVER YOURSELF! Unnskyld for utblåsningen, men dette blir litt for dumt altså..."Dette her er alvor" Virker ikke sånn nei :filer: Dårlige tilbakemeldinger som ikke gir dem mulighet til å forbedre seg i det hele tatt!

Og igjen, dette er utrolig lavbudsjett...

But 'nogh said.

Helt enig. Så utrolig barnslig da gitt! Det er ikke hvordan hun selv vil se ut, men hvordan klienten vil at hun skal se ut. Hun er på jobb!

• Liker 1
Skrevet

jeg syns denne sesongen er tåpelig, alt virker så uferdig. Og jeg syns nesten alle modellene ser random ut..

Skrevet

Skal ALDRI hun Signe ryke ut.. Hun har ikke modellutseende i det hele tatt, og hun er heller ikke noe flink. Jaja.

• Liker 1
Skrevet

Øh, jeg sluker vanligvis alt av sånne serier, men denne sesongen her... :snurt: Boring, og litt..teit.

Skrevet

Skal ALDRI hun Signe ryke ut.. Hun har ikke modellutseende i det hele tatt, og hun er heller ikke noe flink. Jaja.

Helt enig. Synes ikke hun tar bra bilder, og oppfører seg uproft - men det er kanskje det som skal til i år :fnise:

Gjest Sommertid
Skrevet

Øh, jeg sluker vanligvis alt av sånne serier, men denne sesongen her... :snurt: Boring, og litt..teit.

Så enig, så enig. Jeg bruker å elske Top Model, men dette her... Nei jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å se det.

Skrevet

Nå venter jeg spent på Brita sitt sammendrag av episoden! :mrgreen:

• Liker 1
Gjest Sommertid
Skrevet

Nå venter jeg spent på Brita sitt sammendrag av episoden! :mrgreen:

Hvem/hva er Brita? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...