smalls Skrevet 22. februar 2011 #261 Skrevet 22. februar 2011 Det er SÅ billig! På ANTM får de jo smykker og kjoler til flere hundre tusen, mens her er de heldige om de får en kjole i en plastikkbag... Amatøraktig. Vurderer å bare vente å se helt til finalen. Likte forrige sesong sååå mye bedre Jeg savner Jan Thomas og Vendela. Jeg likte å forrige sesong mye bedre, Av en eller anna grunn så liker jeg ikke Storm. Det er bare noe med han jeg ikke liker. Ganske rart han ikke ville klippe ho ene kort allikavel. "nei jeg tror ikke du takler det" Eh ja hva så? Er man modell må man kunne takle sånt og det har aldri skjedd i ANTM at Mr.Jay sier til en av jentene at hun ikke skal bli kort allikavel pga hun ikke takler det. Der MÅ de klippes uansett å mye de griner og sutrer! Gi meg ANTM!!!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #262 Skrevet 22. februar 2011 Hmm, jeg syntes også Darja (og for så vidt Bambi også) var den peneste og mest modellaktig der. Skuffet at hun røyk ut så fort, men lykke til med karrieren i New York da!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #263 Skrevet 22. februar 2011 Nå må Mona skjerpe seg! Hun kan ikke være snill barnehagetante lenger. Hun må forberede jentene på det virkelige liv! Jeg er så utrolig skuffet over TV3. Tenk å lage et så dårlig, amatørmessig program!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #265 Skrevet 22. februar 2011 Noen som vet om noen av jentene har blogg?
Gjest Jente1990:) Skrevet 22. februar 2011 #266 Skrevet 22. februar 2011 Jeg bare reagerer litt på at Mona er såå snill. Som er blitt sagt, så burde hun heller forbrede jentene på det virkelige liv. Modellbransjen er kjempe TØFF! De kommer til å møte flere folk som Christer enn som Mona for si det sånn. Håper det er slutt på sutringen til Eirin nå. Skjerpings!
Rød Heltinne Skrevet 22. februar 2011 #267 Skrevet 22. februar 2011 Er det bare jeg som syns jentene pleier å være tynnere i ANTM?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #268 Skrevet 22. februar 2011 Er det bare jeg som syns jentene pleier å være tynnere i ANTM? Nei. Tror de er både tynnere og generelt høyere også. Alt er mer ekstremt i USA.
desperate Skrevet 22. februar 2011 #270 Skrevet 22. februar 2011 Hvorfor i all VERDEN lå Leila Hafzi-kjolen pakket i sånn simpel plast??? Kunne jo like gjerne vært en pysjamas fra Ellos hun fikk.. 2
Rød Heltinne Skrevet 22. februar 2011 #271 Skrevet 22. februar 2011 Ja, sant nok. De er veldig flotte jenter men jeg føler at de er litt "alminnelige", egentlig.
Antoinette Skrevet 22. februar 2011 #272 Skrevet 22. februar 2011 (endret) Beviser jo bare nok en gang at de som virkelig har potensiale til å bli modeller ikke melder seg på Top Model, de går via modellbyråer. Ingen av de som har vunnet Top Model har kommet særlig langt, den beste så langt er vel Polina Barbasova som (jeg tror) kom på 2. plass i 2007. Endret 22. februar 2011 av Antoinette 1
Søtpotita Skrevet 22. februar 2011 #273 Skrevet 22. februar 2011 Neste ANTM begynner 23. februar om jeg ikke tar helt feil - klasseforskjell! Kvar får ein sett denne?
Norbertine Skrevet 22. februar 2011 #274 Skrevet 22. februar 2011 (endret) Nei. Tror de er både tynnere og generelt høyere også. Alt er mer ekstremt i USA. Jeg skjønner ikke hvorfor dere har inntrykk av at de er sååå høye? Sjekket akkurat alle vinnerne av amerikansk Top Model, av de som er vist i Norge (for å ikke spoile noe her), så er en 182 cm høy, tre er 180, resten er vel i gjennomsnitt 175, med minste 169 (som faktisk var eva fra sesong 3(?), mens hun fra petit-sesongen var 1.70). De norske er da omtrent like høye. Forøvrig er gjennomsnittshøyden (i følge wikipedia) for kvinner i Norge ca 169, mens den i USA er 162. Dermed er det i hvertfall prosentvis flere modellemner i Norge. Endret 22. februar 2011 av Alice i Eventyrland
pandabear Skrevet 22. februar 2011 #275 Skrevet 22. februar 2011 Beviser jo bare nok en gang at de som virkelig har potensiale til å bli modeller ikke melder seg på Top Model, de går via modellbyråer. Ingen av de som har vunnet Top Model har kommet særlig langt, den beste så langt er vel Polina Barbasova som (jeg tror) kom på 2. plass i 2007. Vel.. Det er vel ikke noen sammenheng mellom å ha talent og å menlde seg på top model. Det er vel mer det at de som har talent blir plukket opp andre steder å slipper derfor å gå gjennom ett tv prog..? Den neste amerikanske sesongen ser lovende ut, dog skulle jeg ønske de kunne ha noen under 18 for engangsskyld, australia er flinke til det! Den elsdte i ANTM er faktisk 26!!! Har de ikke lov i usa? Kan ikke huske at noen under 18 har vært med der før?
Auri Skrevet 22. februar 2011 #276 Skrevet 22. februar 2011 Beviser jo bare nok en gang at de som virkelig har potensiale til å bli modeller ikke melder seg på Top Model, de går via modellbyråer. Ingen av de som har vunnet Top Model har kommet særlig langt, den beste så langt er vel Polina Barbasova som (jeg tror) kom på 2. plass i 2007. Frøydis fra forrige sesong har greid seg bra.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #277 Skrevet 22. februar 2011 Beviser jo bare nok en gang at de som virkelig har potensiale til å bli modeller ikke melder seg på Top Model, de går via modellbyråer. Ingen av de som har vunnet Top Model har kommet særlig langt, den beste så langt er vel Polina Barbasova som (jeg tror) kom på 2. plass i 2007. Kaja fra sammen sesongen har også klart seg bra som modell i utlandet.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #278 Skrevet 22. februar 2011 Kvar får ein sett denne? Kommer vel på tv etterhvert, men om man ikke orker vente kan man laste ned (fra thepiratebay.org eller eztv.it f.eks.)
Scorpina Skrevet 23. februar 2011 #280 Skrevet 23. februar 2011 Kaja fra sammen sesongen har også klart seg bra som modell i utlandet. Var ikke også denne jenta fra en annen sesong. Eller husker jeg feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå