Gå til innhold

Top model Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all VERDEN lå Leila Hafzi-kjolen pakket i sånn simpel plast??? Kunne jo like gjerne vært en pysjamas fra Ellos hun fikk..

Ja jeg reagerte også på det, så ut som noe skikkelig masseproduserte jallagreier slik den ble overrukket i plast :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig i at kjolen fra Hafzi skulle vært presentert på en henger og ikke pakket inn som noe fra en katalog.

Skrevet

Var ikke også denne jenta fra en annen sesong. Eller husker jeg feil? :klo:

Det er Henriette fra første sesong.

For en negativ tråd dette er.

Skrevet

Det er Henriette fra første sesong.

For en negativ tråd dette er.

Ja det er synd å si det, men jeg har ikke akkurat mye positivt å si om den norske sesongen av top model i år. Vet ikke helt, men det er noe som ikke passer når det kommer til dennes sesongen. Mulig jeg skifter mening etter hvert ut i programmet, men fram til nå har det rett og slett vært flaut å se på ...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Henger litt etter, men nå har jeg endelig fått sett ukens epsiode.

Jeg synes det virker helt tilfeldig hvem som ryker. At de bare sitter og elle meller, for det er jo på ingen måte de dårligste som må hjem. Heller tvert imot. Å jeg trodde jeg skulle svelge tunga da Mona sa til Thea-Marie at hun hadde et spennende utseende, spennende? Hun er omtrent like spennende SparKjøp-katalogen.

Endret av Iah
  • Liker 2
Skrevet

jaja,da er det å benke seg foran tv :popcorn: i kveld selvom programmet til tider er pinlig å se på

Skrevet (endret)

Jeg synes det er litt sjokkerende at noen av jentene ikke vet hva en "go see" er. På reklamen ser vi Mona si " dere skal på en go see" Også hun ene bare " hva er en go see?" Eh har hun ikke sett på ANTM eller?

Endret av smalls
Skrevet

Åhh, jeg får helt vondt av å se på.

Nå er kulturen i USA og Norge vidt forskjellig - det er jeg klar over. Men er norske unge jenter så umodne og uselvstendige generelt sett som det vi ser i denne serien? :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Åhh, jeg får helt vondt av å se på.

Nå er kulturen i USA og Norge vidt forskjellig - det er jeg klar over. Men er norske unge jenter så umodne og uselvstendige generelt sett som det vi ser i denne serien? :sjenert:

Jeg håper ikke det. For de jentene tar virkelig kaka!

Skrevet

Jeg ville nok ha tenkt over hvilke spørsmål de kom til å stille, for å være litt forberedt. Mange av jentene som dreit seg ut på go-see ja!

Paris, Paris, Pariiiiiis!!!!

Skrevet

Når ble sotede øyne og røde lepper "lov"?

Skrevet

Når ble sotede øyne og røde lepper "lov"?

Det samme lurte jeg på... Og skal ikke modeller ha minst mulig sminke på seg? Helst ingenting?.. *riste på hode*

• Liker 1
Skrevet

^ Jo. Det er så mange "små"-feil i serien, at det blir helt amatør. Blir pinlig berørt. Men uansett, det er bare reality-underholdning.

Skrevet (endret)

Jeg er litt lei av denne "la oss selge norske produkter" greia. Hva skjer med high fashion?!

Og musikken da... Jeg vil heller se litt av samhandlingen mellom fotograf og modell, ikke bare høre fjorårets hitmusikk!

Endret av Gina_
Skrevet

Typisk at de brukte Comic Sans som font på polaroidene. Oh vey..

• Liker 2
Skrevet

Hun charlotte ser forjævlig ut med det håret. Stakars jente.

Skrevet

Jeg er litt lei av denne "la oss selge norske produkter" greia. Hva skjer med high fashion?!

Og musikken da... Jeg vil heller se litt av samhandlingen mellom fotograf og modell, ikke bare høre fjorårets hitmusikk!

De har nok kjøpt rettighetene til et album og det er Lady Gaga's Fame Monster. Sangene fra dette albumet kommer jo på rekke og rad. Flaks for meg at jeg liker Gaga haha!

Skrevet

Apropos sminkegreia, sotede øyne og rød leppestift er en veldig vanlig catwalksminke, og noen modeller gjør sin egen sminke i dag..

Jeg reagerer heller på at de velger dette som utfordring og ikke engang gidder å vise resultatet av go-see på tv?? Merkelig..

• Liker 1
Skrevet

18 åring som ikke snakker engelsk reagerer jeg også på. Hva gjorde hun i engelsk timene?

• Liker 1
Skrevet

De har nok kjøpt rettighetene til et album og det er Lady Gaga's Fame Monster. Sangene fra dette albumet kommer jo på rekke og rad. Flaks for meg at jeg liker Gaga haha!

Jeg liker også Gaga, men jeg syns det blir litt tåpelig likevel ;)

Det er virkelig lavbudsjett i forhold til ANTM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...