Gå til innhold

Har du identifisert brukere her inne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke utover at jeg fra andre sammenhenger kjente en som var aktiv bruker her, og hadde fler venner herfra som jeg også traff et par ganger. Også har jeg funnet ut hvem noen er fordi de har eksterne blogger og/eller følger en slik blogg, men de har vel ikke akkurat prøvd å være kjempeanonyme. Kjenner dem ikke.

Jeg vil tro folk som kjenner meg ville avslørt meg ganske lett om jeg hadde skrevet alle innlegg under nick, og det er sikkert noen som ville fått (eller får) en anelse når de leser enkelte av de anonyme innleggene også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke kjent igjen noen, men har blitt gjenkjent selv. Og det utfra mange forskjellige innlegg og små ting. Skriver f.eks. aldri alder og kjønn på barna mine, skriver egentlig ganske så anonymt - men likevel ble jeg gjenkjent.

Etter det har jeg benyttet muligheten for anonym og gjest. Synes ikke det er ok at andre vet ting jeg ikke vil de skal vite.

Skrevet

Har kjent igjen fire-fem stykker, og det er alle folk som er veldig forsiktige med å skrive noe som helst som kan identifisere dem. Skriver derfor som oftest som AB, for jammen er det lett å gjenkjenne folk.

Skrevet

Jeg har ikke identifisert noen, og jeg tviler på at noen har identifisert meg også.

Skrevet

Har identifisert to brukere her inne, den eine bidro til det selv ved å skrive om noe på bloggen sin (klipp og lim eit innlegg ho skreiv her inne).

Har sålangt holdt tett om det, selv om eg veit hvem de er så stalker eg de ikkje, leser kun innlegg om eg kommer over de i ein interessant tråd, that's it.

Skrevet

Jeg kjenner en person, men det var fordi denne personen lurte meg inn hit :fnise: Ellers vil jeg ikke vite og håper ikke folk vil vite hvem jeg er heller.

Skrevet

Har funnet barndomsvenninna mi her inne. Regner med at hun har kjent meg igjen også.

Hun vet det meste om meg, så den er jeg ikke redd for :P

Så har jeg kjent igjen mamma. :) Hun skriver mye som AB, så jeg vet ikke selve nicket hennes. Men kjenner henne igjen i de innleggene det kommer opp ting vi har pratet om.

Skrevet

Jeg har ikke gjennkjent noen her inne, men ahr selv blitt gjennkjent med to forskjellige brukernavn.

Jeg har laget en tredje bruker nå, bruker som oftest nick også. Har ikke blitt gjennkjent denne gangen heldigvis.

Jeg har blitt mye flinkere å endre på informasjon jeg legger ut nå slik at det ikke kan knyttes direkte til meg.

• Liker 1
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Nei, å tror ikke noen har kjent igjen meg ? Er uansett ikke så farlig siden jeg ikke skriver noe "farlig" så :P

Skrevet

Ja, dessverre. Jeg har gjenkjent én person med 100% sikkerhet. Synes faktisk det er litt ubehagelig. Man føler at man snoker i andres privatliv. Samtidig er det litt spennende også hehe... :lur:

Skrevet

ja, jeg gjenkjente ei venninne, 2 ganger, sa det til henne 1. gang, tenkte at det kunne være ok. så hun fikk mulighet for å slette seg/endre nick, men hun reagerte ikke så positivt som jeg hadde trodd.

2.gang sa jeg ikke noe, men hun skriver veldig gjenkjennende om sitt eget liv, så ikke så vanskelig å vite hvem det er da.

Skrevet

Jeg har funnet ut hvem fire brukere er kun ut i fra hva de har skrevet her. Jeg kjenner dem ikke, men nå vet jeg hva de og barna og mannen deres heter og hvor de bor og jobber osv. Jeg er veldig flink til søke og snoke og skulle sikkert vært detetktiv.

Skrevet

Jeg håper faktisk at folk ville sagt fra hvis de forstod hvem jeg er i virkeligheten. Jeg tror faktisk ikke jeg ville byttet brukernavn, men jeg ville derimot vært litt mer obs på hva slags informasjon jeg la ut.

• Liker 1
Skrevet

Nei, dvs. jo forsåvidt. Jeg har gjenkjent et par stykker fra andre fora på nett (og regner med de "kjenner" meg også). Har dessuten gjenkjent et par venner fra RL, men det var jo ikke så fryktelig vanskelig siden de var inne og skrev i en tråd jeg hadde startet og fortalte om det :fnise: .

• Liker 1
Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg kjente igjen en kollega (ikke samme avdeling) en gang, hun skrev en del om en omorganiseringsprosess vi holdt på med. Hun skrev også en del dritt om jobben, jeg visste at hun var misfornøyd, men det gikk vel litt langt i noen av innleggene, spesielt siden hun faktisk var ganske enkel å kjenne igjen. Jeg sa fra til henne og hun modererte seg litt i etterkant.

Gjest boblebrus
Skrevet

Hvis noen hadde gjenkjent meg, ville jeg satt pris på å få vite det. Jeg kjente igjen ei her som jeg hadde gått på kurs med. Dette er veldig lenge siden, og jeg kjente henne ikke som person, bare visste hvordan hun så ut og slike ting. Etter det har jeg ikke gjenkjent noen her, og prøver vel heller ikke så hardt å gjøre det, selv om jeg vet at noen av venninnene mine er inne på KG.

Skrevet

Har kjent igjen en, men jeg kjenner henne ikke, bare vet hvem hun er. Det var pga informasjon hun la ut om en hendelse som har fått endel oppmerksomhet her vi bor, så jeg regner ikke med at det er en big deal for henne.

I innlegg hvor jeg føler jeg må avsløre for mange private detaljer for å f.eks forklare/få fram et poeng på grunnlag av personlig erfaring, skriver jeg som AB. Hurra for AB-funksjonen! :hoppe:

Skrevet (endret)

Jeg har ennå ikke gjenkjent noen her inne. Men jeg føler at jeg har røpet såpass mange opplysninger om meg selv nå at jeg ikke lenger ser på nicket mitt som anonymt. Det skulle ikke forundre meg om noen kjenner meg igjen, men da vil jeg gjerne vite det. :)

Endret av Fru Filifjonka
Skrevet

Har ikke gjenkjent noen, noen som har gjenkjent meg? :goodbye:

Skrevet

Jeg har gjenkjent en bruker og det var en kombinasjon av bildet hun hadde og et par opplysninger som bekreftet at hun var den jeg trodde. Har ikke sagt noe til henne siden jeg ikke kjenner hun, vi var på samme fest for mange år siden...nå er hun enten borte eller har endret nick.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...