Gjest nobilian Skrevet 6. februar 2011 #1 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har etterhvert lest en del debatter her inne, og fra tid til annen har jeg kommet over innlegg som har fått meg til å lure på om jeg kjenner den som har skrevet dem. Av nysgjerrighet har jeg så kikket litt mer på vedkommendes innlegg, og har ihvertfall identifisert tre brukere her inne med 100% sikkerhet. Er det flere enn meg som har kommet over innlegg som har vist seg å være skrevet av noen dere vet hvem er? Hva har dere i så fall gjort med det? Holdt tett eller gjort dere kjent for vedkommende? For egen del har jeg ikke gitt meg selv til kjenne, ettersom de aktuelle har gitt ut en del sensitiv informasjon om seg selv, og siden jeg selv ikke har noe ønske om å bli identifisert.
Gjest Krizzy Skrevet 6. februar 2011 #2 Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeg fant et innlegg fra en bruker. Skjønte med en gang at det var bestevenninna mi! Fortalte det til henne, selvfølgelig. Ellers har jeg ikke sett noen flere her inne som jeg kjenner. Endret 6. februar 2011 av Krizzy 2
CoffeeGirl Skrevet 6. februar 2011 #3 Skrevet 6. februar 2011 Jeg er ganske sikker på at jeg vet hvem to av brukerene her inne er IRL, men jeg har heller ikke noe ønske om å bli identifisert og regner med at de føler det samme Så jeg holder pent kjeft
Gjest Mahareth Skrevet 6. februar 2011 #4 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har identifisert én bruker, men hun gjør ikke akkurat noe for å holde seg anonym heller Hun vet også om det. Vet om flere som bruker forumet, men som jeg ikke vet brukernavnet til. Har ikke prøvd å finne dem heller Om noen identifiserer meg ville jeg satt stor pris på å få vite det.
Gjest Fikira Skrevet 6. februar 2011 #5 Skrevet 6. februar 2011 Kjenner igjen 3 stykker her. Har ikke sagt noe til de, men jeg regner med de kjenner meg igjen også.
Havtorn Skrevet 6. februar 2011 #6 Skrevet 6. februar 2011 Jeg har sett et par stykker fra andre forum her inne, da som regel med samme brukernavn. Enten så nevner jeg et lite hei i en bisetning eller så lar jeg det være da jeg regner med at de også gjenkjenner meg. Er ikke så faaarlig
Hedda-78 Skrevet 7. februar 2011 #7 Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jeg hadde satt pris på å få vite det hvis noen hadde identifisert meg her inne. Hvis vedkommende ikke vil bli igjenkjent selv, kan hun jo poste som anonym akkurat når hun sier ifra... Evt si ifra irl uten å røpe sitt eget brukernavn. Selv har jeg aldri prøvd å identifisere noen. Jeg legger stort sett ikke merke til hvem som skriver hva, jeg bare leser postene fortløpende nedover. Det er innholdet i postene som er viktig for meg, ikke hvem som skriver det. Endret 7. februar 2011 av Hedda-78 1
Wonders Skrevet 7. februar 2011 #8 Skrevet 7. februar 2011 tenker aldri over det. Lar folk være annonyme, leter ikke etter sammenhenger. 1
Pimp Skrevet 7. februar 2011 #9 Skrevet 7. februar 2011 jeg identifiserte nettopp ev av brukerne ut fra informasjonen hun ga om seg selv. Lurte lenge på om det var henne, men nå er jeg 100% sikker
Eske Skrevet 7. februar 2011 #10 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har oppdaget tre stykker her inne som jeg vet/visste hvem er. Til den første fortalte jeg at jeg hadde oppdaget henne, slik at hun fikk mulighet til å lage seg nytt brukernavn. Den andre er klar over at jeg vet men er ikke så aktiv her at det anses som noe problem, og den tredje vet ingenting. Det fordi jeg i grunn ikke kjenner vedkommende, men leser personens blogg og har gjenkjent skrivestil og små faktaopplysninger. (Uten at jeg er en stalker, altså...)
Suzy Skrevet 7. februar 2011 #11 Skrevet 7. februar 2011 Nei. Ikke er jeg så veldig observant på slikt og ikke interesserer det meg noe særlig heller. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #12 Skrevet 7. februar 2011 Har kjent igjen en person som i ulike tråder har opplyst hvor hun kom fra og hva hun jobbet med + en del annen faktainfo. Hun har vært en ivrig bruker av seksualforumet og det kom jo fram mye morsom info der. Bla en del info om en spesiell type sex hun liker. He, he. Kjenner ikke brukeren personlig, bare vet hvem hun er. Hennes søster har forresten jobbet i barnehagen der ungene mine er. Vi bor i en middels stor by.
:-) anna Skrevet 7. februar 2011 #13 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har kjent igjen flere, men har aldri sagt noe. Selv kjenner jeg flere av de andre brukerne, og det er ikke noen hemmelighet for noen av oss tror jeg. Om noen kjenner igjen meg er det langt fra noen krise, det har jeg i bakhodet når jeg skriver innlegg. Om jeg har behov for å skrive noe der jeg av en eller annen grunn ikke vil identifiseres. Om jeg skriver om noe som inkluderer andre f.eks (type: mannen til venninna mi er utro, nabogutten stjeler i butikken, datteren min på fjorten er fremdeles sengeveter) Så forandrer jeg en del fakta slik at det blir vanskeligere/umulig å kjenne igjen situasjonen, og så skriver jeg som anonym. Det tror jeg de fleste gjør, faktisk. Jeg antar at de fleste som er her tenker over at de ikke nødvendigvis er anonyme, selv om de skriver under et nick. Men jeg må innrømme at jeg lurer noen ganger når jeg ser hva folk skriver i f.eks dagbøker.
Gjest Uglefot Skrevet 7. februar 2011 #14 Skrevet 7. februar 2011 Jepp. Ved ren tilfeldighet. Trenger ikke snoke eller "gå inn for det" Man er ikke anonym med nick på nettet,uansett. Storebror ser deg! WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #16 Skrevet 7. februar 2011 Har kjent igjen en person etter at vi har snakket om at begge har bruker på KG. Men det ved personen Ellers så har jeg tilfeldigvis funnet ut at jeg og en annen bruker kjenner samme personen. Rett og slett for bruker kommer fra samme by, og nevnte i en jobb og utdanning tråd hva slags jobb en kompis av henne med den utdannelsen måtte ta til takke med i begynnelsen. Så det har jo gjort meg nyskjerrig på hvem denne damen er i virkeligheten, for det er ikke usannsynlig at vi er i noenlunde samme omgangskrets Dog har jeg forstått det slik at brukeren er en 5-10år gamlere enn meg (det er forsåvidt vår felles bekjent og ) Ellers så skriver jeg med kun AB, fordi jeg innså at kombinasjonen jobb+studier+andre smådetaljer gjorde meg såpass lett gjenkjennelig. Fant ut at jeg ikke ønsket at evt kjentfolk skulle vite hva slags sex jeg likte osv, siden jeg svarer litt på sexforumet :gjeiper: Det ser ut som brukeren min ikke har vært aktiv på et års tid Noen som vet om man får skiftet navnet på alle inlegg om man skifter brukernavn?
Gjest Spinell Skrevet 7. februar 2011 #17 Skrevet 7. februar 2011 Noen som vet om man får skiftet navnet på alle inlegg om man skifter brukernavn? Alle innleggene dine skifter navn til ditt nye brukernavn. Hvis et gammelt innlegg er sitert før du skiftet brukernavn vil det gamle brukernavnet ditt stå i sitatet. At du skifter brukernavn betyr derfor ikke at du skrifter "identitet". Jeg har ikke gjenkjent noen, og aner ikke om noen her inne kjenner meg.
Gjest Krizzy Skrevet 7. februar 2011 #18 Skrevet 7. februar 2011 Jo, også har jeg gjenkjent en annen. Ikke gjennom innlegg, men fordi at vedkommende har bilde av seg som avatar! :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2011 #19 Skrevet 7. februar 2011 Alle innleggene dine skifter navn til ditt nye brukernavn. Hvis et gammelt innlegg er sitert før du skiftet brukernavn vil det gamle brukernavnet ditt stå i sitatet. At du skifter brukernavn betyr derfor ikke at du skrifter "identitet". Jeg har ikke gjenkjent noen, og aner ikke om noen her inne kjenner meg. Var det jeg trodde. Så da forblir jeg AB til jeg får surret meg til å opprette ny profil
Gjest Anjelika Skrevet 7. februar 2011 #20 Skrevet 7. februar 2011 Jeg har gjenkjent noen innlegg, men de har vært skrevet av anonyme brukere/gjest så jeg har ikke identifisert en bruker. Men siden jeg vet at de personene er på KG så regner jeg med at de har identifisert meg! Det er i og for seg ikke så veldig farlig, jeg skriver bare meningene mine her og de står jeg jo for. Men blir det litt for intimt så tenker jeg på at det nok finnes et par stykker der ute som vet hvem som er bak nicket og huker derfor av for anonym bruker. Jeg har også slettet meg et par ganger av samme grunn og skrev lenge kun som gjest, helt til man måtte være registrert for å svare. Regner med jeg sletter meg selv snart og starter på scratch igjen med nytt nick, for jeg foretrekker å være helt anonym.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå