Gå til innhold

Kjærlighetssorg grunnet en jeg har møtt online

helenl30

Anbefalte innlegg

Jeg trenger råd...for tre år siden møtte jeg en online. Vi ble raskt gode venner, men jeg tok det aldri videre. Grunn: jeg var sammen med en annen. I sommer brøt jeg kontakten med han, men klarte ikke å glemme han. Siden da har det blitt slutt med kjæresten min, og jeg tok opp kontakten med denne personen jeg ikke kunne glemme. Jeg fikk vite at han fortsatt har følelser for meg, men at han mer eller mindre har kommet seg videre. Men han vil møte meg har han sagt. Jeg har bestilt reisen for å møte han i neste måned. Men kort etter at jeg bestilte reisen fortalte han meg at det er en annen. Men han vil fortsatt møte meg. Alt ved dette forteller meg at jeg må bare droppe turen og holde meg unna han. Men jeg føler at jeg også må se han, hvis jeg skal ha en sjanse for å komme meg videre. Hva skal jeg gjøre?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriver dette fordi jeg trenger å få ut litt frustrasjon, samt kansje få noen gode råd..

Møtte en fyr rett før jul. Han var veldig interessert i meg, og jobbet svært hardt for å få meg på besøk. Hadde da nettop kommet ut av et seriøst forhold,så jeg gikk ikke på besøk til ham. Holdt alikevel kontakten, og snakket sammen daglig.

Traff ham på byen for noen helger siden, og da var det veldig god kjemi umiddelbart. Kunne liksom ikke holde meg borte fra ham. Skjedde ikke noe mer enn flørting og litt kyssing.

Etter dette merket jeg at jeg ble veldig interessert i ham, men følte kansje han trakk seg litt vekk . Han spurte ikke lenger om jeg ville komme på besøk osv. Da trakk jeg meg bort, og nå i helgen var jeg ute, og da traff jeg ham. Drakk litt for mye, og endte opp hjemme hos han. Vi hadde fantastisk sex, og kjemien er bare helt sinnsykt..

Problemet er bare at det virker ikke som han er interessert lenger. Vi snakker sammen, og har avtalt å treffes, men jeg merker det ikke er som det var.

Er redd for å bli såret, men greier liksom ikke gi meg enda heller, fordi jeg føler dette virkelig kan bli bra..

Noen råd eller erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver dette fordi jeg trenger å få ut litt frustrasjon, samt kansje få noen gode råd..

Møtte en fyr rett før jul. Han var veldig interessert i meg, og jobbet svært hardt for å få meg på besøk. Hadde da nettop kommet ut av et seriøst forhold,så jeg gikk ikke på besøk til ham. Holdt alikevel kontakten, og snakket sammen daglig.

Traff ham på byen for noen helger siden, og da var det veldig god kjemi umiddelbart. Kunne liksom ikke holde meg borte fra ham. Skjedde ikke noe mer enn flørting og litt kyssing.

Etter dette merket jeg at jeg ble veldig interessert i ham, men følte kansje han trakk seg litt vekk . Han spurte ikke lenger om jeg ville komme på besøk osv. Da trakk jeg meg bort, og nå i helgen var jeg ute, og da traff jeg ham. Drakk litt for mye, og endte opp hjemme hos han. Vi hadde fantastisk sex, og kjemien er bare helt sinnsykt..

Problemet er bare at det virker ikke som han er interessert lenger. Vi snakker sammen, og har avtalt å treffes, men jeg merker det ikke er som det var.

Er redd for å bli såret, men greier liksom ikke gi meg enda heller, fordi jeg føler dette virkelig kan bli bra..

Noen råd eller erfaringer?

unnskyld!! leste denne , så skulle jeg starte min egen tråd, og så svarte jeg på denne istedet. Får ikke slettet den.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du aldri møtt han? Hvordan kan han ha kjærlighetsorg for noen man aldri har møtt?

Jeg vet det høres tragisk ut, men jeg har aldri møtt han. Men vi pratet mye på Skype, og vi ble veldig nære venner. Jeg vet det høres absurd ut, men det er fullt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

unnskyld!! leste denne , så skulle jeg starte min egen tråd, og så svarte jeg på denne istedet. Får ikke slettet den.. :/

Alt i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...