Gå til innhold

Kommer til å savne Brutal mann

Cuckold

Anbefalte innlegg

Det var egentlig ganske drøyt. Er det lov?

Drøyt ja... Og håper virkelig at disse "vennene" bare skryter på seg å kjenne ham. Ikke mye til venn å ha som gjør sånt...:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt at han slettet seg jeg. Det hadde jeg og gjort hvis det ble opprettet en tilsvarende tråd om meg der anonyme brukere som påstår de kjenner meg privat hadde lagt ut masse om hvordan jeg eeegentlig er/ser ut/hvem jeg ligner på i det virkelige liv.

Jøss! Var det noen som gjorde det? Har jeg ikke fått med meg, men jeg er her bare dann og vann.

Men brutal har jeg fått med meg, og diskutert med. Håper du kommer tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å savne ham! Jeg var enig i mye han sa, uenig i mye han sa, men jeg likte at han alltid var rett på sak, og stadig vekk var den første som turte å si det vi alle tenkte. Jeg håper han kommer tilbake :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er DEILIG at han er forsvunnet, nå går det ann å diskutere visse ting her uten de utrolig usaklige kommentarene hans!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobilian

Synes det er DEILIG at han er forsvunnet, nå går det ann å diskutere visse ting her uten de utrolig usaklige kommentarene hans!

Du er vel ikke av de mest saklige selv, siden det først er tema.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vet jeg at jeg sier på vegne av veldig mange: Jeg kommer ikke til å savne Brutal mann, tvert imot!

Det skal virkelig bli deilig å slippe de bitre kvinnehat-kommentarene og innleggene han har spydd ut av seg i alle retninger her.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he....han er her nok - under et eller annen pseudonym

Kanskje han har kommet tilbake, som seg selv, uten den litt brutale spissformulertrestilen. Jeg har merket meg at vi har minst en ny bruker her som er uvanlig klok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva! Er Brutal_mann borte fra KG! :hakeslepp:

Jeg har vært bortreist i 14 dager, og så har det virkelig skjedd saker og ting her på forumet i mens.

Han har utvilsomt satt satt sitt preg på forumet, etter min mening både på godt og vondt. Jeg kommer til å savne han. Noen ganger synes jeg faktisk han har kommet med en del fornuftig, men andre ganger har han irritert meg noe så inni...

Håper at han dukker opp med et annet navn, stilen hans burde vi kunne klare å gjenkjenne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tsunade

Jeg tror han har møtt en ordentlig snasen dame og er kjempeforelsket!

Derfor har han ikke lenger noe å være bitter for, og da blir det lie å skrive om.

Han har vel ikke tid til oss mer heller... ;)

Ha det gøy, Brutal Mann! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har kommet tilbake, som seg selv, uten den litt brutale spissformulertrestilen. Jeg har merket meg at vi har minst en ny bruker her som er uvanlig klok.

Hvem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gorgonzola

Brutalis var stort sett et bra krydder han, evnet å riste litt i trådene og skape debatt. At han, som de fleste av oss andre, snublet innimellom var til å leve med for meg ihvertfall. Et debattforum må ha tøffinger som opptrer litt løst, samtidig som de kan bidra med noe, hvilket han gjorde.

Synes jeg!

Gudd løkk og velkommen tilbake, kanskje som Mildere_Mann, nå med dame som har lovet på tro og ære å aldri fikse på puppene sine? :fnise: :gjeiper:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Chrizzy

Jeg har virkelig sansen for BM, mener til og med å huske at han sa jeg virket som en hysterisk mor som kunne tatt livet av både mann og barn :ler: Men det gjør ikke noe, han hadde ikke rett den gangen i alle fall ;)

BM er en av de jeg leser mest av de få gangene jeg er her, håper det kommer frem hvem han er om han får ny profil!

:klem: Til BM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Var sterkt uenig med hans meninger, allikevel var det forfriskende å lese hans ærlige meninger.

Når jeg prøver å være like ærlig, blir jeg korsfestet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...