Gå til innhold

Kommer til å savne Brutal mann

Cuckold

Anbefalte innlegg

Ser at Brutal mann har slettet brukeren sin. Skal ikke spekulere over hva som ligger bak, men har lyst til å si at jeg har satt veldig pris på ham. Kommer virkelig til å savne ham og de spissformulerte og rett som det var svært treffende innleggene han skrev.

Endret av Cuckold
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bitt meg merke i hvor kort og konsist han utrykker seg. Legger ikke noe i mellom. Brutalt og som en mann. ;)

Synd at han har slettet brukeren sin, dette hadde ikke jeg fått med meg. Håper han kommer tilbake etter en liten pause. Alle kan trenge det fra KG.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også til å savne han. Jeg har forståelse for at han har slettet brukeren, har har fått mye pepper men jeg liker når folk står for det de mener så lenge de avstår fra å være direkte stygge. Synes Brutal mann har klart den balansegangen veldig bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han slettet seg? :tristbla:

Æsj, jeg blir like skuffa hver gang vettuge og spennede mennesker trekker seg fra KG (samme hvor urbitre de er :ler:)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å savne BM her på KG. Han skriver rett frem og tør å si det mange kanskje ikke tør å si. Hvis man klarer å se bak formuleringene hans så ser man en mann som faktisk bryr seg, iallefall gjør jeg det.

Endret av Havbris
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Oh no. Førte jeg la merke til her på KG var hans rett på sak kommentarer og derfor jeg valgte å utforske KG litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det var trist. Kommer til å savne han og hans konstruktive råd. Har fått meg en del aha opplevelser og snudd tankene litt etter å ha lest BM's innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å savne ham. Han er en av dem som gjorde at jeg likte KG så godt. En av de første jeg la merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å savne ham. Men regner vel egentlig med at ham, som flere andre som har slettet seg, kommer tilbake etterhvert.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Jeg kommer ikke til å savne ham. Men regner vel egentlig med at ham, som flere andre som har slettet seg, kommer tilbake etterhvert.

+1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg si det sånn: Jeg hadde savnet deg også hvis du ble borte. Og det er ikke bare fordi vi er enige i en del spørsmål, jeg setter ikke mindre pris på deg som debattant når vi er uenige. Snarere tvert imot. Skjønner liksom ikke denne motviljen mot folk man er uenige med eller spissformulerte og skarpe debattanter. Det er jo dette som lager liv. Det kan være fristende å ta alle slags forbehold og sørge for alltid å ha ryggen fri, men skulle vi alle uttalt oss som politikere hele tiden ville debattene bli dørgende kjedelige. Jeg skal faktisk ta litt selvkritikk nettopp på dette, tror jeg til tider er litt for balansert i mine innlegg, og dermed blir de vanskelige å svare på. Men det gir altså ingen dynamikk i debatten. Da er det faktisk en fordel om vi slipper oss mer løs og tillater oss å være litt urimelige fra tid til annen. Det er jo bare debatt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke uenighet som gjør at jeg ikke savner ham, men jeg tror ikke jeg skal gå nærmere inn på akkurat det. Det er vel mot reglene å debattere enkeltmedlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg har vært ganske så uenig med han og irritert meg over noen av han sine meninger så må jeg innrømme jeg kommer til å savne han litt. Men han kommer kanskje tilbake. Hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Det må han jo ikke gjøre??

Er sjeldent enig med Brutal Mann, men samtidig er han på et vis en av de jeg liker best...ikke pga meningene hans, men fordi han er brutalt ærlig - og avogtil treffer han virkelig spikeren på hodet.

Jeg leser gjennom når han bare "slenger noe ut" og faktisk mener noe mer bak innleggene.

Hans brutale ærlighet har nok avogtil også fått enkelte til å se den enkle sannheten i en vanskelig sak der vi andre bruker tusen ord og formuleringer.

Brutal Mann, kom tilbake til oss! :jepp:

Endret av norah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt at han slettet seg jeg. Det hadde jeg og gjort hvis det ble opprettet en tilsvarende tråd om meg der anonyme brukere som påstår de kjenner meg privat hadde lagt ut masse om hvordan jeg eeegentlig er/ser ut/hvem jeg ligner på i det virkelige liv.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vel,...da vil jeg få ønske ham til lykke på de syv hav, og velkommen tilbake hvis han en gang vil det. :lete:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at han slettet seg jeg. Det hadde jeg og gjort hvis det ble opprettet en tilsvarende tråd om meg der anonyme brukere som påstår de kjenner meg privat hadde lagt ut masse om hvordan jeg eeegentlig er/ser ut/hvem jeg ligner på i det virkelige liv.

Det var egentlig ganske drøyt. Er det lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...