Marimma Skrevet 6. februar 2011 #1 Del Skrevet 6. februar 2011 Igår skulle kjæresten min på pokerkveld med tre venner, noe som var helt greit for meg. Vi bor ikke sammen, men han ville gjerne at jeg skulle gå til han (ca kvarters gåtur) på kvelden så vi kunne sove sammen. Han påpekte at han ikke skulle drikke og derfor kunne kjøre hjem når det passet han selv. Han skulle være hjemme rundt ett-to, men han dukket aldri opp. Prøvde å sende meldinger og spurte hvor han ble av, men tenkte at de sikkert bare hadde det morro eller hadde telefonen på lydløs. Så jeg la meg til å sove der, og antok han kom til å vekke meg når han kom. Så, klokken ni idag tidlig, ringer han fordi han er stup drita og er dårlig. Han vil ha sympati fordi han kaster opp og føler seg elendig. Jeg synes det var fryktelig dårlig gjort av han. Først sier han at han ikke skal drikke, men ender opp drita (et par øl hadde vært noe annet..). Ikke gir han beskjed om det heller, og blir borte hele natta når jeg ventet på han. Nå må han jo vente på å bli edru i mange timer før han kan kjøre hjem igjen. Han mener jeg overreagerer og at han kan gjøre som han vil :/ Ville ikke dere også krevd å få beskjed? Synes det bare skulle mangle i et forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babylon Skrevet 6. februar 2011 #2 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg syntes han definitivt har oppført seg urimelig mot deg, uten tvil! Jeg ønsker og nærmest forventer at typen gir beskjed om han ikke kommer hjem, og da spesielt hvis han sa tidligere at jeg skulle komme over slik at vi kunne sove sammen. Gjøre som han vil? Hva slags barnslig uttalelse fra ham var det? Det handler om respekt og tillit her, så dette syntes jeg ikke du skal finne deg i. Snakk med ham. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 6. februar 2011 #3 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg synes man bør gi beskjed så lenge dere hadde en avtale. Synes han oppfører seg tåpelig, det er da hans egen feil at han ble dritings. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. februar 2011 #4 Del Skrevet 6. februar 2011 Så lenge han hadde invitert deg bort til seg for overnatting og du hadde sagt "ja", så synes jeg ikke han "kunne gjøre som han ville", nei. Dere hadde en avtale som attpåtil omfattet at du tok bryet med å gå bort til ham for å tilbringe resten av kvelden/natta der og da er det dårlig gjort av ham å ikke komme hjem, slik dere avtalte. Hadde vært noe helt annet hvis du hadde vært hjemme hos deg selv og han hadde annonsert "i kveld skal jeg ha pokerkveld med gutta, så vi kan nok ikke treffes før i morgen". Det hadde vært helt grei skuring (og han hadde fremdeles kunnet gjort som han ville ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 6. februar 2011 #5 Del Skrevet 6. februar 2011 Det var dårlig gjort.. Hadde ikke funnet meg i det. Prat med han og få han til å forstå at "jeg gjør som jeg vil" ikke gjelder når det kommer til slike situasjoner. Hvor blir det av tilliten? Makan 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggsvin Skrevet 6. februar 2011 #6 Del Skrevet 6. februar 2011 Har man en avtale så har man en avtale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimma Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 6. februar 2011 Uff, jeg vet ikke om jeg gidder mer av dette. Det er ikke første gangen slike ting skjer, og jeg har tatt det opp før. Nå fant jeg ut at frøknen han var utro med for en stund tilbake var på pokeren også, dit jeg ikke kunne være med fordi det kun var "gutta". Heldigvis hadde hun samvittighet til å fortelle meg at det bare var løgn at jeg ikke kunne være med (jeg bærer ikke nag til henne, hun var ikke klar over at han var sammen med meg da de hadde sex). I tillegg har han fyllekjørt.. Faen altså. Kjenner jeg får lyst til å be han holde seg unna meg noen uker, så jeg får tenkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenPenelope Skrevet 6. februar 2011 #8 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Enig med de andre her. En avtale er en avtale. Snakk med han! Edit: når han har blitt edru igjen, altså. Ikke nå... Endret 6. februar 2011 av QueenPenelope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimma Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Enig med de andre her. En avtale er en avtale. Snakk med han! Edit: når han har blitt edru igjen, altså. Ikke nå... Jeg har snakket med han om akkurat det samme før. Han har da lovet å skjerpe seg. Gang på gang Endret 6. februar 2011 av Marimma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenPenelope Skrevet 6. februar 2011 #10 Del Skrevet 6. februar 2011 Uff, jeg vet ikke om jeg gidder mer av dette. Det er ikke første gangen slike ting skjer, og jeg har tatt det opp før. Nå fant jeg ut at frøknen han var utro med for en stund tilbake var på pokeren også, dit jeg ikke kunne være med fordi det kun var "gutta". Heldigvis hadde hun samvittighet til å fortelle meg at det bare var løgn at jeg ikke kunne være med (jeg bærer ikke nag til henne, hun var ikke klar over at han var sammen med meg da de hadde sex). I tillegg har han fyllekjørt.. Faen altså. Kjenner jeg får lyst til å be han holde seg unna meg noen uker, så jeg får tenkt Oi. Nye opplysninger Kjenner dere for lite til å kunne være bombastisk, men jeg synes magefølelsen din er klok. Hold deg unna en stund (og be han holde seg unna), og tenk deg om. Du har allerede snakket med han om dette, enda gjør han det igjen. Og han har vært utro, og løy til deg i går. Kan jo være så "enkelt" at han ikke ville rippe opp igjen i utroskapssaken, men da er det på tide å lære at ærlighet lønner seg. Ta en timeout og tenk gjennom dette. Om det virkelig er slik du ønsker å ha det. Kanskje han bruker timeouten til å innse hva han kan risikere å miste også, og legger om oppførselen sin. Hvis ikke.. er han noe å satse på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 6. februar 2011 #11 Del Skrevet 6. februar 2011 Oi, med tanke på det du skrev sist ville nok jeg også tatt en tid for å tenke litt. Skjønner godt at du er mektig lei når ståa er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 6. februar 2011 #12 Del Skrevet 6. februar 2011 Uff, så utrolig kjipt av han. Jeg ville nok holdt meg unna en stund, og vurdert sterkt om jeg var interessert i å fortsette. Blir jo umulig for deg å stole på han når ting er som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2011 #13 Del Skrevet 6. februar 2011 nei det ville jeg ikke krevd. jeg krever ikke i mine forhold. jeg forventer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martin Hinch Skrevet 6. februar 2011 #14 Del Skrevet 6. februar 2011 Han vil ha sympati fordi Ville ikke dere også krevd å få beskjed? Synes det bare skulle mangle i et forhold.. Like barn leker best.. og ros ikke fisken før den er på disken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2011 #15 Del Skrevet 6. februar 2011 Han skulle gitt beskjed. Drit i han og kom deg hjem på egen hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå