Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal snart ha en tatovering, og lurer på om noen har noen studioer i Oslo de vil anbefale.

Tatoveringen jeg skal ha skal være i svart/hvitt og av en slags engel. Håper noen kan gi meg erfaringer (eventuelt hvor jeg bør styre unna). Legg gjerne med bilder hvis dere har det:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Instamatic
Skrevet

Har hørt de skal være innmari flinke på pink ink og lucky 7 :)

Skrevet

jeg har vært fornøyd når jeg har blitt tattovert på House of Pain :) venninna mi også!

Skrevet (endret)

Lucky 7 og house of pain er stakkerslige greier. Kari på memento kan jo rett og slett ikke tattovere og har derfor valgt å kalle stilen sin prikke tattovering for å skjule sin mangel på kunnskap...

Prøv Marius eller Jimmy hos Invictus eller Per Kristian på Tusj.

Holdt nesten på å glemme å advare deg om Oslo Ink.

Endret av Kim
Skrevet

TS:

Takk for svar alle sammen:) Jeg setter kjempepris på alle svarene jeg har fått.

Kim: Jeg fant ingen informasjon om hverken Tusj eller Invictus på nett. Har du noen hjemmesider? Jeg ble litt nyskjerrig.

Hellspawn så også veldig lovende ut. Vet du ca. hvor lang ventetid det er der? :)

Skrevet

Tror ventetida er litt varierende ettersom størrelsen på tatoveringen osv. Det KAN være opp til fire måneder (eller mer om det er noe STORT), men kjenner flere som har fått komme til før pga. avbestillinger.

Skrevet

TS:

Takk for svar alle sammen:) Jeg setter kjempepris på alle svarene jeg har fått.

Kim: Jeg fant ingen informasjon om hverken Tusj eller Invictus på nett. Har du noen hjemmesider? Jeg ble litt nyskjerrig.

Hellspawn så også veldig lovende ut. Vet du ca. hvor lang ventetid det er der? :)

Tusj og Invictus finner du på facebook

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg anbefaler House of pain på grunerløkka, tok en pin up der for noen dager siden , Lagt ved bilde, syyykt fornøyd. Eirik heter han som tatoverte meg..

post-42969-0-93370000-1299936943_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler House of pain på grunerløkka, tok en pin up der for noen dager siden , Lagt ved bilde, syyykt fornøyd. Eirik heter han som tatoverte meg..

Nå sliter jeg med å ta deg seriøst, her. Ikke bare synes jeg tattisen ser mye eldre ut enn et par dager, og jeg kan liksom ikke se for meg at noen kunne bli "syyykt fornøyd" med ei vannskapt dame med str. 22 i sko, høyt hårfeste og 1,5 pupp.

• Liker 2
Skrevet

Nå sliter jeg med å ta deg seriøst, her. Ikke bare synes jeg tattisen ser mye eldre ut enn et par dager, og jeg kan liksom ikke se for meg at noen kunne bli "syyykt fornøyd" med ei vannskapt dame med str. 22 i sko, høyt hårfeste og 1,5 pupp.

Wops, kom borti anonym-knappen. Beklager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...