Gå til innhold

Dater en mann, men frykter å gi opp singellivet...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og mannen separerte oss i fjor sommer, etter 6 års ekteskap og 4 års samboerforhold før vi giftet oss. Jeg har altså vært singel i litt over et halvt år for første gang siden jeg var tenåring! Og jeg elsker det...MEN har truffet en flott mann nå.

Vi dater litt og det er god kjemi, men jeg føler meg slem som ikke ønsker å gi helt slipp på singelfriheten enda også.

Dette er et dilemma for meg for den nye mannen er virkelig fin og snill og jeg liker ham godt. Vi er ikke "kjærester" men vi er "på dater'n". Han vil gjerne mer, men jeg holder litt tilbake fremdeles.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, men kanskje jeg lurer på om det er normalt å føle seg litt delt, når man elsker singellivet men også gjerne vil vite mer om Denne Spesielle.. Og om det er normalt å ikke ha sterkt behov for et nytt seriøst offisielt forhold med det første?

Noen tips til meg? Jeg ønsker hvertfall ikke å lure ham på noen måte, eller såre ham / skuffe ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er usikker pga at du vil utforske!

kanskje han er den rette for deg kanskje ikke.

jeg ville ha datet han mer for å finne ut om det hadde blitt en enda bedre kjemi.

Finner du ut at du etterhvert vil prøve å være fri så gjør jo ikke det heller noe

:gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest I Grosny

Vi dater litt og det er god kjemi, men jeg føler meg slem som ikke ønsker å gi helt slipp på singelfriheten enda også.

Singelfrihet kan være så mangt. F.eks frihet til å kysse alle man ønsker. Frihet til å legge opp ukeplanen uavhengig av andre. Friheten til å slappe av uten at noen blander seg. Friheten til å ikke bli forventet noe av.

Vanligvis ryker rundkyssefriheten når man innleder forhold. For meg var det helt greit. Jeg trengte det ikke.

De andre frihetene blir mer eller mindre berørt, det kommer litt an på samhandlingen,

Er han du dater en som vil spise deg opp, og ta kontroll over for stor del av livet ditt? Sjalu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...