Gå til innhold

hvor mye bruker dere?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei! nå har jeg faktisk kjøpt inn alle julegavene til alle kjente og kjære... deilig å kunne være ferdig og sitte igjen med litt penger til meg selv i julestria, og slippe styret i butikkene, og tidspresset.. men jeg synes da at jeg har brukt masse penger.. har så klart ikke lagd noe selv, kanskje skulle jeg ha gjort men, men fantasien er ikke så god at det gjør noe! men spm mitt er da , hvor mye bruker dere på julegaver sånn til sammen.. ca? jeg har brukt ca. 3000 kr. da har jeg kjøpt fine personlige gavere til familien, kjæresten og venner.. og jeg har prøvd å kjøpe det rimeligste jeg har klart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ALTFOR mye..., men det er så gøy å gi bort gaver!!!!!!

Vi kjøper gaver til ca. 25 personer, så det blir nødvendigvis ganske mye penger ut av det, men prøver å ikke tenke så mye på det! Man får heller være litt fattig i januar!

Hilsen maiaa, som elsker jula!!! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heissann....

I år blir vel den totale summen rundt 5000,-

vi pleier ikke å bruke så mye...men i år får våre foreldre, besteforeldre og søsken fotografbilder av oss fra bryllupet ...det koster det!!!

ungene får leker...vi har satt summen til ca 150 kr pr unge...vårt eget lille gull får selvfølgelig litt mer :wink:

ellers syns jeg det er tanken som teller....det mener vel de fleste :D

Hilsen Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke noen oversikt over hvor mye jeg bruker på julegaver, men det er ikke i nærheten av de summene som folk oppgir her i allefall. :o Nå kjøper jeg ikke gaver til så mange heller da, heldigvis, men allikevel...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte opp et lite budsjett i går - det blir cirka 4000 kroner. Lager mange gaver selv, og da blir det litt billigere enn å kjøpe. Men jeg er en røver på å sprenge budsjettet, så det skjer sikkert i år igjen.. ;)

Har startet nå, sånn at jeg slipper å ta alle på desemberlønningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mye føler jeg :-? Ikke at det ikke er koselig å kjøpe gaver, det er jo det, men syns det blir mer og mer stress og mindre og mindre kos for hvert år... Har nesten begynt å grue meg, løpe rundt etter ørten gaver og være super-blakk på slutten. Jaja det er ikke det å gi gavene som jeg ikke liker altså, men å skaffe dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bare få med at jeg alltid er ferdig og kjøpe julegavene før 1.desember, for da trenger jeg pengene til alt annet!

Så jeg deler det opp, for jeg har ikke råd til 6000,- en mnd uteniom det andre utgiftene. Nå har jeg handlet 5 gaver og skal på julehandel på neste mandag,og blir ikke jeg ferdig da, så tar jeg en runde til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg ligger nok flere månder etter når det gjelder julegavene jeg skjønner jeg.

*haster ut og kjøper noen med en gang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å kjøpe inn julegaver. Jeg har heller ikke råd til å kjøpe alt i desember. Vi bruker ca 300 kr på hver gave og det er 23 stk som skal ha. Det blir vell mellom 3 og 4000 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvor mye det blir er jeg ikke sikker på.Men i Fjor brukte vi 3000 på julegaver.Det blir vel det i år også.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år har vi kjøpt sykkel til veslefrøkna, så budsjettet ligger vel høyere i år enn det pleier. Men jeg er mer opptatt av hva jeg skal kjøpe enn hva det skal koste, finner jeg noe jeg vil gi bort kjøper jeg det, enten det koster hundre eller fem hundre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ligge på mellom 4-5000,- i år. Og det synes jeg er mer enn nok.

Og etter det så har vi også ekstra penger igjen til å bruke på oss selv eller til andre ting :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke akkurat hvor mye vi kpmmer til å bruke i år, men det blir litt mer enn ellers. Kommer til å bruke ca. 1600,- på bilder av minsten til familien, så blir det julegaver på tante- og onkelunger + litt til.

I år som i fjor kjøper mannen min og jeg noe felles til huset, og ikke noe til hverandre.

Jeg ordner gave til mannen min fra ungene og omvendt, så da blir det jo en liten personlig gave fra dem :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi bruker ca 300 kr på hver gave og det er 23 stk som skal ha. Det blir vell mellom 3 og 4000 da.

23 julegaver til 300 kr stk blir faktisk 6900 kroner. Så der sprengte du budsjettet ditt. :blunke:

Jeg regner med at vi kommer til å bruke rundt 3000 på fellesgavene, og så kommer gavene til hverandre utenom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 julegaver til 300 kr stk blir faktisk 6900 kroner. Så der sprengte du budsjettet ditt. :blunke:

stussa litt på den regninga jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 300-400 på hver av mine tre tantebarn, to søstre og mamma +sambo og pappa+sambo. Så ca 2000 til min kjære og ca 400 til hans sønn. Det blir nok mellom 4500 og 5000 regner jeg med. Så kommer jo gaver til et par venninner i tillegg, men vi pleier alltid å kjøpe små gaver og store klemmer. Men dyrt blir det. Hvertfall når man lever på studielån og deltidslønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...