Gå til innhold

Hvor mange stempel har du i passet ditt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo ikke så mange som stempler lengre. Hadde mange stempler i mitt gamle pass, men i det nye mener jeg at jeg kun har tre (Thailand, USA og Japan).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt "nye" pass er fra 2006 og det begynner å bli en del stempler i det ja. Men jeg har ingen anelse hvor mange det er snakk fordi det begynner å bli litt kaotisk på flere av sidene ;-) Men det må være en del der for siden 2006 har jeg vært i Bolivia, Peru, USA, Dubai noen ganger, Malaysia (en del ganger), Thailand (en del ganger), Vietnam, Kamdodsja, Kina og Sør-Afrika. Men jeg synes også det er festlig å se på alle stemplene som en får i passet over årenes løp. Her er en side fra mitt forrige pass: http://gardkarlsen.com/misc/passport.JPG ;-)

Hehe, vi har ikke så ulike pass, du og jeg. Har mye fra ulike land i Asia, og flere helsides visaer fra bla.a Russland og Indonesia. Har vel rundt tjue ulike land. Men nå må jeg ha nytt, for mitt gamle går ut straks, og jeg trenger pass med "lang holdbarhet" til bla. USA, Australia og Russland. :gjeiper:

Skrevet

Det er jo ikke så mange som stempler lengre. Hadde mange stempler i mitt gamle pass, men i det nye mener jeg at jeg kun har tre (Thailand, USA og Japan).

Foruten EU-land, så stempler vel alle andre, eller? Det er iallefall min erfaring.

Skrevet

Har hatt passet mitt i 2,5 år, men har backpacket mye etter det, så har fått 46 stempler, noen til samme land så klart, og tre fine visum (Kina, Kambodsja, Egypt). Jeg har også et lite mål om å fylle ut hele passet før det går ut, men har a en del sider igjen enda :P

Landa jeg har stempel fra er:

Kina, Hong Kong, Malaysia, Australia, Kambodsja, Burma, Thailand, Singapore, Belize, Guatemala, Filippinene, Honduras, Mexico, Costa Rica, Panama, Vietnam, Egypt, USA.

Jeg vil absolutt ikke si at reising bare er for overklassen! Jeg hadde tre jobber, og jobbet 6-7 dager i uka i et halvt år. Spinka og sparte og greide å spare opp en del penger til å reise på backpackertur i et halvt år. Så det er bare snakk om å gidde og sette av penger til det rett og slett! =)

Skrevet

Mitt poeng er at slike debatter som denne er bare til for den overklassen som har råd til å reise rundt over alt i verden. De som ikke har råd til det blir sett ned på og føler seg mislykket. Heldige de, de får ikke en gang en trøstepremie. Wee...

Hm, skal vi legge ned hele reiselivsforumet fordi bare rikinger har råd til å reise, da? Eller skal vi holde det åpent, men kun ha lov til å skrive om reiser foretatt på kampanjebilletter? Hva med økonomiforumet? Skal det bare være lov å skrive der om man har dårlig råd? For ikke å snakke om klær og mote, ikke alle som har råd til det. Kropp og helse, nei fy, så dyrt det er å gå på helsestudio. Kun for overklassen, det.

Skrevet

0.

I mitt forrige pass hadde jeg en god del.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har to stempel. De er fra da jeg reiste til USA og Canada.

Skrevet

Seks stempel, alle fra USA.

Skrevet

Hei

Jeg måtte til slutt telle antall stempel på grunn av denne tråden ;-) Ser ut som jeg har 79 stykker. Det blir en del når en får både stempel på innreise og utreise i land som Thailand og Malaysia.

• 6 år senere...
Skrevet

Hadde fult, så jeg måtte ha nytt pass. Da tok de hullemaskin på passet mitt og jeg fikk beholde det som minne. Har fått de til å stemple når jeg har vært ute å reist om jeg spurte hyggelig. Men dumt å fylle passet så du må ha nytt hele tiden

Anonymkode: 4f9d0...ed8

Skrevet
På 4.2.2011 den 15.44, Blue India skrev:

Ja, da vinner du en sekk med Kerrs pink poteter.

Gratulerer!

Går det an å forandre det til Beate-poteter?

Anonymkode: 1d60e...655

Skrevet

Har hver stat i Usa sitt eget stempel?

Gjest Linaria
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hver stat i Usa sitt eget stempel?

Nei

Gjest Linaria
Skrevet
På 05/02/2011 den 21.04, reiseglad skrev:

Foruten EU-land, så stempler vel alle andre, eller? Det er iallefall min erfaring.

Jeg fikk ikke stempel da jeg tok båt til Marokko fra Spania

Skrevet

Vært i polen. 0 stempel.. 

Anonymkode: 4f7cd...2cc

Skrevet

Har ingen stempler. Hvem stempler pass lengre? Jeg reiser, mye i jobben ca. 270 reisedager i året. Til USA og U.K. Og Canada. Det er ingen som stempler. 

Anonymkode: b0799...6eb

Skrevet (endret)

Ingen, har vært innom både Thailand og USA de siste 9 årene. Dette er ikke vanlig lenger. Må ha nytt pass neste år

Endret av Evilposelos
Skrevet

Passet er et år gammelt, og har rundt 40 stempler og 3 visum. 

Men fra neste måned av så vil det gå mye senere og tviler på at jeg fyller ut passet 😂

Anonymkode: 61547...ef1

Skrevet

Jeg har ingen i det nye passet, men det har jeg nettopp fått. I det gamle har jeg 17 + bevis på baksiden at jeg har vært i Israel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...