Titti72 Skrevet 24. oktober 2003 #1 Del Skrevet 24. oktober 2003 Har nesten ikke jobbet de siste dagene. Bare vært på KG. Jobben hoper seg opp. Får dårlig samvittighet. Nå må jeg jobbe gratis i helgen for å få unne alt. Kan ikke skrive overtid når det er jeg som sluntrer unna.... F#¤"ns dritt dårlige arbeidslyst. HVOR HAR DU BLITT AV???!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 24. oktober 2003 #2 Del Skrevet 24. oktober 2003 *Sender Mr. mann_ til deg for avlappnings massasje * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. oktober 2003 #3 Del Skrevet 24. oktober 2003 Skamme dere!! Mr.Mann_ er ikke noe sexobjekt, han er... Han er... :oops: (Javel, da!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. oktober 2003 #4 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jaja ser ikke ut som du har det store problemet med tanke på innleggene, men jeg må få noen til å slå meg i hodet snart :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 24. oktober 2003 #5 Del Skrevet 24. oktober 2003 *slår å slår å slår**** trokke det hjelper fella... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 24. oktober 2003 *Sender Mr. mann_ til deg for avlappnings massasje * Mmmm...... Ååååhhhhh..... Støøøønnnnnnnn..... Det var så deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. oktober 2003 #7 Del Skrevet 24. oktober 2003 *slår å slår å slår**** trokke det hjelper fella... *sukk* Gjorde ikke det :cry: men ejg fikk auaaaaaaaa trokke jeg vil bli slått likevel jeg :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 24. oktober 2003 #8 Del Skrevet 24. oktober 2003 uff da unnskyld.... :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Mann_ Skrevet 25. oktober 2003 #9 Del Skrevet 25. oktober 2003 :oops: Dette var jo veldig smigrende, da jenter. En kan jo bli sjenert av mindre! :oops: :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 25. oktober 2003 #10 Del Skrevet 25. oktober 2003 kan ikke bli sjernert vennen Slapp helt av vi skal ta oss av deg vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 25. oktober 2003 #11 Del Skrevet 25. oktober 2003 Titti72: Ta det med ro. Du blir snart lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå