Gå til innhold

Hyttetur med venner?


Gjest Helene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne kua var selv kalv for ikke altfor lenge siden, og husker utmerket godt hvordan slike hytteturer artet seg. Så jeg hadde vært kjipe mamma drittkjerring som hadde sagt kategorisk nei frem til du var myndig.

Veldig lenge siden denne var kalv, men husker godt hvordan det var. Av en eller annen grunn fikk jeg lov å dra på hytta alene, så jeg vet hva som hender på sånne turer.

Og mitt svar ville selvfølgelig vært nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

En lettpåvirkelig tenåring... på 15 år... med langt eldre folk... uten foreldre... langt oppe i hutti heita... garantert tilgang til alkohol....

Du må da selv forstå hvorfor de fleste er negative til dette? :gjeiper:

Sex og alkohol er det første som popper opp i hodet mitt når jeg tenker på ungdommer og hytteturer, og det er ikke uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VictoriaSecret*

Åh, tro meg, det er masse desperate fyrer på 20+ som prøver seg på 15-16-åringer. Husker det fra min egen ungdomstid, og ja, de fleste har vel i grunn... holdt seg til jenter på den alderen.

Har ei venninne som endte opp med en av dem, og hun angrer, for å si det sånn. Så jeg skjønner foreldrene dine veldig godt. Selv var jeg ikke akkurat spesielt tiltrukket av dem... Og altså - ingen 24 år gamle gutter henger sammen med 14 år gamle jenter fordi de vil være venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjipt å være den som ikke får lov - det vil alltid være NOEN andre som får lov til det en ikke kan bli med på selv!

Garantert nei her også (vi har en 15-åring i hus, en gutt!). Selvom du blir frustrert over at de sa nei, så kommer du sannsynligvis til å skjønne det om en ti års tid!

(og et lite tips: furting, surmuling og slamring med dørene fordi de sier nei, fører bare til enda mer nei i fremtiden... Ta avslaget som en voksen!)

Endret av Ulrikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...