Gjest Tex Skrevet 24. oktober 2003 #1 Del Skrevet 24. oktober 2003 Idag er det bare to måneder igjen til julaften, dere!!! *Feire med pærebrus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. oktober 2003 #2 Del Skrevet 24. oktober 2003 Rolig nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. oktober 2003 #3 Del Skrevet 24. oktober 2003 Pøh, har shoppet to julegaver til idag, jeg..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 24. oktober 2003 #4 Del Skrevet 24. oktober 2003 Tex: Kan du være så søt å sende meg alt du har av lister m/viktige ting å huske før jul så skal jeg gå over dem på lille-julaften. Beundrer alle som starter tidlig, og ikke peser de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. oktober 2003 #5 Del Skrevet 24. oktober 2003 Pøh' date=' har shoppet to julegaver til idag, jeg..... :D[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. oktober 2003 #6 Del Skrevet 24. oktober 2003 Snart ferdig..... Kan bare kose meg med innpakking og deilig rødvinsgløgg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. oktober 2003 #7 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg liker også å begynne tidlig (vil ha mest mulig under kontroll), men dette tar kransekaken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. oktober 2003 #8 Del Skrevet 24. oktober 2003 Tex: Kan du være så søt å sende meg dine gode tips på hvordan man kommer i mål med alle julegavene? Jeg syns du er så flink og velorganisert..... Liste over hvordan komme i gavemålet!! : *spare penger så du kan handle julegaver når du har tid, i stedet for når du har råd. *skrive opp en liste over ABSOLUTT ALLE du skal kjøpe gave til. De som ikke står på lista må klare seg uten. Begynn med lista i god tid. Ta vare på den til neste år. Der skal også stå hva du kjøpte, hva du eventuellt fikk av dem og om du ikke fikk, eller fikk av noen du ikke hadde kjøpt til. *Begynn tidlig å tenke på hva du skal kjøpe til hvem. Spør gjennom året hva folk ønsker seg. Memorer det. *Gå systematisk til verks. Begynn alltid med de du må sende gave til gjennom posten. Sett en "må være ferdig-dato" og en "absolutt-siste-frist-dato." Den siste datoen må være minst en uke før postens frister for sending av pakker går ut. Så kommer det morsomme!! Når absolutt alle gavene er innkjøpt, jager du mann og barn ut av huset. Inviter gjerne en god venninde så dere kan gjøre dette samtidig, bare sørg for at deres gaver til hverandre er gjemt unna. Gå ned i vinkjelleren og hent opp tre flasker av den beste rødvinen. Lag MASSE gløgg, ha i halvannen flaske rødvin, og hakk mandler og rosiner. Finn frem Tommy Kørberg og Oslo Gospel Choirs julecd`er. Ta frem to digre kopper, pluss to rødvinsglass. Spre dere utover gulvet og boltre dere i massevis av fint hulepapir, gavebånd, silketråder og gavelapper. Bøtt innpå med gløgg, spe på med rødvin og pakk ivei!! Vær forsiktig med saksa etterhvert..... God fornøyelse..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. oktober 2003 #9 Del Skrevet 24. oktober 2003 Har vært på jule-pyntet IKEA i dag og kjøpt julekuler og litt andre juleting! Nå har tilog med jeg begynt å lengte etter snø... *utrolig* Jul om bare to måneder!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 25. oktober 2003 #10 Del Skrevet 25. oktober 2003 Så søt du er Tex :D Virkelig fan av julen du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. oktober 2003 #11 Del Skrevet 26. oktober 2003 Så søt du er Tex :D Virkelig fan av julen du! Jepp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2003 #12 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg blir rett og slett imponert Tex Du overlater jammen meg ingenting til tilfeldighetene. Håper du koser deg masse fram mot jul da. Når det skal sies - jeg har bare 2 julegaver igjen å kjøpe jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå