AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #21 Skrevet 3. februar 2011 http://www.bmi-kalkulator.no/?v=65&h=165 Normal vekt står det her. Ååååå by the way, her er styggfeit. Nærmer seg i allefall styggfeit. 4
PepsiMax Skrevet 3. februar 2011 #22 Skrevet 3. februar 2011 Btw hvor mange kg skal til for å gå ned et nr på bmi skalaen? eller fem?
I Grosny Skrevet 3. februar 2011 #23 Skrevet 3. februar 2011 Jeg synes bmi på 24 er vakkert , mykt og deilig. Litt konsistens. Jeg tror du er absolutt sexy.
I Grosny Skrevet 3. februar 2011 #24 Skrevet 3. februar 2011 Det med bmi er helt ufullstendig, fordi man ikke tar hensyn til muskler. Jeg kjenner en mann på 187cm og 95 kg, og en på 187 cm og 110 kg. De er akkurat like feite, (tydelig mage), men den tyngste ser mye bedre ut, faktisk veldig bra, fordi han har skikkelig musklatur. Den letteste har tynne bein, og ser ikke bra ut i det hele tatt. Jeg vil si at den lette har et helseproblem, mens den tyngste kan ha glede av å bli lettere, men det er ikke krise. Min x var absolutt sexy, med 67 kg og 166cm, og brukbar musklatur. Sprek. 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #25 Skrevet 3. februar 2011 Jeg er 165 høy...og veide en periode 63kg. Da følte jeg med veldig uvel og lubben. Man er ikke feit...men har noen kg ekstra. Veier nå 52kg og er nok litt tynn, men har bare endret kosthold og føler med myyyyye bedre nå!! Liker ikke å se bilder av meg selv når jeg veide over 60kg!!! Sier ikke at man er stygg selv om man veier litt for mye, men jeg føer meg i alle fall mye mer vel nå. kan ikke sammenliknes og det var små endringer som gjorde underverker!! :)
Gjest SnakeOil Skrevet 3. februar 2011 #26 Skrevet 3. februar 2011 Om du er lita men har tunge pupper, så funker ikke BMI skalaen lenger, ei heller om du er mann med mye muskler. Mål heller FETTPROSENTEN med en klype (fettkaliper), da får du en indikasjon på hvor mye fett du har på kroppen i forhold til "alt annet". Fatter ikke at folk fremdeles bruker middelaldermålingen BMI. 1
Gjest Rew Skrevet 3. februar 2011 #27 Skrevet 3. februar 2011 Ut fra tidligere innlegg her har jeg lurt på det samme. Jeg er 160 og veier 60, dvs bmi 23 for å gi et bilde.. Jeg har god selvtillit og føler meg fin, men tanken har likevel slått meg etter å ha lest her inne. Jeg bruker stort sett 36 i klær, men noen ganger m og.
Gjest Rew Skrevet 3. februar 2011 #28 Skrevet 3. februar 2011 Selvtilliten min avhenger ikke av vekt, men hvor aktiv og sunn jeg er. Da får jeg skikkelig selvtillitsboost og masse energi. 1
Gjest TS Skrevet 3. februar 2011 #29 Skrevet 3. februar 2011 Takk for svar. Både dere som sier jeg ikke er lubben og dere som sier jeg er det og de som mener jeg burde føle meg uvel. Jeg blir så forvirra. Selv synes jeg gutter som både er tynne og litt tykke kan være kjekke. Dessuten forstår jeg ikke når medieverdenen åpner for kvinner på ca min størrelse, men ikke vanlige mennekser. Da blir jeg så trist. For eksempel Sofia Vergara som har ca samme mål rundt midje og pupper som meg. Hun blir sett på som pen på bilder, men ikke jeg i virkeligheten? Er det fordi de retusjeres så mye på og på bilder egentlig er tynnere enn det målene tilsier?
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #30 Skrevet 3. februar 2011 Seriøst, slutt å bitche etter bekreftelser her når du hele tiden forteller oss hint om utseende ditt, og drar frem at du liksom skal minne om sofia vergara og det hele. Skaff psykolog.
Gjest TS Skrevet 3. februar 2011 #31 Skrevet 3. februar 2011 Seriøst, slutt å bitche etter bekreftelser her når du hele tiden forteller oss hint om utseende ditt, og drar frem at du liksom skal minne om sofia vergara og det hele. Skaff psykolog. Jeg har problemer og jeg veit det. Men akkurat dette er et emnet jeg ikke tar opp med verken venninder eller psykolog. Det er dumt og det er teit og det er pinlig. Men jeg føler meg ikke bra med meg selv. Ikke i det hele tatt. Og på internett kan man liksom være anonym og da bare renner det ut av meg. Forresten, jeg sier ikke jeg ligner Sofia Vergara. Jeg sier bare at vi har ca samme mål rundt midje, rumpe og bryster. Hun har for eksempel et uvanlig, vakkert og eksotisk fjes. Hun har mørk hud og MYE fastere enn meg.
Gjest TS Skrevet 3. februar 2011 #33 Skrevet 3. februar 2011 Hvor gammel er du? 17. Jeg har ikke forandra vekt noe det siste halvåret. Men jeg var ferdig utvokst med pupper og det hele når jeg var 14, så jeg er mer eller mindre ferdig tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #34 Skrevet 3. februar 2011 Ca 64-65 kg jeg savner tida da jeg hadde en vekt på 65 kilo. Nå er min vekt på 120 kilo. Jeg er styggfeit jeg, ikke en normalvektig person på 65 kg. 1
Djungelvrål Skrevet 3. februar 2011 #35 Skrevet 3. februar 2011 Jeg veier 65 kg og er 1,76 høy, jeg kan IKKE bruke str 36, bare en sjelden gang i topper eller kjoler hvis de er store i str. Da er det rart at du som er 11 cm lavere kan det?? :klø: Nei du er ikke styggfeit, men det er veeeldig rart du innbiller deg det når du bruker small i klær.........
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2011 #36 Skrevet 3. februar 2011 17. Det forklarer litt :gjeiper: Jeg synes du høres helt fin ut. Muskler veier mer enn fett. Når du er ung har du mer muskler og spesielt hvis du beveger deg mye. Størrelse 36-38 er små størrelser. Selv om du har runde former betyr du ikke at du er lubben. Og selv om du er lubben så betyr det ikke at du er tykk. Og du er ikke tykk, det er helt sikkert. Om du er lubben eller slank vet jeg ikke. Men noen gutter liker det ene, andre gutter liker det andre
Djungelvrål Skrevet 3. februar 2011 #37 Skrevet 3. februar 2011 (endret) Først det ene beinet, så det andre, trekker litt opp, knapper igjen og drar app glidlåsen. Så er den på Har du smale guttehofter da og mer fett på overkroppen, type epleform?? Siden du kan bruke small mener jeg... Endret 3. februar 2011 av Vinnie
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #38 Skrevet 3. februar 2011 Takk for svar. Både dere som sier jeg ikke er lubben og dere som sier jeg er det og de som mener jeg burde føle meg uvel. Jeg blir så forvirra. Selv synes jeg gutter som både er tynne og litt tykke kan være kjekke. Dessuten forstår jeg ikke når medieverdenen åpner for kvinner på ca min størrelse, men ikke vanlige mennekser. Da blir jeg så trist. For eksempel Sofia Vergara som har ca samme mål rundt midje og pupper som meg. Hun blir sett på som pen på bilder, men ikke jeg i virkeligheten? Er det fordi de retusjeres så mye på og på bilder egentlig er tynnere enn det målene tilsier? Hun er da slank og råsexy på tv-skjermen.
Gjest Tsunade Skrevet 3. februar 2011 #39 Skrevet 3. februar 2011 17. Jeg har ikke forandra vekt noe det siste halvåret. Men jeg var ferdig utvokst med pupper og det hele når jeg var 14, så jeg er mer eller mindre ferdig tror jeg. Du er ikke nødvendigvis ferdig utvokst når du er 17. Det kan gjerne ta et par år til før fett og muskler har satt seg "på plass". Og nei, du kan umulig være styggfeit, som du kaller det! Siden du nå går til psykolog, må du bare ta mot til deg og snakke om kroppsbildet du har av deg selv. For det er tydelig at det plager deg voldsomt!
Gjest TS Skrevet 3. februar 2011 #40 Skrevet 3. februar 2011 Har du smale guttehofter da og mer fett på overkroppen, type epleform?? Siden du kan bruke small mener jeg... Nei. Jeg har blitt fortalt at jeg har former. Jeg tror kiloene er ganske gjevnt fordelt. Har vel litt større pupper enn de fleste, men alikvel ganske mye større rumpe enn rupper. Tror jeg er ganske gjennomsnittelig fordelt, eller litt timeglass. Bruker vel 36-38 i alle plagg (untatt sko, da er det bare 38). Jeg er nok mer en 38-størrelse enn en 36. Men siden mange plagg er lagd ganske formløse synes jeg (uten innsvingning til midja) så varierer jeg litt. Det med buksestørrelsen. Jeg har noen store bukser også. Men når jeg vil ha noe som sitter ganske stramt liker jeg 36-38. Altså, disse buksene henger ikke på meg. De er ganske tettsittende, ikke for stramme, men, vel, dere forstår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå