Gå til innhold

Er jeg styggfeit?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser det står om damer og tykkhet og sexyness.

Jeg føler meg egentlig ganske fin selv. Jeg er pen i fjeset (tror jeg) og lever et sunt liv.

Jeg er mye i aktivitet (men jeg trener ikke på treningsstudio da).

Men jeg har en bmi på nesten 24. Altså i øvre halvdel av BMI skalaen.

Jeg er 165 høy

Jeg føler meg så dårlig når noen skriver at mann er tykk da.

Jeg vil jo gjerne være fin.

Jeg bruker størrelse 36-38, altså medium eller small.

Er jeg styggfeit på grunn av vekta og størrelsen min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør heller spør om du er styggdum? Sier seg selv at når du er strl 36, så er du ikke mye styggfeit. Kom deg vekk herfra, du får overvektige jenter til å føle seg enda verre. :nei:

• Liker 17
Skrevet

Beklager. Jeg mente ikke si noe galt.

Jeg har blitt kalt lubben før og akkurat nå er selvtillitten på bånn :(

Skrevet

Jenter som klager over utseende sitt er stygt.

• Liker 9
Skrevet

Du er garantert ikke lubben. Hvor mye veier du? Husk at BMI skiten ikke teller det pøkk, fordi den vet jo ikke hvor mye av den som er vann, fettprosent, muskler eller noe.

Gjest Katten.
Skrevet

Må få se bilder av deg før man kan vurdere det.

Skrevet

Du er garantert ikke lubben. Hvor mye veier du? Husk at BMI skiten ikke teller det pøkk, fordi den vet jo ikke hvor mye av den som er vann, fettprosent, muskler eller noe.

Ca 64-65 kg :(

Skrevet

Størrelse 36/38 er ikke "styggfeit" som du kaller det, ta det med ro. Lubben og elefant er det en viss forskjell på.

Skrevet

Hvordan kommer du nedi en jeans på strl 36 hvis du veier over 60 kg?

• Liker 1
Gjest Delphina
Skrevet

Herlighet, du er da ikke feit. Du er normal, og slutt og tenk negativt om deg selv. Om folk kaller deg lubben, så er det mer smaken deres. Ignorer dem og hev deg over dem. Så, tenk positiv, se framover og ta verden med et smil :)

Skrevet

Hvordan kommer du nedi en jeans på strl 36 hvis du veier over 60 kg?

Først det ene beinet, så det andre, trekker litt opp, knapper igjen og drar app glidlåsen. Så er den på

• Liker 20
Skrevet

Herlighet, du er da ikke feit. Du er normal, og slutt og tenk negativt om deg selv. Om folk kaller deg lubben, så er det mer smaken deres. Ignorer dem og hev deg over dem. Så, tenk positiv, se framover og ta verden med et smil :)

Takk. Jeg skal prøve :)

Skrevet

Takk. Jeg skal prøve :)

Skrevet

Først det ene beinet, så det andre, trekker litt opp, knapper igjen og drar app glidlåsen. Så er den på

:jepp:

Skrevet

Du er ikke feit, så enkelt er det med den saken, så glemmmm det!!

Synes det høres ut som du er akkurat passe, tenk på at det er godt å ha litt å gå på, feks hvis man blir syk.

Skrevet

Jeg føler meg egentlig ganske fin selv. Jeg er pen i fjeset (tror jeg) og lever et sunt liv.

Jeg er 165 høy

Hvor er fornuften din? Du vet da vel fra før at om en passer i str 36-38, så er en slank?

Spør du sånn for at folk skal si at: "nei, du er så fin", altså for å få en egoboost?

Beklager, men dette høres bare dumt ut.

• Liker 9
Skrevet

Personlig drar jeg "opp" glidelåsen. :gjeiper:

Skrevet

Poenget er at folk over 60 kg sjelden kommer ned i en normal strl 36, men de har vel blitt økt med årene.

• Liker 1
Skrevet

Poenget er at folk over 60 kg sjelden kommer ned i en normal strl 36, men de har vel blitt økt med årene.

Poenget er vel at størrelsen kommer ann på målene, ikke på vekta. Og TS gir intrykk av å være en aktiv person, altså har hun sikkert mye muskler. Og muskler har som kjent omtrent 4 ganger så høy massetetthet som fett.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg er 165 høy

Vel, jeg er nesten 10 cm høyere enn deg og har en BMI på 22, og synes JEG har noen kilo for mye. Så da regner jeg nesten med at du også har det.

36 i bukser? Jaja, det får ikke jeg på meg engang, noe som er litt merkelig ut fra BMI'n og høyden din kontra min.

Muligens at jeg er bredere over hoftene og slankere i overkroppen enn deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...