Gå til innhold

Chayzis travle hverdag


Gjest chayzi

Anbefalte innlegg

Åh, ja, forresten så så jeg nordlyset i går :hoppendeglad: første gang i hele mitt liv jeg har sett nordlyset!! :hoppendeglad:

Det var så vakkert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldiggris, altså. :jepp: Du får vekke meg og bikkja neste gang :fnise:

Når skal du forresten ha neste konsert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dødssliten nå!

Var ute i går, og satt på nach til kl 5 i dag tidlig, så kom jeg plutselig på at "dæven, jeg skal på jobb snart jeg!" skulle begynt på jobb kl 11 men var ikke på jobb før kl 13...

Og så gikk det skikkelig dårlig på jobb i dag... :( så måtte stå til kl halv 8 i kveld, og så uten stol da... fyllesjuk og stå i ett sett = kjempegøy..... :sukk:

Så tok jeg tbanen til lambertseter for å møte mamma og typen hennes og sønnen hans på 12. så dro vi innom leiligheten dems og spilte gitar og sang, var kjempe koselig :)

nå skal jeg bare ligge å hvile, og tenke på senga snart! blir godt med litt søvn nå.. :)

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom til å tenke på hvor mye jeg har å gjøre den uka her. skole i hverdagen, politisk møte i morgen etter skolen, jobbe onsdag, torsdag og fredag etter skolen, politisk møte fra lørdag til søndag.

Og i dag er det nå først jobb, så sangtime.

Blir sliten bare av å tenke på tiden :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skummelt når tiden ikke strekker til. Skal du på en konferanse eller seminar eller noe sånt som varer hele helga, eller har du litt tid til fri?

Jeg husker hvor slitsomt det var da jeg gikk på skolen, jobba og atpåtil reiste som delegat i mange av frihelgene. Det bare baller på seg hvis man tar på seg ansvar ;) Jeg trappet voldsomt ned da jeg flyttet til Oslo og begynte å studere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skummelt når tiden ikke strekker til. Skal du på en konferanse eller seminar eller noe sånt som varer hele helga, eller har du litt tid til fri?

Jeg husker hvor slitsomt det var da jeg gikk på skolen, jobba og atpåtil reiste som delegat i mange av frihelgene. Det bare baller på seg hvis man tar på seg ansvar ;) Jeg trappet voldsomt ned da jeg flyttet til Oslo og begynte å studere!

jaa, dagene skulle vært 25 timer, ikke 24... Skal være delegat på akershus venstre sitt årsmøte. sitter som leder for et lokallag så må jo nesten møte opp, pluss at det er noen saker jeg bare måååå ha inn, så reiser litt for å fremme disse også da.

Ja, det baller seg virkelig på når man tar på seg mye ansvar..

Og så blir alt ekstra slitsomt når man aldri har tid til venner, eller når de vennene man har ikke egentlig bryr seg over hvor sliten du er, for de er slitne de også, etter litt mye shopping eller sofasliting visstnok, og trenger å lasse av seg alle dramaproblemene sine.... :sukk::fnise:

nei, jeg får prøve å håve inn mine 8 timers søvn.. Merker nå hvor viktig det er å legge seg i tide.. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

nå sitter jeg på skolen med en hodepine som er helt forjævlig, vondt i ryggen, vondt i beina, vondt i henda og blodsmak i munn (fordi jeg tydeligvis har blod i munn av en eller annen grunn :S ).

Kjempegøy å sitte i klasserom med delvis dårlig luft og delvis eksosholdig luft når man har hodepine a gitt! :gjeiper:

etterpå skal jeg møte Vikki, og så skal vi til oslo for å møte Vero. Etter det skal jeg og Vikki på årsmøte sammen :)

Så til tross for at jeg er sliten og har mye vondt så tror jeg dette kommer til å bli en fin dag :)

Har liksom lært meg det å ikke stoppe opp for å føle på hvor sliten jeg er og sånn, så da går dagene litt lettere. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sikkert søstern glad!

loverboyen hennes kommer i dag, jeg skulle egentlig vært på jobb, men blir hjemme fordi jeg har blitt syk. :syk::forkjola:

Men kommer nok til å gå opp på rommet mitt når han kommer, så kan jeg se på house, og så kan de være i fred. Da blir alle parter fornøyd tenker jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er sikkert søstern glad!

loverboyen hennes kommer i dag, jeg skulle egentlig vært på jobb, men blir hjemme fordi jeg har blitt syk. :syk::forkjola:

Men kommer nok til å gå opp på rommet mitt når han kommer, så kan jeg se på house, og så kan de være i fred. Da blir alle parter fornøyd tenker jeg. :jepp:

Går bra vettu :kose:

Jeg og "loverboyen" klarer oss fint. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I keep telling myself that I'm better off alone.. Yeah, I want a boyfriend.. But I'm better off alone...

Jeg er delvis engelsk, så passer fint at jeg elsker engelsk :)

Jeg elsker serien House, nettopp pga Dr. House. Jeg kan liksom assosiere meg litt med han, har det veldig kjipt selv, og ser alle andre er lykkelige. For å holde ut bruker jeg opp tiden på arbeid og hobbyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Akershus Venstres årsmøte vel overstått :)

Jeg fikk gjennom det jeg ønsket, pluss at jeg skal på landsmøtet til Venstre i April. Det er litt stas, siden det bare er 19 delegater til landsmøtet fra akershus, og 1. varadelegat blir sendt med, og jeg ble da 1. varadelegat :)

Så jeg synes det har vært et bra årsmøte :)

Og så måtte jeg opp på talerstolen i dag, da. Fyllesjuk og sliten, men fikk masse bra tilbakemeldinger, så da gikk det visst greit likevel da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper dere hadde det stas :) Mye jobb med årsmøter, men det er stort sett mye moro også! Gratulerer som 1. varadelegat :) Det blir sikkert til at du blir delegat også, 1. vara pleier å være en ganske sikker plass. Ser du får dra også, men sikkert bare som observatør om alle de andre stiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir nok som observatør om alle kommer. Men om noen har noe å susle med under landsmøtet får jeg jo tale- og stemmeretten dems når de er fraværende fra møtet :)

Var veldig morro på årsmøtet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...