Gå til innhold

Chayzis travle hverdag


Gjest chayzi

Anbefalte innlegg

Hvor skal jeg starte? Er ikke så god på sånn dagbokgreier jeg.

Kan jo fortelle litt om hva som foregår i hverdagen min;

Jeg går Kjøretøy VK1 på VGS, jobber i Aftenposten, går på sangskole en gang i uka, og er leder for et lokallag i et politisk ungdomsparti.

Jeg bor i en leilighet sammen med to kamerater, og det er veldig hyggelig (blir ikke så mye drama da).

Jeg vil ha kjæreste :rodmer:

I dag har jeg vært på skolen, ganske sløv dag egentlig. Diskuterte litt i samfunnsfagen, så film i engelsken og var litt ute på verksted på slutten av dagen.

Etter det dro jeg og ei venninne til Venstres hus for å legge inn et tilleggsforslag til programmet til Akershus Venstre, og for å skrive et forslag til politisk uttalelse.

Det var første gang jeg gjorde noe sånt i dag, så det var veldig morro å få til det.

Jeg synes det fokuseres alt for lite på rusproblematikk i politikken,så dette er en sak jeg valgte å prøve å få frem i år. Krysser fingrene for at forslaget mitt kommer gjennom. Hadde vært kjempemorro å lese programmet til akershus venstre og tenke "det der er det jeg som har fått inn". :sjenert:

Nå er det leggetid, så jeg får nok søvn til en lang dag i morgen.

Skal først på skolen og så skal jeg på jobb, så skal jeg til ei venninne for å støtte hun litt i en smålig vanskelig tid hun har. Koselig å kunne være til hjelp når venner trenger det

God natt, KG!

:vinke::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stått på skøyter i dag! Det gikk jo bra! :D tryna ikke en eneste gang (noe jeg var sikker på at jeg kom til å gjøre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Dette så spennende ut, hva slags sang driver du med? Har du en sjanger du liker bedre enn andre, eller er det litt hipp som happ? Jeg elsker å synge og hadde sangtimer tre år, men det har dabbet av litt nå i det siste. Nå synger jeg mest i dusjen og når jeg lager mat ;)

Jeg er også ganske ny i dagbokverdenen, og jeg ser at du har stått på skøyter i dag! Jeg skulle ønske jeg hadde stått på skøyter i dag, fordi fortauene i Oslo er så glatte at det hadde vært mye mer praktisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Airi :)

Den sjangeren jeg liker aller best er soulmusikk. Men liker også country og rock... hmm og så er det kult å synge litt jazzsanger.. så kan vel nesten si det er litt hipp som happ. Men det var soulsangeren Alicia Keys som fikk meg til å begynne å synge. :) Når jeg hørte "If I ain't got you" for første gang så tenkte jeg at dæven, jeg vil begynne å synge!

Hva liker du best å synge? =)

hehe, ja det er glatt i oslo, men mye glattere i Follo, de klarer jo ikke strø her.. bruker opp all sanda og grusen i oslo :fnise:

Men er skøytemuligheter på fortauet begge steder :fnise:

Var morro å stå på skøyter, men lenge siden sist og så stod jeg og jobba i litt over 4 timer i går (har ikke stol å sitte på på jobben så må stå hele tiden) så har vondt i beina i dag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk sis :):velkommen: hit du da :D

Må jo prøve meg litt på detta jeg også =)

hjelp, jeg skal ha prøve å dokumentasjon og kvalitet om kvalitetssikringssystemer.. og det hadde vi om når jeg var borte pgå dødsfall :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:velkommen: Airi :)

Den sjangeren jeg liker aller best er soulmusikk. Men liker også country og rock... hmm og så er det kult å synge litt jazzsanger.. så kan vel nesten si det er litt hipp som happ. Men det var soulsangeren Alicia Keys som fikk meg til å begynne å synge. :) Når jeg hørte "If I ain't got you" for første gang så tenkte jeg at dæven, jeg vil begynne å synge!

Hva liker du best å synge? =)

hehe, ja det er glatt i oslo, men mye glattere i Follo, de klarer jo ikke strø her.. bruker opp all sanda og grusen i oslo :fnise:

Men er skøytemuligheter på fortauet begge steder :fnise:

Var morro å stå på skøyter, men lenge siden sist og så stod jeg og jobba i litt over 4 timer i går (har ikke stol å sitte på på jobben så må stå hele tiden) så har vondt i beina i dag :sukk:

Jeg er veldig allsidig, sånn som deg. Da jeg gikk hos sangpedagog gikk det mye i klassisk og jazz. Jeg hadde ikke hørt noe særlig jazz før det ble foreslått at jeg skulle synge det, og jeg forelsket meg i sjangeren :)

Tror jeg holder meg inne i dag, har ingen forelesninger. Hvis ikke tar jeg med skøytene over ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho!! :bolledeig:

Prøven gikk kjapt, og jeg fikk 5+!!! Ikke dårlig til å ikke ha vært til stedet! :D :D :D :D :nigo:

Oi, det gikk veldig fort! Var det muntlig? Gratulerer med 5+, det er jo kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig allsidig, sånn som deg. Da jeg gikk hos sangpedagog gikk det mye i klassisk og jazz. Jeg hadde ikke hørt noe særlig jazz før det ble foreslått at jeg skulle synge det, og jeg forelsket meg i sjangeren :)

Tror jeg holder meg inne i dag, har ingen forelesninger. Hvis ikke tar jeg med skøytene over ryggen!

Jazz er dritkult. Synd det er så få som har oppdaget det. :sjenert:

Du er heldig som kan holde deg inne i dag.. sitter på skolebenken nå jeg.. godt det er kort dag, er ferdig 12.30 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det gikk veldig fort! Var det muntlig? Gratulerer med 5+, det er jo kjempebra!

Jaaaa! er fornøyd med den karakteren :)

Det var på itslearning, var bare 10 spørsmål da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa! er fornøyd med den karakteren :)

Det var på itslearning, var bare 10 spørsmål da :fnise:

Skolehverdagen nå til dags! Det var noe annet da jeg var ung, hadde ikke it's learning da. Vi hadde nemlig Fronter (og ingen lærere kunne bruke det) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolehverdagen nå til dags! Det var noe annet da jeg var ung, hadde ikke it's learning da. Vi hadde nemlig Fronter (og ingen lærere kunne bruke det) :gjeiper:

Det er nesten bare data nå til dags, og det blir jo litt vanskeligere å lære det man skal siden man gjerne surfer på alle andre sider :fnise:

Jeg kobler pcn min til mitt eget mobilnett så hjelper ikke at skolen sperrer facebook akkurat. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nesten bare data nå til dags, og det blir jo litt vanskeligere å lære det man skal siden man gjerne surfer på alle andre sider :fnise:

Jeg kobler pcn min til mitt eget mobilnett så hjelper ikke at skolen sperrer facebook akkurat. :gjeiper:

Min klasse var en av de første som hadde egen PC i all undervisning i sin tid. Vi juksa oss til å få amerikanske serveradresser så vi kunne være på Facebook, husker jeg. Det var bare lærerne som ikke hang helt med i utvikligen, så ingen undervisning foregikk på Fronter. Vi hadde en skjelden gang noen innleveringer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skam deg, C. Nå må du følge med i timen da! :nei:

Jeg følger med :popcorn:

Min klasse var en av de første som hadde egen PC i all undervisning i sin tid. Vi juksa oss til å få amerikanske serveradresser så vi kunne være på Facebook, husker jeg. Det var bare lærerne som ikke hang helt med i utvikligen, så ingen undervisning foregikk på Fronter. Vi hadde en skjelden gang noen innleveringer der.

Hehe, de andre i klassen har endra proxyserver på pcn sin så de kan være på facebook og spillsider. Jeg gidder ikke det for da funker ikke pcn hjemme :sukk: men har gratis nett på mobilen så da kan jeg bare bruke mobilnettet (mye raskere enn skolenettet uansett) :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen! :kaffekopp:

lørdag, fri fra skole og jobb :D wohooo :danse:

Selvom jeg skal på jobb i morgen, så blir det ut på den lokale puben med no venner i dag :) gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pub høres bra ut! Jeg er veldig for pub. Vet ikke helt hvordan utelivet i Follo er, finnes det andre muligheter?

Utelivet i follo er veldig koselig, litt sånn alle kjenner alle, og kjenner du ikke alle blir du kjent med alle :P

Jeg kan dessverre bare dra to steder i Ski å drikke (puben og bowlinga) for resten av stedene er det 20+ på.. og jeg er bare 18 :sukk: Men er jo flere puber rundt om i de andre Follo kommunene også :) Drøbak f.eks. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...