Gå til innhold

Chayzis travle hverdag

Gjest chayzi

Anbefalte innlegg

Hvor skal jeg starte? Er ikke så god på sånn dagbokgreier jeg.

Kan jo fortelle litt om hva som foregår i hverdagen min;

Jeg går Kjøretøy VK1 på VGS, jobber i Aftenposten, går på sangskole en gang i uka, og er leder for et lokallag i et politisk ungdomsparti.

Jeg bor i en leilighet sammen med to kamerater, og det er veldig hyggelig (blir ikke så mye drama da).

Jeg vil ha kjæreste :rodmer:

I dag har jeg vært på skolen, ganske sløv dag egentlig. Diskuterte litt i samfunnsfagen, så film i engelsken og var litt ute på verksted på slutten av dagen.

Etter det dro jeg og ei venninne til Venstres hus for å legge inn et tilleggsforslag til programmet til Akershus Venstre, og for å skrive et forslag til politisk uttalelse.

Det var første gang jeg gjorde noe sånt i dag, så det var veldig morro å få til det.

Jeg synes det fokuseres alt for lite på rusproblematikk i politikken,så dette er en sak jeg valgte å prøve å få frem i år. Krysser fingrene for at forslaget mitt kommer gjennom. Hadde vært kjempemorro å lese programmet til akershus venstre og tenke "det der er det jeg som har fått inn". :sjenert:

Nå er det leggetid, så jeg får nok søvn til en lang dag i morgen.

Skal først på skolen og så skal jeg på jobb, så skal jeg til ei venninne for å støtte hun litt i en smålig vanskelig tid hun har. Koselig å kunne være til hjelp når venner trenger det

God natt, KG!

:vinke::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stått på skøyter i dag! Det gikk jo bra! :D tryna ikke en eneste gang (noe jeg var sikker på at jeg kom til å gjøre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

Dette så spennende ut, hva slags sang driver du med? Har du en sjanger du liker bedre enn andre, eller er det litt hipp som happ? Jeg elsker å synge og hadde sangtimer tre år, men det har dabbet av litt nå i det siste. Nå synger jeg mest i dusjen og når jeg lager mat ;)

Jeg er også ganske ny i dagbokverdenen, og jeg ser at du har stått på skøyter i dag! Jeg skulle ønske jeg hadde stått på skøyter i dag, fordi fortauene i Oslo er så glatte at det hadde vært mye mer praktisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Airi :)

Den sjangeren jeg liker aller best er soulmusikk. Men liker også country og rock... hmm og så er det kult å synge litt jazzsanger.. så kan vel nesten si det er litt hipp som happ. Men det var soulsangeren Alicia Keys som fikk meg til å begynne å synge. :) Når jeg hørte "If I ain't got you" for første gang så tenkte jeg at dæven, jeg vil begynne å synge!

Hva liker du best å synge? =)

hehe, ja det er glatt i oslo, men mye glattere i Follo, de klarer jo ikke strø her.. bruker opp all sanda og grusen i oslo :fnise:

Men er skøytemuligheter på fortauet begge steder :fnise:

Var morro å stå på skøyter, men lenge siden sist og så stod jeg og jobba i litt over 4 timer i går (har ikke stol å sitte på på jobben så må stå hele tiden) så har vondt i beina i dag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk sis :):velkommen: hit du da :D

Må jo prøve meg litt på detta jeg også =)

hjelp, jeg skal ha prøve å dokumentasjon og kvalitet om kvalitetssikringssystemer.. og det hadde vi om når jeg var borte pgå dødsfall :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

chayzi skrev (På 4.2.2011 den 8.54):

:velkommen: Airi :)

Den sjangeren jeg liker aller best er soulmusikk. Men liker også country og rock... hmm og så er det kult å synge litt jazzsanger.. så kan vel nesten si det er litt hipp som happ. Men det var soulsangeren Alicia Keys som fikk meg til å begynne å synge. :) Når jeg hørte "If I ain't got you" for første gang så tenkte jeg at dæven, jeg vil begynne å synge!

Hva liker du best å synge? =)

hehe, ja det er glatt i oslo, men mye glattere i Follo, de klarer jo ikke strø her.. bruker opp all sanda og grusen i oslo :fnise:

Men er skøytemuligheter på fortauet begge steder :fnise:

Var morro å stå på skøyter, men lenge siden sist og så stod jeg og jobba i litt over 4 timer i går (har ikke stol å sitte på på jobben så må stå hele tiden) så har vondt i beina i dag :sukk:

Jeg er veldig allsidig, sånn som deg. Da jeg gikk hos sangpedagog gikk det mye i klassisk og jazz. Jeg hadde ikke hørt noe særlig jazz før det ble foreslått at jeg skulle synge det, og jeg forelsket meg i sjangeren :)

Tror jeg holder meg inne i dag, har ingen forelesninger. Hvis ikke tar jeg med skøytene over ryggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chayzi skrev (På 4.2.2011 den 9.16):

Woho!! :bolledeig:

Prøven gikk kjapt, og jeg fikk 5+!!! Ikke dårlig til å ikke ha vært til stedet! :D :D :D :D :nigo:

Oi, det gikk veldig fort! Var det muntlig? Gratulerer med 5+, det er jo kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airi skrev (På 4.2.2011 den 9.15):

Jeg er veldig allsidig, sånn som deg. Da jeg gikk hos sangpedagog gikk det mye i klassisk og jazz. Jeg hadde ikke hørt noe særlig jazz før det ble foreslått at jeg skulle synge det, og jeg forelsket meg i sjangeren :)

Tror jeg holder meg inne i dag, har ingen forelesninger. Hvis ikke tar jeg med skøytene over ryggen!

Jazz er dritkult. Synd det er så få som har oppdaget det. :sjenert:

Du er heldig som kan holde deg inne i dag.. sitter på skolebenken nå jeg.. godt det er kort dag, er ferdig 12.30 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airi skrev (På 4.2.2011 den 9.18):

Oi, det gikk veldig fort! Var det muntlig? Gratulerer med 5+, det er jo kjempebra!

Jaaaa! er fornøyd med den karakteren :)

Det var på itslearning, var bare 10 spørsmål da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chayzi skrev (På 4.2.2011 den 9.21):

Jaaaa! er fornøyd med den karakteren :)

Det var på itslearning, var bare 10 spørsmål da :fnise:

Skolehverdagen nå til dags! Det var noe annet da jeg var ung, hadde ikke it's learning da. Vi hadde nemlig Fronter (og ingen lærere kunne bruke det) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airi skrev (På 4.2.2011 den 9.29):

Skolehverdagen nå til dags! Det var noe annet da jeg var ung, hadde ikke it's learning da. Vi hadde nemlig Fronter (og ingen lærere kunne bruke det) :gjeiper:

Det er nesten bare data nå til dags, og det blir jo litt vanskeligere å lære det man skal siden man gjerne surfer på alle andre sider :fnise:

Jeg kobler pcn min til mitt eget mobilnett så hjelper ikke at skolen sperrer facebook akkurat. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

chayzi skrev (På 4.2.2011 den 9.34):

Det er nesten bare data nå til dags, og det blir jo litt vanskeligere å lære det man skal siden man gjerne surfer på alle andre sider :fnise:

Jeg kobler pcn min til mitt eget mobilnett så hjelper ikke at skolen sperrer facebook akkurat. :gjeiper:

Min klasse var en av de første som hadde egen PC i all undervisning i sin tid. Vi juksa oss til å få amerikanske serveradresser så vi kunne være på Facebook, husker jeg. Det var bare lærerne som ikke hang helt med i utvikligen, så ingen undervisning foregikk på Fronter. Vi hadde en skjelden gang noen innleveringer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaDust skrev (På 4.2.2011 den 9.36):

Ja, skam deg, C. Nå må du følge med i timen da! :nei:

Jeg følger med :popcorn:

Airi skrev (På 4.2.2011 den 9.37):

Min klasse var en av de første som hadde egen PC i all undervisning i sin tid. Vi juksa oss til å få amerikanske serveradresser så vi kunne være på Facebook, husker jeg. Det var bare lærerne som ikke hang helt med i utvikligen, så ingen undervisning foregikk på Fronter. Vi hadde en skjelden gang noen innleveringer der.

Hehe, de andre i klassen har endra proxyserver på pcn sin så de kan være på facebook og spillsider. Jeg gidder ikke det for da funker ikke pcn hjemme :sukk: men har gratis nett på mobilen så da kan jeg bare bruke mobilnettet (mye raskere enn skolenettet uansett) :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

lørdag, fri fra skole og jobb :D wohooo :danse:

Selvom jeg skal på jobb i morgen, så blir det ut på den lokale puben med no venner i dag :) gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airi skrev (På 5.2.2011 den 10.28):

Pub høres bra ut! Jeg er veldig for pub. Vet ikke helt hvordan utelivet i Follo er, finnes det andre muligheter?

Utelivet i follo er veldig koselig, litt sånn alle kjenner alle, og kjenner du ikke alle blir du kjent med alle :P

Jeg kan dessverre bare dra to steder i Ski å drikke (puben og bowlinga) for resten av stedene er det 20+ på.. og jeg er bare 18 :sukk: Men er jo flere puber rundt om i de andre Follo kommunene også :) Drøbak f.eks. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...