Gå til innhold

Intimbarbering - barberer dere rumpa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøvde å ta bort alt en gang, og det gjorde vondt! Når hårene begynte å vokse ut igjen stakk og svidde det kjempemye. Heldigvis har jeg ikke så forferdelig mye hår akkurat der, så jeg stusser det bare hvis det blir for langt. :fnise:

Haha, for en diskusjon.... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men - alle dere som gjør det, er det ikke forferdelig når det gror ut igjen?

Og, gutten ser vel ikke rett inn i rompesprekken når man skrever med beina... Mellomkjøttet er jo imellom

Jeg merker ingenting til at det gror ut? Har gjort dette i 10 år og aldri hatt noe ubehag med det i det hele tatt.

Jo, hvis man kjører doggy eller uansett misjonæren så kan man se det. Hvis du ikke tror meg så kan du jo teste selv. Legg fyren i misjonæren og test.

Skrevet

Nå har ikke jeg så mye erfaring med sex, det av personlige grunner. Men hvorfor ikke bare la naturen gå sin gang. Er ikke hår man tenker på, det er å ha sex med den man elsker man burde tenke på. Min mening ;)

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg fjerner alt der nede, og kan ikke huske å ha merket noe ubehag bak der. Venusberget derimot, det klør som pokker av og til >.<

Skrevet

Nå har ikke jeg så mye erfaring med sex, det av personlige grunner. Men hvorfor ikke bare la naturen gå sin gang. Er ikke hår man tenker på, det er å ha sex med den man elsker man burde tenke på. Min mening ;)

Nå handlet ikke tråden om hva du mener, men om folk barberer bak eller ei.

For mange så er det vanskelig å nyte sex hvis man har underlivet full av hår. Det er ikke delikat for partner, selv om hvis det er vår samboer og kjæreste så liker de jo oss for den vi er. Likevel så ønsker vi vel å ta oss godt ut for vår partner? eller? Hvis vi skal gå naturens gang så må vi la være å dusje og bruke deodorant. Gå rundt i osende svette, hår overalt under armene og stinke dritt. Er det det du mener?

Jeg kommer aldri til å slutte å barbere meg baki :) Jeg føler meg bedre selv når jeg vet at det ser ålreit ut.

Skrevet

Nå var det ikke det tråden handlet om, men å la naturen gå sin gang uten å ta bikinilinjen engang kan da umulig være behagelig for noen av partene.

Skrevet

Jeg har ikke (synlige, følbare w/e) hår baki der, så drar bare høvelen litt bakover når jeg barberer underlivet.

Skrevet

Kan ikke akuratt si jeg har så mye hår der. Så nei det gjør jeg nok ikke :)

Skrevet

ja har ikke no problemer da det gror ut eneste fronten som klør

Skrevet

Ja jeg barberer alltid rumpa når jeg barberer meg.

Hadde en fyr på besøk engang, han fortalte meg om ei kjerring han hadde tatt bak i fra på danskebåten, også tittet han ned på rumpa hennes, så stakk det hår som var minst 5 cm lange ut, og da mistet han lysten, sa han. Så etter det har jeg barbert der :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...