Gå til innhold

Intimbarbering - barberer dere rumpa?

Fremhevede innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde jeg én gang, og ble skikkelig sår når de vokste ut igjen. Man får ekstra friksjon og gnisninger der når hårene mangler. Har aldri mer gjort det.

• Liker 1
Skrevet

Nei, aldri. De håra får være der de er, jeg orker ikke drive gymnastikk bare for å få en glattbarbert ræv.

Skrevet

Jepp, det hører med.

Skrevet

Ja

Gjest thelife
Skrevet

Ja, er ikke særlig delikat for gutten å se masse hår i (unnskyld) rævsprekken om jenta skal skræve med beina..

Skrevet

Ja det gjør jeg. Jeg setter meg ned i dusjen på huk, tar høvelen UTEN SKAFT bak og gjør det. Går på 123 det.

Skrevet

Men - alle dere som gjør det, er det ikke forferdelig når det gror ut igjen?

Og, gutten ser vel ikke rett inn i rompesprekken når man skrever med beina... Mellomkjøttet er jo imellom

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg gjør det. Syns ikke det er problematisk i det hele tatt. Kanskje fordi jeg er ganske myk etter noen år med pilates :P

Skrevet

Men - alle dere som gjør det, er det ikke forferdelig når det gror ut igjen?

Og, gutten ser vel ikke rett inn i rompesprekken når man skrever med beina... Mellomkjøttet er jo imellom

Jeg får ikke nupper eller klør bak i rompa, får bare nupper i bikinilinjen. Det klør ikke bak når en har barbert en stund.

Gjest Instamatic
Skrevet

Jeg får heller ikke nupper. Fyren ser jo rett inn i rumpejungelen når man blir tatt bakfra så shaver der og-

Skrevet

shaver alt av hår der nede, og merker ingenting.

Skrevet

Tar også vekk alt. Vil ikke ligge på alle fire og blotte masse hår rundt rævhållet. Så tar det selvsagt vekk. Har ikke problemer med kløe eller noe slikt når det vokser ut igjen.

Skrevet

Jeg tar også alt håret nedentil, det er en must. Vil ikke bli tatt bakfra mens han ser DEN skogen. Haha :fnise: Jeg syns det var ubehagelig og det klødde de første gangene jeg gjorde det, men nå har jeg lært å aldri ha på meg string når jeg trener...

Skrevet

Men det stikker jo med engang... Noe kjæresten min syns er ubehagelig.. Særlig når vi skaø sove å jeg kommer borti han :(

Man kan jo ikke shace 2 ganger om dagen heller

• Liker 1
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Setter meg på huk i dusjen og barberer vekk det som er. Jeg har ikke noe problem med kløe eller stikking. Det er mulig jeg hadde det i begynnelsen, men det husker jeg ikke. Er ikke noe problem nå hvertfall.

Skrevet

pleide barbere meg baki, men roa det ned når det kom tilbake i dobbel dose.

kjipt.

vurderer voksing eller laser.

• Liker 1
Skrevet

Men det stikker jo med engang... Noe kjæresten min syns er ubehagelig.. Særlig når vi skaø sove å jeg kommer borti han :(

Man kan jo ikke shace 2 ganger om dagen heller

Hmm. Vi må ha ganske forskjellig anatomi, for den skjønte jeg ikke. Evt. veldig forskjellige sovestillinger :skratte:

• Liker 3
Skrevet

Gjør det av og til, men det føles helt FORFERDELIG når man er ute og blir svett mellom skinkene og begynner å klø, særlig dagen etter at jeg har barbert meg! :/

Er ikke mange hårstråene uansett, så som regel så sparer jeg meg bryet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...