Sandman Skrevet 24. oktober 2003 #21 Del Skrevet 24. oktober 2003 Send gjerne nakenbilder i posten også. Kjære vene.... la meg slippe det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 24. oktober 2003 Tror Achmed er ute etter å bli tatt på alvor, jeg. Han har kledd på seg, ...bla bla bla... Du er brilliant, Achmed. Det virker, det virker! Du drar folk ut av en ellers produktiv jobb, og lar dem tenke litt rundt jeg'et ditt, stanser verden et øyeblikk slik at folk kan undres litt over hvilke virkemidler og strategier og slikt du egentlig opererer med når du nå går ut in public og søker oppmerksomhet. Fra å nistirre på...ok...bena dine, så er vi nå trigga til å lure på hva som egentlig foregår oppi brunettehodet ditt. Ikke verst, ikke verst. Hihi.. Godt noen kan tenke dype tanker for meg og analysere mitt eget sinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. oktober 2003 #23 Del Skrevet 24. oktober 2003 Kjære vene.... la meg slippe det... Altså... Du stryker han gjerne på rompa, men vil ikke ha nakenbilder?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 24. oktober 2003 #24 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg vil ha.............. men av sændis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 24. oktober 2003 #25 Del Skrevet 24. oktober 2003 Skal gi deg oppmerksomhet, jeg! Makan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 25. oktober 2003 Slutt allerelde? Hulk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 25. oktober 2003 #27 Del Skrevet 25. oktober 2003 oppmerksomhe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. oktober 2003 #28 Del Skrevet 25. oktober 2003 En MOBBER ?? Den må du forklare altså !!! :fy: Ingen klemmer elle positiv oppmerksomhet å få før jeg vet om du er snill eller slem .....og mobbere - de liker jeg ikke ...og hva annet enn en mobber kan en mobber bety?? *se strengt på Achemd med blikk som får selv de mest bøllete ungene spake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. oktober 2003 #29 Del Skrevet 25. oktober 2003 Vil bare gjøre oppmerksom på at du har to sider her m respons på oppfordringen din! Mye vil ha mer og fanden vil ha fler...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 25. oktober 2003 En MOBBER ?? Den må du forklare altså !!! :fy: Ingen klemmer elle positiv oppmerksomhet å få før jeg vet om du er snill eller slem .....og mobbere - de liker jeg ikke ...og hva annet enn en mobber kan en mobber bety?? *se strengt på Achemd med blikk som får selv de mest bøllete ungene spake* Jeg var visstnok en Mae-mobber. Ikke det at jeg hadde fått med meg det, men jeg tok selvfølgelig konsekvensen av det. Mye vil ha mer og fanden vil ha fler...... Jeg er en faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. oktober 2003 #31 Del Skrevet 25. oktober 2003 Faen.....det visste jeg jo.....egentlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå