Achmed Skrevet 24. oktober 2003 #1 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg trenger oppmerksomhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. oktober 2003 #2 Del Skrevet 24. oktober 2003 Kyss på kinnet fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. oktober 2003 #3 Del Skrevet 24. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 24. oktober 2003 #4 Del Skrevet 24. oktober 2003 næsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. oktober 2003 #5 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hva slags oppmerksomhet tenker du på???? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. oktober 2003 #6 Del Skrevet 24. oktober 2003 :blomst_opp: :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. oktober 2003 #7 Del Skrevet 24. oktober 2003 Tror Achmed er ute etter å bli tatt på alvor, jeg. Han har kledd på seg, har jeg registrert. Og ønsker nok nå å bli tatt mer seriøst, etter hans mer eller mindre sjokkartede opplevelse av hvordan andres oppfattelse av ham brått endret seg idet han lot benklærne falle i bakken. Nå forsøker han en annen strategi; har vært gjennom et oppbyggende selvtillitsprogram basert på teorien "Klær kontra avkledd", lansert av Ingeborg Sørensen på et tidspunkt i løpet av året 1993, hvis jeg nå ikke husker feil. Bare legg merke til det; den kåpen han bruker er akkurat lik den Sørensen brukte i sin selvlansering den gangen hun...lanserte seg selv engang. Du er brilliant, Achmed. Det virker, det virker! Du drar folk ut av en ellers produktiv jobb, og lar dem tenke litt rundt jeg'et ditt, stanser verden et øyeblikk slik at folk kan undres litt over hvilke virkemidler og strategier og slikt du egentlig opererer med når du nå går ut in public og søker oppmerksomhet. Fra å nistirre på...ok...bena dine, så er vi nå trigga til å lure på hva som egentlig foregår oppi brunettehodet ditt. Ikke verst, ikke verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 24. oktober 2003 #8 Del Skrevet 24. oktober 2003 Oppmerksomhet oversendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2003 #9 Del Skrevet 24. oktober 2003 * ser lenge og hardt på Achmed* Bedre nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 24. oktober 2003 #10 Del Skrevet 24. oktober 2003 *kjæler Achmed omsorgsfullt på rompa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. oktober 2003 #11 Del Skrevet 24. oktober 2003 High five!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. oktober 2003 #12 Del Skrevet 24. oktober 2003 *kjæler Achmed omsorgsfullt på rompa* AHA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. oktober 2003 #13 Del Skrevet 24. oktober 2003 Følger oppmerksomt med her...... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2003 #14 Del Skrevet 24. oktober 2003 Følger oppmerksomt med her...... :o *tør bare nikke i skrekk for å avbryte et intimt øyeblikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. oktober 2003 #15 Del Skrevet 24. oktober 2003 I med at du er en mobber, så trenger du vel litt positiv oppmerksomhet, er det det du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. oktober 2003 #16 Del Skrevet 24. oktober 2003 Han ber om oppmerksomhet, også bare forsvinner'n??? :o Rar fyr, må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 24. oktober 2003 #17 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg er en mobber ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. oktober 2003 #18 Del Skrevet 24. oktober 2003 Er sånn han skaffer seg oppmerksomhet.....gjennom å spille interessant!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. oktober 2003 #19 Del Skrevet 24. oktober 2003 Gidder ikke stirre på'n lenger jeg nå.. *fornærma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 24. oktober 2003 Takk takk takk alle sammen. Send gjerne nakenbilder i posten også. *Puste lykkelig ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå