Gå til innhold

Oppmerksomhet

Achmed

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror Achmed er ute etter å bli tatt på alvor, jeg. Han har kledd på seg, har jeg registrert. Og ønsker nok nå å bli tatt mer seriøst, etter hans mer eller mindre sjokkartede opplevelse av hvordan andres oppfattelse av ham brått endret seg idet han lot benklærne falle i bakken.

Nå forsøker han en annen strategi; har vært gjennom et oppbyggende selvtillitsprogram basert på teorien "Klær kontra avkledd", lansert av Ingeborg Sørensen på et tidspunkt i løpet av året 1993, hvis jeg nå ikke husker feil.

Bare legg merke til det; den kåpen han bruker er akkurat lik den Sørensen brukte i sin selvlansering den gangen hun...lanserte seg selv engang.

Du er brilliant, Achmed. Det virker, det virker! Du drar folk ut av en ellers produktiv jobb, og lar dem tenke litt rundt jeg'et ditt, stanser verden et øyeblikk slik at folk kan undres litt over hvilke virkemidler og strategier og slikt du egentlig opererer med når du nå går ut in public og søker oppmerksomhet.

Fra å nistirre på...ok...bena dine, så er vi nå trigga til å lure på hva som egentlig foregår oppi brunettehodet ditt.

Ikke verst, ikke verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...