Timseh Skrevet 28. september 2011 #1681 Del Skrevet 28. september 2011 Det blir spennende å høre om du er moden i morgen Krysser fingre og tær for at du er moden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. september 2011 #1682 Del Skrevet 28. september 2011 Innom for å ønske deg lykke til imorgen!! Spennende!! Håper natten blir god <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 28. september 2011 #1683 Del Skrevet 28. september 2011 Spennende..! Nå nærmer det seg slutten, med stormskritt. Selv om det kanskje ikke føles sånn når man bare går og venter. Prøv å bruk tiden på å få hvilt deg så mye som mulig. Den ekstra energien du eventuelt klarer å spare opp, kan komme godt med. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsch Skrevet 28. september 2011 #1684 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg er så dårlig KG-bruker for tiden at jeg ikke har fått oppdatert meg på noen dager. Håper det går bra imorgen Er uansett ikke lenge igjen til du får møte gulljenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 29. september 2011 #1685 Del Skrevet 29. september 2011 God morgen, Delp! Lykke til på kontroll i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 29. september 2011 #1686 Del Skrevet 29. september 2011 Blir spennende i morgen! Masse lykke til! Tusen takk! Blir virkelig spennende. Det blir spennende å høre om du er moden i morgen Krysser fingre og tær for at du er moden Vi får se om jeg er moden og om de stripper meg. Om jeg er så mye som 5 cm, så tar de fostervannet. Uansett får vi se hva som skjer i dag. Innom for å ønske deg lykke til imorgen!! Spennende!! Håper natten blir god <3 Tusen takk! Blir spennende å se hva som skjer i dag. Natten ble god! Fikk sovet en del. Spennende..! Nå nærmer det seg slutten, med stormskritt. Selv om det kanskje ikke føles sånn når man bare går og venter. Prøv å bruk tiden på å få hvilt deg så mye som mulig. Den ekstra energien du eventuelt klarer å spare opp, kan komme godt med. =) Her hviler jeg etter beste evne. Fikk faktisk beskjed at til tross for alle vondtene, så sov jeg for godt til å bli satt i gang (på mandag). Jaja, hva kan man si? Noen har et godt sovehjerte? Tusen takk for tipsene forresten! Jeg føler at det nærmer seg. Innen neste uke, om ingenting skjer i dag, så er jenta på utsiden. Jeg er så dårlig KG-bruker for tiden at jeg ikke har fått oppdatert meg på noen dager. Håper det går bra imorgen Er uansett ikke lenge igjen til du får møte gulljenta Næmmen ikke tenk på det Pitteliten, du har ditt å styre med. Jeg bare venter på gulljenta vår jeg, det og sover så mye jeg kan på tross av en vond kropp. God morgen, Delp! Lykke til på kontroll i dag! God morgen *Frida*! Tusen takk! --- Sitter her, etter å ha spist frokost. Bekkenet er vondt, jeg har kynnere som er ubehagelige og som stråler fra rygg til mage. Jeg skal uansett på sykehuset i dag, så vi får se om dette tar seg opp. Uansett er det et lite "helvete" å gå opp trappa. Har blitt hekta på en sang jeg: Uansett, takk for lykkeønskninger! :D til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 29. september 2011 #1687 Del Skrevet 29. september 2011 Har blitt hekta på en sang jeg: Åh, den var lett å bli hekta på! Godt med litt musikk her, eg går stortsett rundt i stilla heile dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 29. september 2011 #1688 Del Skrevet 29. september 2011 Åh, den var lett å bli hekta på! Godt med litt musikk her, eg går stortsett rundt i stilla heile dagen. Den var veldig lett å bli hekta på. Jarle Bernhoft er en utrolig flink artist, bare synd jeg ikke har hørt om han før. Må ikke gå i for mye stillhet da, sett på litt godmusikk og dans.. Er det eneste jeg har kunnet gjøre nesten egentlig, det og brodere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 29. september 2011 #1689 Del Skrevet 29. september 2011 Lykke til på sykehuset i dag, Delphina! Blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 29. september 2011 #1690 Del Skrevet 29. september 2011 Lykke til Når skal du der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 29. september 2011 #1691 Del Skrevet 29. september 2011 Tenker på deg, Delphina! Masse lykke til Gleder meg til oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. september 2011 #1692 Del Skrevet 29. september 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. september 2011 #1693 Del Skrevet 29. september 2011 Lykke til Delph Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 29. september 2011 #1694 Del Skrevet 29. september 2011 Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 29. september 2011 #1695 Del Skrevet 29. september 2011 Heisann! Jeg er vel kanskje den mest irriterende gravide her jeg altså, for er tilbake fra sykehuset, med frøkna på innsiden. De setter meg ikke i gang før neste tordsag, da både jeg og frøkna har det bra. Jeg har uregelmessige kynnere, noen sterke, noen svake. Nok fostervann og godt blodtrykk. Når det kommer til modenhet så var det en nesten helt avflatet livmorhals og en åpning, så slimproppen gikk nå for et par dager siden. Siden jeg faktisk var moden nok, så ble jeg spurt om jeg ville bli strippet. Det ble jeg, første gangen synes jeg bare hun var litt hardhendt, etterhvert trappet det opp i smerte da livmoren min reagerte med sterke kynnere. Hun sa at jeg reagerte godt og fort, så kroppen min gjør som den skal hvertfall. Er lettere mørbanket nå, og blør.. Så.. Vi får se hvordan dette går. Beklager at jeg er ei kjedelig gravid frøken, og ikke får ut C fort nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 29. september 2011 #1696 Del Skrevet 29. september 2011 Ja, fy skam deg altså!! Håper strippinga hjelper! (Huff, eg syns det høyres heilt grusomt ut!) Eg er her i morgon også, men skulle noko skje i løpet av helga, så er eg i London.. Så..evt HURRA på forskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 29. september 2011 #1697 Del Skrevet 29. september 2011 Hadde sikkert sittet her hele natta, hadde jeg kunnet. Om det ikke skjer noe før den tid, da. Men har ultralyd i morgen, og den vil jeg ikke for alt i verden gå glipp av, selv ikke for å følge med her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 29. september 2011 #1698 Del Skrevet 29. september 2011 Hurra for modenhet, stripping og blødning! Trur det blir action her i natt eller i måro eg altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. september 2011 #1699 Del Skrevet 29. september 2011 Blir spennende å se om det skjer noe. Hvis strippingen har effekt, så kan jeg fort få riktig på datoen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 29. september 2011 #1700 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg trodde du skrev "med frøkna på utsiden". Kjente at hjertet mitt hoppet for jeg skjønte ikke hvordan du kunne skrive så rolig Men så leste jeg det igjen og da stod det: "med frøkna på innsiden" Håper du slipper å bli satt i gang og at hun kommer av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå