Timseh Skrevet 7. august 2011 #1061 Del Skrevet 7. august 2011 God bedring til deg med vondtene dine Og til dere begge Godt at dere har hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. august 2011 #1062 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Håper det går bra med dere Og at vondtene ikke er for ille! Det går bra med oss begge, han skal til den delen av familien i dag, ikke jeg desverre. Viser seg at den delen av familien røyker en del og jeg har fremdeles mye vondt, så jeg blir hjemme. Forloveden mener uansett det er for mitt eget beste. God bedring til deg med vondtene dine Og til dere begge Godt at dere har hverandre Takk! Tror dette er svangerskapsrelaterte plager dette, så må gå de siste 6,5 ukene med dette. Takk for klemmer, forloveden har det bra nå. Vil bare han skal ha det bra, til tross for at jeg er håpløs til å trøste. ---- Forloveden har det bedre. Tror det er lettere for han å distansere seg fra sykdommen til tanta hans, de er ikke så nære, den delen av familien. Håper da inderlig han ikke skjuler at de ikke har det greit altså. Liker ikke at folk gjør det. Jeg forventet en lik reaksjon da han fikk høre at oldemoren døde og da moren hans ble lagt inn med lungebetennelse, hvor han var nedfor og gråt. Nå sitter han og er mer i normalt humør. Jaja, blir aldri klok på den mannen. Prøver å være der for han, og la han snakke med meg når han trenger det. Har vondt i skambenet, korsryggen og i tarmene, og det hjelper lite at jenta fremdeles sitter med rompa ned, for det er der alle bevegelsene er. Hjelp! Jeg har tatt opp vondten i ryggen med jm, og jordmor sier det kommer av at bekkenet nå begynner å bli veldig ustabilt, så.. Jeg har greid meg lenge uten vondter der nede. Er fornøyd med det. I tillegg er bevegelsene til snuppa begynt å gjøre noe vondt, så er øm på høyre siden av magen. Søvnproblemene mine har gått over nå, har funnet ut at jeg må bare legge hodet ned på puta uten distraksjoner, og jeg sovner fort igjen. Våkner alltid opp til ei som dunker rundt i magen. Verdens herligste følelse! Endret 7. august 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. august 2011 #1063 Del Skrevet 7. august 2011 Får håpe vondtene ikke blir ulidelig etter hvert, i alle fall Uansett så er det jo ikke så lenge igjen. Det er bra koselig å våkne og kjenne spark fra den lille. Jeg pleier ikke å våkne direkte av sparkene, men når jeg våkner så er han ofte aktiv, og det er bare koselig å ligge litt ekstra for å kjenne etter, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. august 2011 #1064 Del Skrevet 7. august 2011 Får håpe vondtene ikke blir ulidelig etter hvert, i alle fall Uansett så er det jo ikke så lenge igjen. Det er bra koselig å våkne og kjenne spark fra den lille. Jeg pleier ikke å våkne direkte av sparkene, men når jeg våkner så er han ofte aktiv, og det er bare koselig å ligge litt ekstra for å kjenne etter, da. De er ikke ulidelige, men det er ubehagelig til tider. Akkurat nå gjør det utrolig vondt ved navelen, og det hjelper ikke at snuppa dytter mot det stedet. Jeg pleide ikke bli vekket av sparkene hennes, men nå kjenner jeg bevegelsene såpass at det er det som vekker meg. Sover gjerne rolig, og så er det plutselig et kraftig dunk som får meg opp. ligger uansett og nyter at snuppa ruller rundt inni her. Viser alltid magen til forloveden når hun beveger seg. Han glaner på magen min nå, den er diger! Skikkelig gravid-mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laserwater Skrevet 7. august 2011 #1065 Del Skrevet 7. august 2011 Får håpe hun snur seg ned snart, kanskje det hjelper litt på vondtene og der hun sparker og vrir seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. august 2011 #1066 Del Skrevet 7. august 2011 Koselig å våkne til romsteringer og dult i magen Legger meg og våkner til de jeg også. Ja, jeg regner med at magen din virkelig begynner å komme seg nå! Jeg syntes jeg er diger, men jeg kommer nok til å bli endel større før termin, tenker jeg. Ikke deilig med vondter altså! Jeg har så utrolig vondt i ribbeina på den ene siden innimellom, og i dag var det så ille at jeg ikke klarte å være i familiebursdagen lenger. Eneste som hjelper da er å få av seg stramme ting som BH og legge seg rett ut. Men men, det er vel noe vi må igjennom, og som vi helt sikkert har glemt når jentene våre kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. august 2011 #1067 Del Skrevet 8. august 2011 Får håpe hun snur seg ned snart, kanskje det hjelper litt på vondtene og der hun sparker og vrir seg! Vi får håpe det for hennes del, sånn at hun kommer seg ut på "normal" måte. Koselig å våkne til romsteringer og dult i magen Legger meg og våkner til de jeg også. Ja, jeg regner med at magen din virkelig begynner å komme seg nå! Jeg syntes jeg er diger, men jeg kommer nok til å bli endel større før termin, tenker jeg. Ikke deilig med vondter altså! Jeg har så utrolig vondt i ribbeina på den ene siden innimellom, og i dag var det så ille at jeg ikke klarte å være i familiebursdagen lenger. Eneste som hjelper da er å få av seg stramme ting som BH og legge seg rett ut. Men men, det er vel noe vi må igjennom, og som vi helt sikkert har glemt når jentene våre kommer ut Det er alltids koselig. Var litt romstering i dag, våknet opp av vonde tarmer i dag. Ja, er en fin størrelse på magen, men er ikke så voldsomt stor akkurat. Ser ut som en gravid dame, med en fin rosa badeball foran. Du er nok ikke så voldsomt stor antar jeg, det bare føles sånn ut. Huff, ikke godt det, men SH sparker vel en del i ribbeina dine også antar jeg. Jeg har vondt hvor C elsker å dulte til. I dag har jeg ikke hatt vondt annet enn i tarmen, og C er stille. Har kjent henne, så er ikke så bekymret. --- Får komplimenter jeg. Elsklingen min sier at jeg har utrolig vakre former, tror han legger merke til mine naturlige former egentlig, siden magen strammer foran. Han elsker å se meg sprade rundt i skjortene hans, visstnok er det veldig sexy, og jeg elsker å kjenne lukten av han. Dog, han har valgt å gå i sølibat til C blir født. Han er redd for at hun ikke snur seg og påpeker at "jeg hadde heller ikke snudd meg om noe kom mot meg på den måten". Fikk høre i natt da at det faktisk var utrolig vanskelig å holde seg unna meg. Liker det jeg hører.. Og nå kjente jeg det varmet i brystkassa her. Åh, som jeg elsker raringene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 8. august 2011 #1068 Del Skrevet 8. august 2011 Wow, sølibat før fødsel + i en del uker etterpå? Klarer han det er han flink Du får hjelpe til med andre ting da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. august 2011 #1069 Del Skrevet 8. august 2011 Wow, sølibat før fødsel + i en del uker etterpå? Klarer han det er han flink Du får hjelpe til med andre ting da Tror neppe han greier det! Han sier det alltid, men han knekker til slutt. Altså, selvvalgt sølibati betyr at jeg ikke får være nær han på så måte. Jaja, får se hvor mye han greier å vente, jeg skal være tålmodig, selv om det ikke akkurat er mellomnavnet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 8. august 2011 #1070 Del Skrevet 8. august 2011 Innom en tur for oppdatering etter litt sommerferie. Trist å høre om sykdom i familien Bra det ellers går bra i forhold til graviditeten, bortsatt fra småvondter. Ukene flyr nå - snart bare 6 uker igjen til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. august 2011 #1071 Del Skrevet 8. august 2011 Innom en tur for oppdatering etter litt sommerferie. Trist å høre om sykdom i familien Bra det ellers går bra i forhold til graviditeten, bortsatt fra småvondter. Ukene flyr nå - snart bare 6 uker igjen til termin Det er trist ja, men ikke stort vi får gjort med det, desverre. Det er en sykdom med veldig dårlige prognoser, så vi må nesten bare se hva som skjer. Vondter kommer og går. Er jo veldig framtung nå, så.. Ukene flyr ja, kjenner jeg begynner å gruglede meg til tilværelsen som mor, siste 6 ukene før jeg ikke bare har ansvaret for meg selv, men for vår datter. Himmel! Jeg er utrolig heldig, men skal innrømme jeg er litt redd også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 8. august 2011 #1072 Del Skrevet 8. august 2011 Oii, sølibat Det tror jeg ikke det blir noe snakk om her. Forloveden min er litt mer motsatt Og jeg har sagt at når det nærmer seg termin, så skal han få "prøveperiodene" han ble snytt for, da spira vår satt lenge før planlagt. Haha. Siden sperm har et eller annet stoff som visstnok skal hjelpe med fortgang på fødsel. Hva om du går på overtid da, da blir man jo anbefalt å ha sex? Og det kan jo ta laaang tid før man orker/ klarer etter en fødsel, det vet man jo aldri. Godt han syntes du og formene dine er sexy da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. august 2011 #1073 Del Skrevet 8. august 2011 Sølibat, ja! Det er jo med gode hensikter, i alle fall. Hehe..Her er det ikke langt fra sølibat med sex en til to ganger i uken, hehe..Håepr det blir bedre når gutten har kommet. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 8. august 2011 #1074 Del Skrevet 8. august 2011 Oii, sølibat Det tror jeg ikke det blir noe snakk om her. Forloveden min er litt mer motsatt Og jeg har sagt at når det nærmer seg termin, så skal han få "prøveperiodene" han ble snytt for, da spira vår satt lenge før planlagt. Haha. Siden sperm har et eller annet stoff som visstnok skal hjelpe med fortgang på fødsel. Hva om du går på overtid da, da blir man jo anbefalt å ha sex? Og det kan jo ta laaang tid før man orker/ klarer etter en fødsel, det vet man jo aldri. Godt han syntes du og formene dine er sexy da Ja, han sier det hele tiden, han er litt bekymret egentlig. Uansett, jeg har ikke problem med å være fra han over lengre tid. Å gå fra langdistanse til å bo sammen gjør at man er vant til å være fra hverandre. Vi har kosestunder hvor vi bare sitter og koser med hverandre. Sølibat, ja! Det er jo med gode hensikter, i alle fall. Hehe..Her er det ikke langt fra sølibat med sex en til to ganger i uken, hehe..Håepr det blir bedre når gutten har kommet. Ha en fin dag! Det er jo med gode hensikter, og han ønsker ikke å skremme jenta heller. Uansett, det fungerte dårlig. Det er heller ikke snakk om uker, det er bare noen få dager det er snakk om. Takk i lige måde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 8. august 2011 #1075 Del Skrevet 8. august 2011 Tror neppe han greier det! Han sier det alltid, men han knekker til slutt. Altså, selvvalgt sølibati betyr at jeg ikke får være nær han på så måte. Jaja, får se hvor mye han greier å vente, jeg skal være tålmodig, selv om det ikke akkurat er mellomnavnet mitt! Neimen, får du ikke lov å kose med junior en gang? Lykke til i hvert fall, jeg hadde ALDRI klart det Han er mann, ergo så tror jeg ikke han greier å vente i så mange uker/måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. august 2011 #1076 Del Skrevet 9. august 2011 Neimen, får du ikke lov å kose med junior en gang? Lykke til i hvert fall, jeg hadde ALDRI klart det Han er mann, ergo så tror jeg ikke han greier å vente i så mange uker/måneder. Får ikke lov til noenting, forloveden liker ikke at det blir ensidig, dvs at han mottar. Uansett, han sprakk, så skal ikke "sutre" mer. Ikke var det jeg som fikk han til å sprekke, han innrømmet at han synes det var vanskelig. Og han har sagt det så mye under svangerskapet, at for meg så blir det gjerne bare noe han sier og noe han ikke gjør. --- Har sittet og lest i denne tråden. Av og til lurer jeg på hva som går gjennom hodet til folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. august 2011 #1077 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Han sprakk ja! Ja sånn kan det gå. Skjønner godt at han ikke klarer det, han er jo mann for faen! Lest gjennom den tråden nå. Skjønner ikke hvordan hun klarer å la en annen tro han er far til barnet, når hun ikke er sikker på det selv. Hadde jeg vært usikker på farskapet hadde jeg vært livredd og tenkt på det hele tiden! Akkurat når det kommer til farskap, er jeg glad jeg er jente, for om vi blir gravide, så er vi ihvertfall 100 % sikker på at det er vårt barn. Vet ikke om jeg hadde klart å stole på noen dersom de sa jeg skulle bli far. Ihvertfall etter alt jeg leser om utroskap, der partneren ikke aner en ting. Litt skummelt. Og sist, men ikke minst, stakkars barnet! Som helt sikkert kommer til å vokse opp troenes at pappa er pappa, mens senere kanskje finner ut at pappa var ikke pappa likevel. Og stakkars han som tror han er faren som garantert vil knytte seg noe enormt til barnet.. Endret 9. august 2011 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. august 2011 #1078 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Han sprakk ja! Ja sånn kan det gå. Skjønner godt at han ikke klarer det, han er jo mann for faen! Lest gjennom den tråden nå. Skjønner ikke hvordan hun klarer å la en annen tro han er far til barnet, når hun ikke er sikker på det selv. Hadde jeg vært usikker på farskapet hadde jeg vært livredd og tenkt på det hele tiden! Akkurat når det kommer til farskap, er jeg glad jeg er jente, for om vi blir gravide, så er vi ihvertfall 100 % sikker på at det er vårt barn. Vet ikke om jeg hadde klart å stole på noen dersom de sa jeg skulle bli far. Ihvertfall etter alt jeg leser om utroskap, der partneren ikke aner en ting. Litt skummelt. Og sist, men ikke minst, stakkars barnet! Som helt sikkert kommer til å vokse opp troenes at pappa er pappa, mens senere kanskje finner ut at pappa var ikke pappa likevel. Og stakkars han som tror han er faren som garantert vil knytte seg noe enormt til barnet.. Han har greid seg lenge uten å ha seg, både med meg og uten meg, så jeg er ikke overrasket om han greier å holde seg. Uansett, han synes det var vanskelig med en veldig flott dame ved siden av han. Nå undrer jeg meg på hvem det kan være. Ja, synes det er forferdelig ovenfor 3 stk og jeg synes synd på disse tre (kjæresten, kameraten og barnet). Hun har vært utro, en annen kan være faren (mest trolig) enn kjæresten og hun velger å gå videre med et skakkjørt forhold som ser ut til å bli bedre når det er barn involvert. En ting jeg ikke er så fan av er at man bruker barn til å fikse et forhold. Jeg er glad jeg er jente jeg også, jeg vet at jeg er moren til jenta vår. Ikke det at jeg ikke vet at forloveden er pappaen hennes, tro meg, jeg vet veldig godt hvem som er pappaen hennes. Ser det på nesa hennes fra UL-en, den er veldig lik hans. Det er bare det at man må ta kvinnens ord for gitt om at barnet er ens om man er mann (selv om det i de fleste tilfeller stemmer). Det er mange mannfolk som stikker av, men det er ikke noe bedre at en som muligens ikke er far fås til å tro at han er far og tar vare på et barn som ikke er hans. Det synes jeg er like ille egentlig. Får uansett vondt når jeg leser det, rett og slett fordi hun tar vekk muligheten for en som er faren å bli kjent med barnet sitt. Jeg valgte å flytte ned hit selv om jeg kunne ha blitt i Norge og gjort det lettere for meg å ta mastergraden, det var noe både jeg og han visste. Jeg valgte å la forloveden få sjansen til å bli kjent med hans datter både før og etter at hun er født. Det er hans datter, han som far har rett til å bli kjent med henne, og det vil ikke jeg ta fra en jeg elsker høyt.. Selv om han sier at han elsker henne mer enn meg. Endret 9. august 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 9. august 2011 #1079 Del Skrevet 9. august 2011 Så han sprakk? Det kom ikke så noe sjokk akkurat Jeg leste i den tråden du linket til i går og leste resten nå. Det er helt forkastelig at andre mennesker kan være slik. Det er forståelig at hun ikke vil miste kjæresten og at hun nok kommer til å være alene med det barnet mtp at kompisen ikke vil binde seg, men det er da virkelig et dilemma BF bør får velge selv og ikke et valg hun bør ta for han! Har selv en bekjent (les: en jeg vet hvem er, dette er VIRKELIG ikke min venninne) som har barn med 4 forskjellige(det ene barnet bor hos moren hennes i utlandet, et av de bor hos barnefar og de to siste kaster hun rundt til alle som er villig til å passe). Eksen hennes (da var de samboere) trodde han var faren til to av hennes yngste barn, men en dag kommer det en fyr (som BF IKKE visste hvem var) og krevde DNA test for det ene barnet som ikke er aller yngst, men nest yngst). Joda, det viser seg at han er faren til barnet, mens samboeren hennes er barnefar til kun det yngste barnet som er 10 mnd og ikke hun på 3 år. Han som egentlig er BF sitter nå i fengsel for drap. Samboeren hennes fant seg en ny kjerring som han nå venter barn med. Da han var innom for å hente tingene sine og flytte de over til sin nye kjæreste ble det litt hankypanky mellom "samboer" og "hun gale damen med 4 unger" (vet ikke hva jeg skal kalle de). Nå venter hun tvillinger med denne eks-samboeren som OGSÅ venter barn med sin nye kjæreste. Og ja, historien er HELT HELT sann. Hun har selv fortalt det (gale dame som forteller sånne ting til andre) og hun er GOD venninne med en av mine bestevenninner så jeg har litt med henne å gjøre. Hun har virkelig noen nydelige barn, men hun klarer jo ikke en gang å ta vare på de 2 yngste og sier det er så slitsomt og låner de ut til gud og hver mann, så skjønner ikke hvordan hun NÅ skal ta vare på tvillingene? Hun er btw over 3 mnd på vei så abort er ikke en mulighet. Hun mener "stakkers barn, er ikke deres feil at mams ikke bruker prevansjon". Dumme kjerring! Ja, virkelig stakkers barn, men hun klarer jo ikke å ta vare på de hun allerede har :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 9. august 2011 #1080 Del Skrevet 9. august 2011 Så han sprakk? Det kom ikke så noe sjokk akkurat Jeg leste i den tråden du linket til i går og leste resten nå. Det er helt forkastelig at andre mennesker kan være slik. Det er forståelig at hun ikke vil miste kjæresten og at hun nok kommer til å være alene med det barnet mtp at kompisen ikke vil binde seg, men det er da virkelig et dilemma BF bør får velge selv og ikke et valg hun bør ta for han! Har selv en bekjent (les: en jeg vet hvem er, dette er VIRKELIG ikke min venninne) som har barn med 4 forskjellige(det ene barnet bor hos moren hennes i utlandet, et av de bor hos barnefar og de to siste kaster hun rundt til alle som er villig til å passe). Eksen hennes (da var de samboere) trodde han var faren til to av hennes yngste barn, men en dag kommer det en fyr (som BF IKKE visste hvem var) og krevde DNA test for det ene barnet som ikke er aller yngst, men nest yngst). Joda, det viser seg at han er faren til barnet, mens samboeren hennes er barnefar til kun det yngste barnet som er 10 mnd og ikke hun på 3 år. Han som egentlig er BF sitter nå i fengsel for drap. Samboeren hennes fant seg en ny kjerring som han nå venter barn med. Da han var innom for å hente tingene sine og flytte de over til sin nye kjæreste ble det litt hankypanky mellom "samboer" og "hun gale damen med 4 unger" (vet ikke hva jeg skal kalle de). Nå venter hun tvillinger med denne eks-samboeren som OGSÅ venter barn med sin nye kjæreste. Og ja, historien er HELT HELT sann. Hun har selv fortalt det (gale dame som forteller sånne ting til andre) og hun er GOD venninne med en av mine bestevenninner så jeg har litt med henne å gjøre. Hun har virkelig noen nydelige barn, men hun klarer jo ikke en gang å ta vare på de 2 yngste og sier det er så slitsomt og låner de ut til gud og hver mann, så skjønner ikke hvordan hun NÅ skal ta vare på tvillingene? Hun er btw over 3 mnd på vei så abort er ikke en mulighet. Hun mener "stakkers barn, er ikke deres feil at mams ikke bruker prevansjon". Dumme kjerring! Ja, virkelig stakkers barn, men hun klarer jo ikke å ta vare på de hun allerede har :S Ja, han sprakk ja. Det er jo absolutt et valg han må ta, ikke henne for han. Jeg får uansett vondt når jeg leser dette. For de involverte sin del. Synes ikke synd på henne som har gjort det hun har gjort, jeg forstår til en viss grad hvorfor hun gjør dette, men jeg har ikke sympati for henne desverre. Huff, hu der hørtes ikke helt god ut, ikke vondt ment. Det er jo noe som heter prevensjon, ikke det at jeg skal komme med en moraliserende pekefinger når jeg selv var sløv på det, men.. 4 barn... Og det virker ikke akkurat som hun selv tar vare på dem i det hele tatt når en bor hos moren hennes, en hos bf og de to andre rundt omkring. Jeg får et barn, og hun er forloveden og mitt sitt ansvar, ikke alle andres. Nei, av og til forstår jeg meg ikke så godt på mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå