Gå til innhold

Burde Jeg Gå Videre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Problemet er at gutten jeg holder på med snakker aldri med meg på msn eller mobill. Vi er heller ikke så ofte sammen. Vi holder såvidt på nå fordi det er så mange problemer mellom oss. Han har et rykte på seg som player å han har hatt mange sexpartnere. Da en venn av meg spurte om vi holdt på sa jeg at jeg ikke var helt sikker så sa hun at jeg fortjente bedre enn han. Akkuratt nå føles det rett å slutte å snakke med han å gå videre, men samtidig er jeg for glad i han til å glemme han. Jeg kan ikke glemme han heller, vi har vert venner i 2 år å her vi bor er en veldig liten plass hvor alle kjenner alle ( hvertfall vet hvem de er). Men når jeg er sammen med han føles det som jeg er nyforelsket og vi har det gøy og kysser en del. Men jeg blir så fort sjalu å jeg orker ikke å bli såret så mye mer etter den forge jeg holdt på med som playa meg og jeg er redd for at han skal gjøre det samme. Jeg tror jeg vil prøve å komme over han nå. Han har jo sakt at han helst ikke vil vere i noe forhold nå siden han snart er russ men det kan bli noe mellom oss likavel. Hvordan skal jeg komme over han? Jeg har lyst på kjærste, jeg blir rett å slett sjalu når jeg ser kjærster på byen, biler og filmer. Jeg vil også ha en. Men her hvor jeg bor er det ikke så lett å begynde å holde på med noen, jeg har ikke akkuratt det beste ryktet mer heller. Hvordan får jeg meg en kjærste? eller burde jeg holde meg til han andre? ver så snill å hjelp !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer fra et lite sladrehøl selv, og vet akkurat hvor "lett" det er å finne en kjæreste.

Jeg har mest lyst å si: kom deg derfra og finn en ordentlig gutt!

Han høres ikke så veldig kul ut, han vennen din.

Og hvorfor har du dårlig rykte - pga ham, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Han har jo sakt at han helst ikke vil vere i noe forhold nå siden han snart er russ"

Mitt råd: dropp han. Han høres ikke akkurat ut som noe kjærestemateriale for øyeblikket ut fra det sitatet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer fra et lite sladrehøl selv, og vet akkurat hvor "lett" det er å finne en kjæreste.

Jeg har mest lyst å si: kom deg derfra og finn en ordentlig gutt!

Han høres ikke så veldig kul ut, han vennen din.

Og hvorfor har du dårlig rykte - pga ham, eller?

Alle her hvor jeg er fra har vertfall et dårlig rykte på seg. Så det er mange rykter, mange usanne og noen sanne, men de som er sanne er altid overdrevet på en eller annen måte..

jeg har også litt på grunn av han. På nyttårsaften kyssa vi mye og så var det noen som sa jeg var med han bare for jeg fikk gjøre hva jeg ville med han, de viste ikke at vi holdt på heller da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad i reiser

Jeg har lyst på kjærste, jeg blir rett å slett sjalu når jeg ser kjærster på byen, biler og filmer. Jeg vil også ha en.

Er du forelsket i han, eller er du "forelsket i forelskelsen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har jo sakt at han helst ikke vil vere i noe forhold nå siden han snart er russ men det kan bli noe mellom oss likavel.

Jeg tolker dette utsagnet som om at han vil kose litt rundt, og samtidig kose deg en del.

Det kan tenkes at du børe avslutte, siden du er litt sjalu, og da vil slik rundkosegutt bli veldig slitsom og vond for deg.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du forelsket i han, eller er du "forelsket i forelskelsen"?

jeg er forelsket i han, men jeg orker ikke styret. og det er så vanskelig å komme over han siden han er venn med de fleste vennene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...