Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #1 Del Skrevet 24. oktober 2003 Hva gir dere i barselsgave til gode venninner eller nær familie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 24. oktober 2003 #2 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg ble tante for snart to uker siden, og jeg kjøpte: En tøff hoftebukse en blondetrue en dongerikjole en pysj to par sokker en litt tykkere jakke som akn brukes ute og en kosedukke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cawarra Skrevet 24. oktober 2003 #3 Del Skrevet 24. oktober 2003 Vi fikk mye klær til barnet vårt og det kom godt med. (Babyer gulper, tisser seg ut osv, så det trengs ofte flere klesskift for dagen.) Kjøp gjerne litt større størrelser enn nyfødt (50-56). Sengesett er også en forbruksvare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. oktober 2003 #4 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det kommer litt an på... jeg syns det er hyggelig å kjøpe babytøy, men som forhenværende barselkvinne vet jeg at det er deilig å få gode håndkremer eller dusjsåpe som lukter ekstra godt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #5 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg fikk masse klær og det setter jeg veldig pris på. Gjerne i str. 62-68 for å ha noe å vokse i. Bodyer er forbruksvare, ellers er både bukser og gensere kjekt å få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 24. oktober 2003 #6 Del Skrevet 24. oktober 2003 Jeg fikk klær til babyen. Men det var ekstra stas med fotpleieprodukter til meg selv (siden det var en stund siden jeg hadde sett beina mine!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellapille Skrevet 24. oktober 2003 #7 Del Skrevet 24. oktober 2003 kjøp noe til moren,lenge siden kanskje hun har følt seg vel og gjort noe for seg selv. Klær,frisørtime,parfyme eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2003 #8 Del Skrevet 24. oktober 2003 Ble tante i sommer og kjøpte en del klær og stæsj til babyen, en stor pose rosa smågodt og en flaske rødvin for kos, massasjeederkopp for stive skuldre, kald maske for trette øynene, reiseseng siden vi bor et stykke unna og et smykke til mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 24. oktober 2003 #9 Del Skrevet 24. oktober 2003 et ullpledd fra Helios. helt fantastisk gave som har fulgt datteren min fra sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå