AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #21 Skrevet 5. februar 2011 normalt lukter hundeskiten bare ytterst i et minutt eller 2 etter at bikkja er ferdig. Så lukt er nok utelukket og kun din psyke som spiller deg et puss Men at skiten ikke ser pen ut,enig. Hvis den ligger urørt, ja. Tråkker du i skiten, skal jeg skrive under på at det lukter!
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #22 Skrevet 5. februar 2011 om du ikke klarer å seg deg for og tråkker i ei ruke,er da ditt problem! 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2011 #23 Skrevet 5. februar 2011 om du ikke klarer å seg deg for og tråkker i ei ruke,er da ditt problem! Så du mener jeg skal blåse bort all nysnø på bakken og eller? For det er det som ofte skjer; det har nettopp kommet et tynt lag med snø ute, og da ser man ikke hundedritten. Tråkket i noe dritt for noen uker siden. Fy f*** for en lukt! Jeg gikk tur i to timer etter at jeg tråkke i det, og det satt fortsatt fast når jeg kom hjem. Ergelig! Ærlig talt, bare fordi man har hund så trenger man da ikke for forkjemper for å ikke plukke opp etter seg? Jeg har selv hunder, men det betyr ikke at jeg automatisk liker hundebæsj. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå