Gå til innhold

Er jeg den andre kvinnen?

Gjest missy

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en "venn" i flere år over nettet. Vi har aldri møttes, men vi ble forelsket i hværandre etter 3 år som "venner". Vi fant ut at det ikke gikk da han bor lang unna meg.

Men nå 2 år etter snakker vi i lag flere ganger om dagen ( på nettet) og han har nå fått seg dame. Vi snakker for det meste bare uskyldig prat. Men det varte bare i moen månder etter de ble sammen. Nå kan vi plutselig finne oss selv snakke om at vi ligger i samme seng å koser oh kysse. Og han elsker å høre hva jeg har lyst å gjøre med han og kroppen hans. Jeg må vell også si at jeg har aldri klart å komme over han. Han virker til å ha kommet over meg, men så spørr han om å få høre en dirty historie og jeg elsker å fortelle han det for jeg får alltid så god tilbake meldiger..

Kan dette tolkes som utroskap? Er jeg en dårlig venn som frister han?

*Han vet hva jeg føler* Men han sier alltid at han bryr seg om meg som en venn. Men kan en "venn" leke og like å høre hva jeg har lyst å gjøre med han uten å ha følelser? eller kan det hende at det ligger noe bak hans "intresse"?

HJELP....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke utro, du er singel. Men han er en utro liten forbanna dritt. Og du er så respektløs mot den jenta han og du bedrar, at dersom hun smeller deg i kjeften så tannfeen blir rik. Så er det ikke mer en du fortjener.

Håper du får svinet! Og at han holder på alle de andre "vennene" sine!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du taklet tydeligvis ikke at han fikk seg dame, da du på en måte var hans, kanskje nærmeste dame selv om dere var langt fra hverandre. Derfor frister du han for å føle at du fortsatt "eier" han litt, du også. Og få menn kan motstå å la seg friste litt av slikt, uansett hvor godt forholdet hans med henne er, og uansett hvor mye eller lite han føler for deg. Dere er jo ikke fysisk utro, så han føler kanskje at det han driver med ikke er så ulovlig eller stygt som det kunne ha vært.

Jeg synes det er dårlig gjort av deg. Hvis du ville ha han, hvorfor tok du han ikke før han fikk dame. Og vil du ha han nå, så får du i det minste gjøre det skikkelig, ikke bare friste på han til hans forhold til henne blir ødelagt, og du sårer ikke bare henne men han også. Hvis det fortsatt ville vært uaktuelt pga. avstand, men du frister likevel, så er du faktisk direkte ondskapsfull. Da bør du jobbe med deg selv og komme over han, og la han få fred med den dama han har funnet, og sannsynligvis også falt for. Egoistisk er du!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, mange sinte svar med et noe ensidig perspektiv. Men hvis du er smart og vrir om på det, så ser du at det er best å holde seg unna vennnen. Både for din egen del og for deres del. Han vil ha i pose og sekk og du nyter oppmerksomheten. Det er egoistisk og stygt gjort mot den nye jenta.

Når det er sagt så ville jeg, var jeg deg, neste gang dere snakker sammen forklare at du ikke er komfortabel med å snakke med han lenger fordi du ønsker å respektere hans nye forhold. Siden dere har prata sex, er det på en måte forsent å være vanlige venner. Det betyr ikke at dere aldri mer kan ha kontakt, men det betyr at dere i respekt for kjærligheten, ikke lenger har jevnlig kontakt. Det blir tøft, men min erfaring med msn avhengighet er at det går over etter en uke ;).

Du kan sef fortelle han hva du føler. Dersom han velger deg, så go for it.

Lykke til med å gjøre det eneste rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...