Gjest Linda Skrevet 1. februar 2011 #1 Del Skrevet 1. februar 2011 Hei alle sammen, hva skal dere kjøpe til kjæresten på valentinsdagen? Jeg synes det er vanskelig å kjøpe til en mann som ikke liker kliss så godt. Har noen noen forslag, og eventuelt forslag til nettbutikker? På forhånd tusen takk! Linda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 #2 Del Skrevet 1. februar 2011 Ånei, er det valentin snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda Skrevet 1. februar 2011 #3 Del Skrevet 1. februar 2011 Ånei, er det valentin snart? Ja, det er den 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 1. februar 2011 #4 Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, vet. Bare tenkte ikke over at vi er i febvruar alt. Men hva med å gi noe litt personlig? Selv ser jeg ikke for meg at jeg gir noe gave egentlig, heller at jeg gjør noe fint for h*n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suzanne Madelen Skrevet 1. februar 2011 #5 Del Skrevet 1. februar 2011 æææh, forslag til å gi noe til en 17 år gutt på valentinsdagen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #6 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen får og andre ikke, og jeg er av dem som ikke får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missyme Skrevet 1. februar 2011 #7 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg får ikke, han vet vel knapt det er valentine, så jeg gidder da heller ikke kjøpe noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2011 #8 Del Skrevet 1. februar 2011 Ei venninne skal kjøpe kjæresten en hjerteboks, fylle den med yndlingsgodteriet hannes. lage et bilde av dem innrammet, synes det var søtt. kjæresten min vet sikkert ikke hva valentinsdag er fornoe, han skal uansett bort kvellen den 14. så blir vell ikke å se han hele uken. pluss at jeg ikke gidder å mase på han med valentinsgave etc, ( selv om det er vår første valentine sammen) noe jeg synes er surt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 1. februar 2011 #9 Del Skrevet 1. februar 2011 Dette er jo ingen norsk tradisjon, så jeg kan ikke si at det er påbudt å gi noe som helst. Om du skal gi noe som ikke er kliss, så stemmer jeg for at du kjøper noe sexy rødt undertøy til deg selv og massasjeolje som du kan bruke på ham. Det kan vel ikke slå feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metz Skrevet 1. februar 2011 #10 Del Skrevet 1. februar 2011 Tulledag som butikker og handelstanden har adoptert og hausa opp!!! Hva med å heller gi hverandre uventet oppmerksomhet i hverdagen? En blomsterbukett på en grå mandag fordi man er glad i hverandre eller en god massasje etter en stressende uke? Behøver ikke en egen dag for å vise ekstra omtanke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 1. februar 2011 #11 Del Skrevet 1. februar 2011 Ikke gi noe pinlig kliss som kompisene kommer til å le av. Kan dere ikke lage en god middag? Eller hvis dere må bruke masse penger, kjøpe billetter til en fotballkamp han har veldig lyst på, eller en konsert? Eller hva med en sixpack og deg i sexy undertøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2011 #12 Del Skrevet 1. februar 2011 syns det er helt latterlig dette gavehysteriet til en hver tid. julegaver,bursdagsgaver,årsgaver,valentinesgaver. fatter bare ikke vitsen!! om man er så sugen på en oppmerksomhet fra sin kjære er det ikke heller mye kosligere å få en gave når man minst venter det? alle gavedager er så påklistra og stressende for mange at jeg skjønner ikke at de gidder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkenblid Skrevet 1. februar 2011 #13 Del Skrevet 1. februar 2011 Hva med å snu dette kjøpehysteriet som denne dagen har skapt og heller bruke dagen på hverandre? Lag en god middag sammen, gå en tur, gi hverandre en massasje, skriv noen ord på et kort... Rett og slett gjør noe man ikke gjør hver dag, og gjør det sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda Skrevet 2. februar 2011 #14 Del Skrevet 2. februar 2011 Tusen takk for svar fra alle sammen:) Spesielt de med å lage middag, og å kle med i sexy rødt undertøy med massasjeolje. Jeg mener ikke at det skal være et handelshysteri. Jeg og kjæresten min gir ting hverandre utenom valentinsdagen, men jeg synes det er koselig å bare ha en unnskyldning for å varte han ekstra opp! Hvis noen har flere ideer, så kom med dem:) Vil gjøre så mye for han for jeg elsker han så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2011 #15 Del Skrevet 2. februar 2011 må man virkelig ha en unnskyldning til å varte noen opp? huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2011 #16 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har planlagt å lage god mat til han først, så skal jeg sende han ut av huset for en liten stund. Så skal jeg tenne levende lys rundt omkring i hele huset, har handla inn en haug med roseblader som jeg skal lage en sti fra ganga å videre inn på soverommet hvor det er masse levende lys å rolig musikk, og jeg har kjøpt strippstang og montert på rommet og skal danse litt og sånn for han, iført mitt nye sexy undertøy osvosv.. det vet jeg at han blir glad for 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå