Gjest *Hønemor* Skrevet 23. oktober 2003 #1 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hei, sønnen min går i 1.klasse. Han har flere venner i klassen, men nå har jeg oppdaget at spesielt en av disse vennene ikke alltid er så veldig snill!! I dag ble han "truet". Han fikk beskjed om at hvis han tullet med et eller annet en gang til ville han få juling (?), og hvis han sa noe til mamma ville det samme skje!! Andre dager er sønnen min så "gjev" å være med. Enten fordi han har noe med seg til skolen som vedkommende også vil leke med, eller fordi han er en av få som vil spille fotball med ham. Hva gjør jeg som mor?! Skal jeg ta det opp med gutten selv, fortelle ham hvor lite hyggelig det er å få slike trusler ( få juling...) og prøve å få ham til å sette seg i hans sko, eller bør jeg som mor holde meg unna?! Jeg spurte sønnen min om han ville at jeg skulle prate med denne gutten, det kunne jeg. På den andre siden ønsker jeg ikke at sønnen min skal "hvile" seg på mor heller.... han må jo en dag si i fra selv!! Hva synes dere?! Tips/forslag?! Hilsen *Hønemor* som er veldig hårsår (heter det det?! :klø: ) på vegne av sønnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 23. oktober 2003 #2 Del Skrevet 23. oktober 2003 jeg ville tatt for meg denne gutten. Det er bedre det blir slutt på det nå så tidlig. Tror også det kan være lettere å nå inn når de ikke er så gammel. Ta han du, og du er ikke hønemor av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 23. oktober 2003 #3 Del Skrevet 23. oktober 2003 Vi hadde det litt på samme måten med vår sønn i fjor da han gikk i 1. Det gjaldt noen barn som ikke gikk i klassen hans. Etter en stund fant han faktisk selv ut at han ikke ønsket å være med disse barna og fant seg nye fantastiske venner. Jeg ønsket ikke å fortelle ham hvem han fikk leke med, selv om jeg til tider hadde veldig lyst. Nå er problemet litt mer hva jeg skal svare foreldrene til disse barna når de spør hvorfor de ikke har sett gutten min i det siste, og sier at han bare må komme på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 24. oktober 2003 #4 Del Skrevet 24. oktober 2003 Vid dette skjer på skolen, kanskje man kan ta det opp med en lærer så h'n kan følge litt ekstra med eller noe? Da vil gutten din jo føle seg tryggere kanskje og slippe at mor må ordne opp. Litt værre vis det er etter skoletid da.. Da tror jeg jeg ville sagt i fra til gutten eller moren hans jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. oktober 2003 #5 Del Skrevet 24. oktober 2003 Ville tatt det opp med gutten eller hans foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. oktober 2003 #6 Del Skrevet 27. oktober 2003 dominerende barn.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå