Gå til innhold

Helvete..jeg skeiet ut med druer? ....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er basically pa slankern hvor jeg har kuttet ned pa antall kalorier.

Spiste siste maltid klokken 20.00 og ble forferdelig sulten naa. Spiste da opp nesten en hel boks ble blaa stenfrie druer. Er det mye sukker i disse og mange kalorier? staar ikke pa boksen..aesj :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelpes...

Vaer saa snill onsker bare seriose svar. Skal gifte meg snart og vil derfor ned i vekt til da. (trener ogsaa regelmessig ja, men har ett maal jeg vil naa saa ikke kom med useriose svar er dere snille).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

I en 500g boks med druer er det ca 350 kcal, mens f.eks. i en pose chips er det mye mer, pluss usunt fett, osv. Tror ikke du skal tenke altfor mye på dette. Bedre å skeie ut med druer enn potetgull og sjokolade ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druer er nå ikke akkurat det værste å skeie ut på. Vet du hvor mange gram det var i boksen? 100g druer inneholder ca. 70kcal. Hvis du spiste 300g blir det 210kcal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar. Saa egentlig burde jeg ha skeiet ut med noe annet.

gronne druer inneholder faerre kcal enn enn blaa? var ikke klar over det heler.

takk for svar folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh? absolutt ikke.

Hadde bare spist opp dagskvoten min med alle de maaltidene jeg skulle. (ikke saa mye som vanlig bare).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druer i seg selv er ikke så usunt, og langt i fra det verste man kan skeie ut med. Om jeg spiser litt druer tenker jeg aldri på det som å skeie ut.. Synes ikke du skal tenke så mye over det kjære deg.. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druer i seg selv er ikke så usunt, og langt i fra det verste man kan skeie ut med. Om jeg spiser litt druer tenker jeg aldri på det som å skeie ut.. Synes ikke du skal tenke så mye over det kjære deg.. :)

bare tenkte paa siden jeg spiste en hel boks og ikke bare en halv feks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druer er veldig fin utskeiing. Det er mye sunnere det, enn for eksempel sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaer saa snill onsker bare seriose svar. Skal gifte meg snart og vil derfor ned i vekt til da. (trener ogsaa regelmessig ja, men har ett maal jeg vil naa saa ikke kom med useriose svar er dere snille).

ja de er sunnere ts :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, jeg tror du går fortere ned i vekt hvis du bare slapper og ikke stresser så fælt.

Ærlig talt, kan man skeie ut med druer?

Jeg for min del forstår ikke hvorfor man skal være så opptatt av kalorier etc., druer er uansett bedre enn chips osv.

Men om du er sulten er kanskje ikke akkurat det som metter..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druer må vel være en ok utskeiing vil jeg tro. Synes jeg var i vel overkant å tru ja. Druer er fint for hele kroppen det. All frukt forsåvidt. Hvor mange kcal spiser du om dagen? Skjønner du vil ned nå med giftermål som motivasjon ja. Det blir jo utrolig spennende! Pass på at dersom du ikke får i deg nokk kcal så vil kroppen holde på det du spiser framfor å forbrenne. Trener du noen ting i tillegg? Tenkte evt om du ønsker å 'stramme' opp kroppen litt, med ett par styrkeøvelser el liknende? De kcal man trener kan man på en måte 'trekke ifra' på dagsbehovet for kcal om du skjønner.

Verre om man skal skeie ut med noe slikt som tre brødskiver med smør og pølse etter klokken ti om kvelden vil jeg tru. Så er det også slik at dersom man trener i forkant av måltid så holder kroppen en høyere forbrenning med tanke på restitusjon etter treninga også. Kanskje det er en tanke - tren litt i forkant. Eller rett og slett være i forkant med seg selv og trene litt på ettermiddagene, så slipper man den dårlige samvittigheten. Drikk masse masse vann om dagene. Det rensker kroppen, og man får skylt ut masse gøgg.. min par tre liter om dagen. Dette var no bare noen tanker..

Lykke til med bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Druer må vel være en ok utskeiing vil jeg tro. Synes jeg var i vel overkant å tru ja. Druer er fint for hele kroppen det. All frukt forsåvidt. Hvor mange kcal spiser du om dagen? Skjønner du vil ned nå med giftermål som motivasjon ja. Det blir jo utrolig spennende! Pass på at dersom du ikke får i deg nokk kcal så vil kroppen holde på det du spiser framfor å forbrenne. Trener du noen ting i tillegg? Tenkte evt om du ønsker å 'stramme' opp kroppen litt, med ett par styrkeøvelser el liknende? De kcal man trener kan man på en måte 'trekke ifra' på dagsbehovet for kcal om du skjønner.

Verre om man skal skeie ut med noe slikt som tre brødskiver med smør og pølse etter klokken ti om kvelden vil jeg tru. Så er det også slik at dersom man trener i forkant av måltid så holder kroppen en høyere forbrenning med tanke på restitusjon etter treninga også. Kanskje det er en tanke - tren litt i forkant. Eller rett og slett være i forkant med seg selv og trene litt på ettermiddagene, så slipper man den dårlige samvittigheten. Drikk masse masse vann om dagene. Det rensker kroppen, og man får skylt ut masse gøgg.. min par tre liter om dagen. Dette var no bare noen tanker..

Lykke til med bryllup!

TS er.

Takk for svar, ja jeg trener 4-5 ganger i uken sa treningen star det ikke pa. Bade styrketrening og kondisjon. Og spiser sunt og nok men har kuttet ned litt paa kalorier na :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på om du teller kalorier eller karber. Hadde du gått på lavkarbo ville dette vært en stor sprekk nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...