Gå til innhold

Hvofor har eksen enda t-skjorta mi?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før det ble slutt(som før øvrig ikke tok slutt pga følelser, så bruddet var veldig langt og tungt) sa hun at hun likte denne t-skjorta. Og det endte med at hun fikk den. Den første tiden vet jeg hun hadde den i skapet for å lukte på den. Nå derimot, vet jeg ikke(3 måneder siden).

Jeg vet hun vil ha kontakt senere og da antakelig som venn(for det er det hun føler nå). Men hvorfor leverer hun ikke tilbake skjorta? Hun har sagt at jeg må si i fra hvis jeg vil ha den tilbake. Jeg har respondert med at hvis hun vil ha den skal hun bare ha den(så hun vet at den er på lån og ikke en gave, for gaver beholder man jo).

Hvis hun ikke har følelser for meg, hvorfor har hun enda den?

Kan noen av dere som har opplevd noe liknende hjelpe litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før det ble slutt(som før øvrig ikke tok slutt pga følelser, så bruddet var veldig langt og tungt) sa hun at hun likte denne t-skjorta. Og det endte med at hun fikk den. Den første tiden vet jeg hun hadde den i skapet for å lukte på den. Nå derimot, vet jeg ikke(3 måneder siden).

Jeg vet hun vil ha kontakt senere og da antakelig som venn(for det er det hun føler nå). Men hvorfor leverer hun ikke tilbake skjorta? Hun har sagt at jeg må si i fra hvis jeg vil ha den tilbake. Jeg har respondert med at hvis hun vil ha den skal hun bare ha den(så hun vet at den er på lån og ikke en gave, for gaver beholder man jo).

Hvis hun ikke har følelser for meg, hvorfor har hun enda den?

Kan noen av dere som har opplevd noe liknende hjelpe litt?

Sikker på at hun ikke tror hun har fått den da?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange år var dere sammen, og hvor mange år har det gått siden bruddet?

Slike følelser kan sitte igjen mye lenger enn du tror. Vi snakker om mange år. Kanskje veldig mange.

Det kan også temkes at hu ikke orker å møte deg for å overlevere T-skjorta. Eller hun kan ha glemt den, eller.....?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holdt bare sammen ett år og det er 3 mnd siden bruddet. Men bruddet skyldtes ikke tap av følelser og derfor satt følelsene enda, hvert fall for meg.

Nei, hun har nok ikke glemt den. Og hvis jeg vil ha den tilbake, så hadde hun kommet, evt lagt den i postkassen eller noe.

Hun har sagt at hun veldig gjerne ønsker at vi kan ha kontakt senere(tidsaspektet der vet jeg ikke, men det er ikke så veldig lenge siden hun mente det ville være vanskelig å møtes. Om det er pga hennes følelser for meg eller mine for henne, vet jeg ikke).

Sånn hun føler det nå vil hun bare ha vennskapelig kontakt(men det er for tidlig å innlede den og det mener jeg også), men hun har fortsatt skjorta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun bare ønsker et minne fra et forhold som har betydd mye for henne? En fin periode i hennes liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen få t-skjorter liggende etter noen ekser. De er 20 år gamle og vekker gode minner når jeg kommer over de langt bak i skapet.

Jeg beholdt de pga at de er fine og som et minne. Kanskje hun vil ha et minne etter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag gidder icke att ge tillbaka en t-shirt som inte kom med den första "lasten" med grejer. Vill han ha sin t-shirt efter så lång tid får han fråga efter den, annars antar jag att den kan stanna kvar hos mig. ;)

I mina öron låter det inte som att hon har lånat den, det låter faktiskt som att hon har fått den. Du får väl be om att få den tillbaka? Det blir ju märkligt att leverera tillbaka den efter flera månader utan att ha pratat om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi at det er ei t-sjorte! Ei t-sjorte koster 300 kroner og jeg regner med at hun ikke levere den tilbake etter å ha brukt den selv over en lengre periode. Hvem vil vel ha tilbake ei gammal t-sjorte hvis den er helt ordinær?

Hvis du ønsker sjorta tilbake ringer du henne og sier det, og hun vil garantert gi deg den. Problem løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange år var dere sammen, og hvor mange år har det gått siden bruddet?

Slike følelser kan sitte igjen mye lenger enn du tror. Vi snakker om mange år. Kanskje veldig mange.

Det kan også temkes at hu ikke orker å møte deg for å overlevere T-skjorta. Eller hun kan ha glemt den, eller.....?

Det kan være at hun ser på T-skjorta som et symbol, et hun ikke klarer å gi ifra seg før hun er klar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det kan være at hun sparer på den for å utføre voodoo rituale med den, eller rett og slett bruke den som et symbol ved brenning av personlige ting osv....hvem vet, jenter gjør de rareste ting, hehe :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller kanskje hun ikke tenker på den, at den ligger i skapet sammen med de andre som det den er, en t-skjorte? Og bare det?

Tror du bare skal gå videre, kjøpe deg en ny, eller be om å få den tilbake om den betyr mye for deg, og fortsette livet ditt. Du kan gjerne analysere ting ihjel, men jeg tror ikke det har noe hensikt i det hele tatt. Bruk tankene dine på noe annet. Det er en ting, ikke ett digert symbol over tapt kjærlighet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...