mysan Skrevet 31. januar 2011 #1 Del Skrevet 31. januar 2011 En halvtimes video av testing som ble gjort av Targ og Puthoff på Uri Geller. Morsomt å se, og dette handler veldig lite om skjebøying og veldig mye om helt andre ting han gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2011 #2 Del Skrevet 31. januar 2011 "ufotv"? Og der klikket jeg vekk den videoen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 31. januar 2011 Så navnet på de som har laget videoen gjør at du ikke gidder å se eksperimentene? Det sier egentlig mest om deg tror jeg, og veldig lite om Targ og Puthoff som stod for dem. De er heller ikke eiere av selskapet som har satt sammen sekvensene fra forskningen til en halvtimes video. Men det er vel sånn at det man ikke vil, det vil man ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. januar 2011 #4 Del Skrevet 31. januar 2011 "ufotv"? Og der klikket jeg vekk den videoen... Jeg forstår at det er viktig å informere om hva du gjør, så folk forstår hvor kul du er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 31. januar 2011 Anonym var mer interessert i å finne noe å stille seg kritisk til, eller som han kunne stemple videoen som useriøs på, og fant det med EN gang. Da trengte han ikke se resten. At resultatene i videoen er ganske fantastiske får han aldri vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. januar 2011 #6 Del Skrevet 31. januar 2011 Men du må jo forstå tankegangen til den anonyme brukeren... Hvis du skal se en kul film, å ser at den faktisk er gitt ut av "zero entertainment" så er det jo bare å skru av... Navnet de har valgt å bruke er jo akkurat som lyd, som da er halve opplevelsen. Det er jo verken snevert eller korttenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 15. februar 2011 Var det noen som så denne videoen? Ikke én kommentar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Susanne- Skrevet 15. februar 2011 #8 Del Skrevet 15. februar 2011 Var det noen som så denne videoen? Ikke én kommentar? Har sett den, se nå denne: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 15. februar 2011 Den har jeg sett tidligere. Den sier ingen ting om det som kommer frem i videoen jeg postet. Den tar for seg helt andre ting enn skjebøying stort sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eaglehead Skrevet 21. februar 2011 #10 Del Skrevet 21. februar 2011 Var det noen som så denne videoen? Ikke én kommentar? Jeg har sett videoen, og Geller er flink han - nesten like flink som Derren Brown. Så man kan vel si at han var forut for sin tid. Det er bare synd han utgir seg for å være telekenetisk og synsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulaboer Skrevet 18. mars 2011 #11 Del Skrevet 18. mars 2011 En halvtimes video av testing som ble gjort av Targ og Puthoff på Uri Geller. Morsomt å se, og dette handler veldig lite om skjebøying og veldig mye om helt andre ting han gjør. Dessverre er dette vanlige "magiske triks", og ikke bevis for overnaturlige evner. Uri Geller ble jo til slutt tvunget til å innrømme at han bløffet, og at han ikke hadde noen slike evner. I ettertid har han visst ombestemt seg igjen, og har begynt å lyve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå