Gå til innhold

Kjøkken


nytthus

Anbefalte innlegg

Høyglans er pent, men som andre sier her så er det nok mer motepreget enn et matt kjøkken. Hvis rommet har mye dagslys, så er man veldig lett fingermerker på et høyglanskjøkken. Det samme gjelder striper etter vask av dører (dvs når man tørker av dørene må man derfor passe på å først vaske og så tørke over med en tørr klut for å hindre merker).

Jeg er skrudd sammen sånn at jeg kun ser fordeler ved akkurat det. Er det møkkete vil jeg se det, liksom, så jeg kan sørge for at det blir rent. Men det er muligens litt sært. :fnise:

Enig i at det fort kan bli striper etter vask, men jeg synes jeg unngår det greit ved å bruke en klut som er så godt oppvridd at den bare kjennes lett fuktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er skrudd sammen sånn at jeg kun ser fordeler ved akkurat det. Er det møkkete vil jeg se det, liksom, så jeg kan sørge for at det blir rent. Men det er muligens litt sært. :fnise:

Enig i at det fort kan bli striper etter vask, men jeg synes jeg unngår det greit ved å bruke en klut som er så godt oppvridd at den bare kjennes lett fuktig.

Enig i med Bodillen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harriet

Jeg er også enig med Bodillen. På kjøkken er det faktisk en fordel å se når det er skittent og vaske det bort med en gang.

Når det gjelder mitt hvite høyglanskjøkken så har jeg Jif sine våtservietter liggende, de gjør det gullende rent, helt uten skjolder. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har matt kjøkken (hvitt) og fingermerker og annen skitt syns veldig godt på matte overflater også! Valgte matt fordi jeg syns det er penest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Rinaldi.no sier bare jeg. Lekre moderne kjøkken. Mye velge imellom og fantastisk service:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...