Gå til innhold

eks damer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns dere det er problemfritt at kjæresten har eks damer som han nå i dag kaller venninner, og finner på ting med/besøker dann og vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja

Tenker du ikke på at det har vært en seksuell spenning i mellom de engang og at den kan oppstå igjen?

Er det greit uansett om eksene er i et nytt forhold eller single?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du ikke på at det har vært en seksuell spenning i mellom de engang og at den kan oppstå igjen?

Er det greit uansett om eksene er i et nytt forhold eller single?

Nei, jeg tenker ikke særlig over det.

Men så har kjæresten og eksen hans et veldig fint vennskap, noe jeg har vært vitne til. Jeg har også blitt kjent og glad i henne, og vi kan finne på ting sammen alle tre. Han får også overnatte hos henne.

De var sammen i over fire år, og har kjent hverandre i snart ti. De har på sett og vis vært bestevenner i alle disse årene, og det har ikke jeg tenkt å komme imellom.

Det hadde neppe vært like greit for meg hvis de ikke hadde et så solid og veldig gjennomtrengende bestevenns-forhold. Hadde de hatt mindre historie sammen og jeg ikke hadde fått bli kjent med henne, hadde det ikke vært like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit å ha kontakt med ekskjærester og å være venninner, så lenge man merker at det ikke ligger noe mer bak det enn vennnskap. Sjalusi er en uting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...