Gjest BabyBlue Skrevet 1. februar 2011 #21 Del Skrevet 1. februar 2011 Lets go the American way!! Er det ikke en pizza som heter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 4. februar 2011 #22 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg synes det er veldig feil å kalle det hjemmelaget - det er jo langt fra hjemmelaget - uansett om det dreier seg om syltetøy fra Nora eller Grandiosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 4. februar 2011 #23 Del Skrevet 4. februar 2011 Vi alle vet jo at den ikke er hjemmelaget og det bare er markedsføring.. Men jeg vil gjerne smake denne Hvem vet hva den smaker Og jeg må ta meg selv i at jeg faktisk nynner på jej jee jee hjemmelaga kan hende foten faktisk går i takt og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violently Happy Skrevet 5. februar 2011 #24 Del Skrevet 5. februar 2011 Er det ikke en pizza som heter det? Jo, på Peppes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 5. februar 2011 #25 Del Skrevet 5. februar 2011 Synes denne "hjemmelaga" smaker bedre enn den vanlige grandiosaen. Så har den mer fyll... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #26 Del Skrevet 12. mai 2011 Bare naive juder/fjols som går på slikt juks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #27 Del Skrevet 21. mai 2011 Poenget er vel at pizzaen skal være mer lik en hjemmelaget pizza med tanke på tjukkere og luftigere bunn, mer fyll (kjøttdeig-aktig), større osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pria Skrevet 21. mai 2011 #28 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg synes det er så rart at de benytter seg av hinduistiske og muslimske familier i reklamen siden de mest sannsynlig ikke vil spise en pizza med skinke. Jeg skjønner tanken om å vise Norge som et flerkulturelt samfunn men litt rart er det likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 21. mai 2011 #29 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg synes det er så rart at de benytter seg av hinduistiske og muslimske familier i reklamen siden de mest sannsynlig ikke vil spise en pizza med skinke. Jeg skjønner tanken om å vise Norge som et flerkulturelt samfunn men litt rart er det likevel. Det er ikke skinke på pizzaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pria Skrevet 21. mai 2011 #30 Del Skrevet 21. mai 2011 Det er ikke skinke på pizzaen. Kjøttdeig da? Fortsatt rart siden hinduer ikke spiser oksekjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #31 Del Skrevet 21. mai 2011 Her er det bare to alternativer. Saksøk Grandiosa, eller lag pizzaen selv hvis du vil ha den hjemmelaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 21. mai 2011 #32 Del Skrevet 21. mai 2011 Kjøttdeig da? Fortsatt rart siden hinduer ikke spiser oksekjøtt. Godt gjort at du klarer å "se" hvilken religion karakterene i en reklame har. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pria Skrevet 21. mai 2011 #33 Del Skrevet 21. mai 2011 Godt gjort at du klarer å "se" hvilken religion karakterene i en reklame har. Ikke så vanskelig når man i reklamen ser en Ganeshfigur på bordet ved siden av sofaen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #34 Del Skrevet 21. mai 2011 Ikke så vanskelig når man i reklamen ser en Ganeshfigur på bordet ved siden av sofaen :-) Jeg har en Buddhastatue, men er ikke buddhist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pria Skrevet 21. mai 2011 #35 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg har en Buddhastatue, men er ikke buddhist Det er nok ikke så vanlig for indiske familier og ha en Ganeshfigur plassert i stuen hvis de ikke er hinduer. Som sagt, jeg skjønner hva folkene som har laget filmen har tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2011 #36 Del Skrevet 21. mai 2011 Samme hva du kan kalle den pizzaen, en ting er i allefall sikkert, god kan den IKKE kalles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askael Skrevet 21. mai 2011 #37 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Det er nok ikke så vanlig for indiske familier og ha en Ganeshfigur plassert i stuen hvis de ikke er hinduer. Som sagt, jeg skjønner hva folkene som har laget filmen har tenkt. Ikke? Det er da mange som har statuer tilhørende div kulturer/religioner uten at de selv er del av den. Gaver fra familie, av dekorative grunner, fordi det gir et snev av nostalgi osv. Er indiske familier så veldig annerledes i så måte? Jeg kjenner ingen indiske familier selv, derfor spør jeg. Forøvrig synes jeg ikke den "hjemmelaga" pizzaen er god. Foretrekker originalen med ekstra pepperoni og ost. Endret 21. mai 2011 av Askael Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 24. mai 2011 #38 Del Skrevet 24. mai 2011 Pizza er vel noe av det beste jeg vet, men grandiosa ( uansett type) liker jeg ikke. Smaker ingenting jooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå