Gå til innhold

Ny Grandiosa-reklame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er veldig feil å kalle det hjemmelaget - det er jo langt fra hjemmelaget - uansett om det dreier seg om syltetøy fra Nora eller Grandiosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi alle vet jo at den ikke er hjemmelaget og det bare er markedsføring..

Men jeg vil gjerne smake denne :jepp: Hvem vet hva den smaker ;)

Og jeg må ta meg selv i at jeg faktisk nynner på jej jee jee hjemmelaga :sjenert: kan hende foten faktisk går i takt og :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Poenget er vel at pizzaen skal være mer lik en hjemmelaget pizza med tanke på tjukkere og luftigere bunn, mer fyll (kjøttdeig-aktig), større osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så rart at de benytter seg av hinduistiske og muslimske familier i reklamen siden de mest sannsynlig ikke vil spise en pizza med skinke.

Jeg skjønner tanken om å vise Norge som et flerkulturelt samfunn men litt rart er det likevel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så rart at de benytter seg av hinduistiske og muslimske familier i reklamen siden de mest sannsynlig ikke vil spise en pizza med skinke.

Jeg skjønner tanken om å vise Norge som et flerkulturelt samfunn men litt rart er det likevel.

Det er ikke skinke på pizzaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke skinke på pizzaen.

Kjøttdeig da? Fortsatt rart siden hinduer ikke spiser oksekjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er det bare to alternativer. Saksøk Grandiosa, eller lag pizzaen selv hvis du vil ha den hjemmelaget. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttdeig da? Fortsatt rart siden hinduer ikke spiser oksekjøtt.

Godt gjort at du klarer å "se" hvilken religion karakterene i en reklame har.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt gjort at du klarer å "se" hvilken religion karakterene i en reklame har.

Ikke så vanskelig når man i reklamen ser en Ganeshfigur på bordet ved siden av sofaen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke så vanskelig når man i reklamen ser en Ganeshfigur på bordet ved siden av sofaen :-)

Jeg har en Buddhastatue, men er ikke buddhist :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Buddhastatue, men er ikke buddhist :)

Det er nok ikke så vanlig for indiske familier og ha en Ganeshfigur plassert i stuen hvis de ikke er hinduer.

Som sagt, jeg skjønner hva folkene som har laget filmen har tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Samme hva du kan kalle den pizzaen, en ting er i allefall sikkert, god kan den IKKE kalles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ikke så vanlig for indiske familier og ha en Ganeshfigur plassert i stuen hvis de ikke er hinduer.

Som sagt, jeg skjønner hva folkene som har laget filmen har tenkt.

Ikke? Det er da mange som har statuer tilhørende div kulturer/religioner uten at de selv er del av den. Gaver fra familie, av dekorative grunner, fordi det gir et snev av nostalgi osv. Er indiske familier så veldig annerledes i så måte? Jeg kjenner ingen indiske familier selv, derfor spør jeg.

Forøvrig synes jeg ikke den "hjemmelaga" pizzaen er god. Foretrekker originalen med ekstra pepperoni og ost.

Endret av Askael
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lebewesen93

Pizza er vel noe av det beste jeg vet, men grandiosa ( uansett type) liker jeg ikke. Smaker ingenting jooo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...