Fimlen Skrevet 30. januar 2011 #1 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei Jeg er en jente på 22 år som flyttet til Stavanger for snart 4 år siden, for å studere til å bli lærer. I løpet av den tiden jeg har bodd her har jeg slitt noe med å få nye venninner, og jeg ønsker nå å utvide min venninnekrets. Jeg har prøvd aktivitetsvenner.no uten særlig hell, og jeg håper på å få litt tips til eventuelle klubber i Stavanger, nettsider osv. der jeg kanskje kan treffe noen andre jenter på rundt min alder. På fritiden liker jeg godt å gå en tur på kino, shopping, trene, fotografere osv. Håper på gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glad i reiser Skrevet 30. januar 2011 #2 Del Skrevet 30. januar 2011 Hei Jeg er en jente på 22 år som flyttet til Stavanger for snart 4 år siden, for å studere til å bli lærer. I løpet av den tiden jeg har bodd her har jeg slitt noe med å få nye venninner, og jeg ønsker nå å utvide min venninnekrets. Jeg har prøvd aktivitetsvenner.no uten særlig hell, og jeg håper på å få litt tips til eventuelle klubber i Stavanger, nettsider osv. der jeg kanskje kan treffe noen andre jenter på rundt min alder. På fritiden liker jeg godt å gå en tur på kino, shopping, trene, fotografere osv. Håper på gode tips http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=431883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fimlen Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 30. januar 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=431883 Takk for tipset! Jeg ser det er en stund siden det var noe aktivitet på tråden, men jeg kan jo alltids håpe på noe respons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glad i reiser Skrevet 30. januar 2011 #4 Del Skrevet 30. januar 2011 Takk for tipset! Jeg ser det er en stund siden det var noe aktivitet på tråden, men jeg kan jo alltids håpe på noe respons Så det etter jeg skrev det Håper du får kontakt med noen uansett da Du kan jo skrive en personlig melding til enkelte også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvis du er kristen/kan tenke deg å gå i kirken vil jeg foreslå imikirken.no på tjensvoll. Bli med i et husfellesskap der, så får du fort nye venner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fimlen Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 31. januar 2011 Hvis du er kristen/kan tenke deg å gå i kirken vil jeg foreslå imikirken.no på tjensvoll. Bli med i et husfellesskap der, så får du fort nye venner! Vurderer KRIK og swingen på STIL (Stavanger). Noen som kjenner til hvordan miljøet osv. er der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå