AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #1 Del Skrevet 30. januar 2011 Traff en mann sist helg som jeg har flørtet med siden. Hna tryglet meg om å komme hjem til han på fest idag. Han snakket lite med meg, sikkert full og hadde mangen kompiser der. Men kom bort og tok i meg og sa at du er så fin du og såg på meg med et intens og kjærlig blikk. Han forsvant fra festen. Gav ikke en lyd i fra seg, mens jeg ble igjen aleine med hans venner. Jeg prøvde ringe han, men han tok ikke tilf. Han hadde sendt meld til han enee kompisen at han var på et utested i byen. Jeg gikk ikke dit. Vi er jo ikke sammen, men flørtet og han har vist interesse for meg. Sitter igjen som et stort spørs tegn. Vennene sa det var helt idiotisk gjort og at jeg måtte drite i han. Skjønnner ikke at det er mulig og hjelper lite på selvtilitten :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #2 Del Skrevet 30. januar 2011 Enig at det er teit gjort å invitere noen til en fest og så stikke av gårde på byen mens gjesten(e) sitter igjen i leiligheten, men han inviterte deg til fest så da blir det jo gjerne til at man ikke sitter så mye sammen med bare en person så ville ikke lagt myei at han pratet lite med deg. Jeg går på fest med kjæresten og så snakker vi nesten bare i noen minutter i løpet av hele festen før vi skal hjem igjen. Er jo så mange mennesker å møte vanligvis. Om han hadde invitert på DATE og gjort no lignende så hadde jeg blitt dødelig fornærma og blåst i karen, men kanskje han ikke så på dette som den "store bli-kjent-festen". Han skulle ha fest - han tenkte du er ei ålreit jente - hun må jeg invitere. Vent til han er edru og kanskje nevn for ham at neste gang du kommer til leiligheten hans så hadde det vært koselig om han var der og be ham lage middag til deg. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 30. januar 2011 #3 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg synes du skal bli litt fornærmet og blåse i fyren. Den vakre gutten er singel, og det er tydeligvis gode grunner til det. Det er lettere å komme seg unna nå som du ikke er helt hekta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #4 Del Skrevet 30. januar 2011 Var full og god når jeg skrev dette i natt Jeg skulle egentlig på fest med jobben, men han maste og maste at han ville at jeg skulle komme. Jeg klarer meg fint og sa til han at han ikke måtte tenke på at jeg ikke hadde det bra og kose seg med kompisene, men rart at han ikke ville sette seg ned å ta en ø liten samtale. Han har sagt hele uken at han liker meg og at han er intressert å bli bedre kjennt med meg. Skjønner også at man kan bli litt for full i godt selskap, men det er måte på. Tydelig at han ønsket å gå ut å flørte uten en jente i nerheten, men bare stikke fra meg sier sitt om han. De sier også mer at kompisene/vennene advarer meg mot han, men at de tenkte at han kanskje hadde forandret seg etter at han ble far. Jeg sendte han en meld i natt. Spennt om jeg hører noe fra han idag. Greit å finne ut så tidlig at han ikke er moden for meg. Synd for jeg hadde så bra intrykk av han og jeg ble så betatt. Han trenger nok rase fra seg og ikke klar for noe seriøst enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #5 Del Skrevet 30. januar 2011 Han ringte meg isted. Hadde visst kjempe dårlig samvittighet. Han hadde fått beskjed fra eksen sin at han ikke fikk ha jenta si så mye som han har hatt fremover. Hun er ganske liten. Det går inn på han alt det styret og det kan jeg sette meg inn i. Hatt det sånnt mangen ganger selv. Han hadde gått tom for batteri osv, sikkert bare full tenker jeg Han vil gjøre det godt igjen. Sier han skal lage middag til meg og vise seg. Han vil treffe meg igjen og viser stor interesse. Jeg er ikke sur eller noe og stresser ikke. Har lyst å gi han en sjangse å bli kjennt med han. Men jeg er et bren barn så jeg har altenne ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå