Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2003 #1 Del Skrevet 23. oktober 2003 Noen som har et genialt tips? Tenkte å vere litt tidleg ute med dette i år, kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 23. oktober 2003 #2 Del Skrevet 23. oktober 2003 Det kommer litt an på hva slags type han er. Du kan jo for eksempel gi han klær, en fin klokke, et smykke, eller hvis han er av den sporty typen en omgang paintball, gokartkjøring eller lignende. Litt lettere å si hvis man vet hva han interesserer seg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. oktober 2003 #3 Del Skrevet 23. oktober 2003 Tenkte litt sånn generelt, eg.. Sånn, "kva har de tenkt å gi mistermannen i år", liksom.. Han er sånn halveis sporty Eg skal nok greie å finne på noe. I fjor fekk han barbermaskin, relativt kjedeleg gåve, men den er nesten dagleg i bruk, så nyttig var det iallefall! *tenke så det knake* Eg kunne godt tenkt meg å gitt han et fallskjerm-hopp, men det ville vel vært dårlig gjort, for det er min drøm å hoppe.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå