Gjest Krizzy Skrevet 29. januar 2011 #21 Skrevet 29. januar 2011 Å jada, har grått om jeg har falt og slått meg. jeg ble mobbet oppover hele grunnskolen, men da gråt jeg ikke, de skulle ikke se hvor mye det såret meg. men siste året på ungdomsskolen gikk mobbingen fra å være psykisk til å bli fysisk, og jeg hadde hjernerystelse tre ganger i løpet av det året, bristet en tvertagg i ryggen, knuste briller, blåmerker og sår, etc. Da gråt jeg... For noen forferdelige mennesker....! Man skal være iskald for å gjøre noe sånt.. Ble så trist av å lese dette! Sender deg
Neala Skrevet 29. januar 2011 #22 Skrevet 29. januar 2011 Ja, mange ganger. F.eks gjennom all mobbingen på barneskolen. Og da det ble bestemt av barnevernet at bestevenninna mi at hun måtte flytte. Og da jeg kom opp i matte på eksamen i tiende klasse.
Gjest Raina Skrevet 29. januar 2011 #23 Skrevet 29. januar 2011 Å jada, har grått om jeg har falt og slått meg. jeg ble mobbet oppover hele grunnskolen, men da gråt jeg ikke, de skulle ikke se hvor mye det såret meg. men siste året på ungdomsskolen gikk mobbingen fra å være psykisk til å bli fysisk, og jeg hadde hjernerystelse tre ganger i løpet av det året, bristet en tvertagg i ryggen, knuste briller, blåmerker og sår, etc. Da gråt jeg... Ingen skulle måtte gå igjennom noko slikt. Håpar du har greidd å legge det bak deg.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #24 Skrevet 29. januar 2011 Jeg gråt to ganger; den første var i starten av 8.klasse. Jeg mistrived så i klassen, og jeg brøt ut i gråt midt i en time. Men tror ingen merket noe særlig til det. Jeg satt bakerst, og jeg gråt stille. Snufset litt, men var på den tiden allergisk, så ingen brydde seg med om jeg snufset. Den andre ganger var da en på skolen mistet livet i en ulykke.
Gjest Caylee Skrevet 29. januar 2011 #25 Skrevet 29. januar 2011 Jeg kan ikke huske at jeg gråt på barneskolen. Men jeg gråt mye i 9 klasse på skolen alene. Det var på den tiden jeg var kjempe deppa pågrunnav mobbingen. Og flere ganger gråt jeg i klasserommet men ingen merka det. Men en gang så hadde vi prosjekt oppgave og jeg hadde ikke gjort den fordi jeg var for dårlig psykisk til det og da fikk jeg sammenbrudd foran læreren i klasserommet. Flaut I 10 gråt jeg fordi jeg kom opp i eksamen i naturfag.
Safira Skrevet 29. januar 2011 #26 Skrevet 29. januar 2011 Jeg gråt to ganger på vgs men kan ikke huske å ha gjort det på ungdomsskolen eller barneskolen (kan jo hende jeg gråt på barneskolen da jeg var liten). Den ene gangen hadde jeg hatt det litt tøft psykisk i en periode og felte et par tårer da en lærer spurte om det gikk bra. Den andre gangen var på toalettet fordi jeg følte meg dårlig.
Gjest Instamatic Skrevet 29. januar 2011 #27 Skrevet 29. januar 2011 Har aldri grått hverken på skole, jobb eller hos psykologen for den del. Skal jeg sippe så gjør jeg det hjemme.
Gjest Rampunge Skrevet 29. januar 2011 #28 Skrevet 29. januar 2011 På barneskolen hadde vi en slem gutt i klassen som brukte å slå... Samtidig hadde jeg en tendens til å være på feil plass til feil tid. Fått mange baller i ansiktet, tryna med akebrett, ramla ned fra lekestativ, tryna i gymmen osv. Var vel en ganske aktiv unge, men er rimelig herdet i dag
Auroressa Skrevet 30. januar 2011 #29 Skrevet 30. januar 2011 Gråt vel ganske sjeldent på skolen, mer hjemme, og de få gangene jeg gråt gikk jeg på toalettet, ble mobbet fra barneskolen opp til 9 klasse, droppet ut av skolen i starten av 10 og glad for det..
The Kitten Skrevet 30. januar 2011 #30 Skrevet 30. januar 2011 Jeg har grått på skolen flere ganger, men nå kan jeg ikke huske hvorfor jeg gråt.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #31 Skrevet 30. januar 2011 Jeg gråt på skolen for første gang her i forrige uke. På universitetet og i en alder av 24.
Gjest Harriet Skrevet 30. januar 2011 #32 Skrevet 30. januar 2011 Å jada, har grått om jeg har falt og slått meg. jeg ble mobbet oppover hele grunnskolen, men da gråt jeg ikke, de skulle ikke se hvor mye det såret meg. men siste året på ungdomsskolen gikk mobbingen fra å være psykisk til å bli fysisk, og jeg hadde hjernerystelse tre ganger i løpet av det året, bristet en tvertagg i ryggen, knuste briller, blåmerker og sår, etc. Da gråt jeg... Uff - grusomt å høre sånt helt tragisk at noen kan være så grusomme med andre.
Gjest Linda sofie Skrevet 30. januar 2011 #33 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg husker ikke om dette var 10 klasse eller 1 år på VGS men uansett så ble brutalt dumpet av eksen min på en sms midt i timen og jeg løp ut på doen å hylgrein :gjeiper: Jeg kunne ikke sitte der hele dagen og måtte sitte i timen å holde igjen tårene noe som ikke gikk så greit. Var litt flaut å sitte å grine i timen. Har også grått flere ganger på barneskolen hvis jeg tryna eller noe sånt. Endret 30. januar 2011 av Linda sofie
One Skrevet 30. januar 2011 #34 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Kan ikke huske at jeg gråt på barneskolen, men jo eldre jeg har blitt jo mer gråter jeg virker det som. Er sjelden jeg har grått offentlighet da. Endret 30. januar 2011 av One 1
Gjest VictoriaSecret* Skrevet 30. januar 2011 #35 Skrevet 30. januar 2011 Jepp. Både på ungdomsskole, videregående og høyere utdanning. Ungdomsskolen - på grunn av utestenging. Videregående: På grunn av vanskelige lærere som ikke forsto min fullt ut gyldige årsak for høyt fravær, på høyere utdanning fordi jeg i perioder har hatt problemer med depresjon og angst i forhold til egne prestasjoner. Sistnevnte har vel ikke vært storhulking, mer sånn at noen tårer spratt frem når vi diskuterte veien videre. Måtte blant annet utsette en semesteroppgave ett år, det var litt av en skuffelse! Resultatet ble utrolig bra, og jeg tenker ikke på det den dag i dag. Jeg er et veldig emosjonelt menneske, og folk ser helt tydelig når jeg har det kjipt. Har jobbet mye med å bli litt "hardere", men jeg tyr lett til tårene... dessverre...
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #37 Skrevet 30. januar 2011 Å herregud. Reflektert og forståelsesfull du.... Så klart var dette en big deal for deg, men tenkte du noen gang over hvorfor han ikke ønsket å være med? Nei. Nå var ikke poenget her hvorfor han ikke ville bli med. Poenget var at jeg gråt på skolen, og forklaringen på hvorfor. 1
Cata Skrevet 30. januar 2011 #38 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jepp. I allfall tror jeg det. Såvidt jeg kan huske var det ved de anledningene jeg fikk angstanfall på barne-/ungdomsskolen. Tror ikke jeg gråt på videregående, og for så vidt heller ikke senere i utdanningen. Endret 30. januar 2011 av Cata
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2011 #39 Skrevet 30. januar 2011 Jepp, mye. På barneskolen og ungdomsskolen gråt jeg hvis jeg ikke fikk til mattematikken, av og til andre ting også. Gråt når jeg ble mobbet. Dette ble jeg selvsagt mobbet for ...
Gjest Sommertid Skrevet 30. januar 2011 #40 Skrevet 30. januar 2011 Jeg husker ikke om jeg gråt på barneskolen, men på ungdomsskolen og vgs har det skjedd flere ganger. Jeg har slitt psykisk ganske store deler av livet mitt så dette er hovedgrunnen. Men det har som regel alltid blitt skjult på do ol. Har skjedd at jeg har begynnt å gråte under private samtaler med lærere og rådgivere også. Har også grått pga kjærlighetssorg. Husker at det var fælt å gå på skolen dager etter jeg hadde blitt dumpet, spesielt når kjæresten gikk på samme skole.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå