Gå til innhold

Gråte på skolen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gråt du noen gang på barne eller ungdomsskolen?

Det gjorde ikke jeg. Turte rett og slett ikke. Men er det så vanlig? De fleste gjør det kanskje? Tror jeg var den eneste jenta som ikke gråt på barneskolen. Men var flere av guttene som ikke gjorde det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke som jeg kan huske. Har derimot grått en god del foran lærere på universitetet. Pinlig. :fnise:

Skrevet

Jada.

Grine-jente som eg er, har det blitt ett par scener både på barne/ungdomsskulen og VGS.

Skrevet

Men hva var grunnen til at dere gråt?

Skrevet

Ja på ungdomsskole og vgs, men helst på et bad der ingen viste det :)

Skrevet

samme her.

Skrevet

Alt. Boysboysboys, mensensmerter(eitt smertehelvette uten like), stygge kommentarar, dårlege prøvesvar på prøver som du trudde hadde gått dritbra, fylleangst, eksamensangst, dårleg hår/sminkedag.

Skrevet

Ja, det har jeg. De to situasjonene som jeg husker best var rett etter at bestemoren min døde, og det skjedde en del ting som gjorde at det ble for mye for meg. Det var på ungdomsskolen.

En annen gang gråt jeg fordi min daværende kjæreste gjennom et par år ikke ville være med med og besøke mamma på sykehuset etter at hun hadde blitt operert for kreft. Ikke særlig kult å være redd fordi mamma hadde fått kreft, glad for at operasjonen var gått bra og da få et kontant "nei" slengt i trynet da jeg ønsket at han skulle være med.

Skrevet

Jeg gråt en gang som ikke var av smerter, og det var midt i et latteranfall.

Andre gangen jeg gråt var på barneskolen da jeg fikk en snøball med stein kastet på øyet.

Noe mer husker jeg ikke!

Gjest Vulture
Skrevet

Samme her, men jeg klarte ikke å skjule det engang. Klarte å grine som en foss i skolegangen for ikke lenge siden. Tenåringskjærlighet, huffameg :fnise:

Skrevet

Semesteroppgaven på siste året som ikke gikk som planlagt. Hadde store ambisjoner men materiellet jeg fikk fra en bedrift jeg stolte på var av konstant dårlig kvalitet. Utrolig mye styr rundt dette, mye jobbing og ingen søvn. På selve eksamensdagen ville læreren se hvordan resultatet ble, og da klarte jeg ikke lengre holde tårene tilbake for skuffelsen var for stor! Men fikk A allikevel... :)

Siste gang jeg begynte å gråte var i en samtale med læreren om karaktersetting. Jeg hadde lenge tenkt på å slutte på universitetet men da jeg prøvde å forklare hvorfor ble det litt for mange følelser og tårene trillet frem. Synes det er så pinlig at jeg klarer ikke se læreren i øynene lengre... :gjeiper:

Skrevet

Jada, bare på barneskolen, ungdomsskolen, videregående, høyskolen og universitetet. Har dog prøvd å holde det til toalettet. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
En annen gang gråt jeg fordi min daværende kjæreste gjennom et par år ikke ville være med med og besøke mamma på sykehuset etter at hun hadde blitt operert for kreft. Ikke særlig kult å være redd fordi mamma hadde fått kreft, glad for at operasjonen var gått bra og da få et kontant "nei" slengt i trynet da jeg ønsket at han skulle være med.

Å herregud.

Reflektert og forståelsesfull du....

Så klart var dette en big deal for deg, men tenkte du noen gang over hvorfor han ikke ønsket å være med? Nei.

Skrevet

Ja.. på vgs. Rett og slett fordi jeg savna kjæresten min så mye at det gjorde vondt :(

Skrevet

Ja, men ikke foran alle. Jeg gråt en gang på ungdomskolen etter å hatt en skikkelig krangel med faren min en morgen. Men meg og venninnen min skippet timen og prata på toalettet i stede. Jeg liker ikke at folk ser når jeg gråter. Hvis jeg falt som barn gråt jeg egentlig aldri.

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Jeg grein vel et pr ganger på barneskolen om jeg falt og slikt, fikk hjernerystelse på sfo en gang, tror jeg grein litt da...

Men ikke noe på u-skolen da =)

Skrevet

Å jada, har grått om jeg har falt og slått meg. jeg ble mobbet oppover hele grunnskolen, men da gråt jeg ikke, de skulle ikke se hvor mye det såret meg. men siste året på ungdomsskolen gikk mobbingen fra å være psykisk til å bli fysisk, og jeg hadde hjernerystelse tre ganger i løpet av det året, bristet en tvertagg i ryggen, knuste briller, blåmerker og sår, etc. Da gråt jeg...

Skrevet

Nei, jeg tror det er en svakhet å vise følelser selv om at jeg vet det egentlig er en styrke.

Skrevet

Å jada, har grått om jeg har falt og slått meg. jeg ble mobbet oppover hele grunnskolen, men da gråt jeg ikke, de skulle ikke se hvor mye det såret meg. men siste året på ungdomsskolen gikk mobbingen fra å være psykisk til å bli fysisk, og jeg hadde hjernerystelse tre ganger i løpet av det året, bristet en tvertagg i ryggen, knuste briller, blåmerker og sår, etc. Da gråt jeg...

Håper det var tårer som gjorde deg sterkere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...