AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #1 Skrevet 29. januar 2011 Flere av folk jeg kjenner,har gitt bilen sin navn.. Eks : Gunnar , diesel-klara osv.. Har dere navn på bilen deres? Hadde vert gøy å høre
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #2 Skrevet 29. januar 2011 Flere av folk jeg kjenner,har gitt bilen sin navn.. Eks : Gunnar , diesel-klara osv.. Har dere navn på bilen deres? Hadde vert gøy å høre jepp, lille søte bilen min heter Trude
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #3 Skrevet 29. januar 2011 Nnoe så utrolig dumt som folk som har navn på bilen sin. Når bruker dere dette navnet, egentlig? Nå skal jeg kjøre Arnfinn i butikken? Nå skal jeg vaske Oskar? Blir helt kvalm. 5
kulu-kulu Skrevet 29. januar 2011 #4 Skrevet 29. januar 2011 Haha , synes det er litt søtt jeg da Jeg har ikke navn på bilen min , sier bare bila mi egentlig. Eller kebabtralla mi når jeg er ironisk , synes BMW`n er litt sånn "alle skal vite hva jeg kjører" lizzom Kanskje jeg skal "døpe" bilen min jeg oxo , Arnfinn var jo egentlig et kult navn , ikke sant AB :D
PecanPie Skrevet 29. januar 2011 #6 Skrevet 29. januar 2011 Kommer litt an på hva slags bil det er snakk om. Hadde jeg hatt en liten søt en kunne jeg sikkert "gitt" den navn. Avensisen vår kaller jeg bare "vidunderet".
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #9 Skrevet 29. januar 2011 Klart den har! Jeg har alltid utviklet et nært forhold til mine biler og blir veldig glad i dem! Min første var en gullfarget mazda, og hennes navn var Goldiel Dessverre ble hun syk og måtte avlives etter fem flotte år, snufs Deretter fikk jeg en Golf Pink Floyd Edition kalt Pinkie! Men hun har fått et nytt liv på sørlandet nå og lever livets glade dager der etter hva jeg vet. Så nå er det Maggie, en søt Renault Megane som tar meg med på tur! 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #10 Skrevet 29. januar 2011 Jeg kaller bilen min for Bilen! Venninne hadde en Transit en gang som ble kalt for Transa. 1
Gjest Mauna Lee Skrevet 29. januar 2011 #11 Skrevet 29. januar 2011 Selvfølgelig har bilen min et navn. Snille Sally tar meg jo med over alt :D 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #12 Skrevet 29. januar 2011 bilen ditt? Bilen DIN kanskje? Liten bokstav? STOR bokstav kanskje? 4
Heart7086 Skrevet 29. januar 2011 #14 Skrevet 29. januar 2011 Explorer`n vårres kalles "Kjerringbilen"(sia det faktisk e MIN kjerringbil:), eller Forden. Så har vi en liten Note som vi kaller Rotta. (F.eks; er det greit at jeg tar rotta imorgen?)
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #15 Skrevet 29. januar 2011 Har en liten rød bil som jeg kaller Betsy. Omtaler ikke bilen som Betsy, men har nå gitt den et navn. Navnet dukket opp i sammenheng med at en jeg kjente kjøpte seg en gammel bil som faktisk hadde blitt døpt BOB og hadde navnet påskrevet bilen. Vi måtte le da vi så navneskiltet på BOB og hele visa endte med at min bil også fikk et navn.
Fanta Exotic Skrevet 29. januar 2011 #16 Skrevet 29. januar 2011 Liten bokstav? STOR bokstav kanskje? Hadde tråden hatt liten forbokstav hadde jeg ikke reagert, men å bomme på "din" og "ditt" er mye værre enn å glemme en stor forbokstav i starte av en setning
PecanPie Skrevet 29. januar 2011 #17 Skrevet 29. januar 2011 Kommer litt an på hva slags bil det er snakk om. Hadde jeg hatt en liten søt en kunne jeg sikkert "gitt" den navn. Avensisen vår kaller jeg bare "vidunderet". Kom på at "min" første bil gikk under navnet "Akvariet". Det var det den var, et akvarium på fire hjul.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #18 Skrevet 29. januar 2011 Min første bil gikk under navnet "Peugeot fire-null-fem GR". Min neste bil gikk under navnet "Nissan Bluebird en-komma-åtte SR Turbo". Det var for øvrig litt av en gocart... *savne* Den jeg har nå heter... meh, det kan være det samme.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2011 #19 Skrevet 29. januar 2011 Hadde tråden hatt liten forbokstav hadde jeg ikke reagert, men å bomme på "din" og "ditt" er mye værre enn å glemme en stor forbokstav i starte av en setning Jeg antar at begge feilene er resultat av at det gikk litt fort i svingene. Jeg tviler sterkt på at noen tror det heter "ditt bil". ("Værre" staves "verre".) 3
Troyamin Skrevet 30. januar 2011 #20 Skrevet 30. januar 2011 De aller fleste gamle Land Rovere har navn. Min er ingen unntak. "Han" heter Gobben (gubben min) og er fryktelig trofast bare jeg tar vare på "han"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå