Gå til innhold

Lunsj

chimp

Anbefalte innlegg

Er det greit at jeg setter meg her v KG-bordet og spiser lunsjen min.....Det er en kjedelig foredragsholder i kantina idag.....som jeg pleier å sovne til........og nå er jeg litt redd for ryktet mitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, for man må jo ikke virke for interessert ï å få ny kunnskap. Men på den andre siden, så er jo KG en tung motvekter. :blunke:

God lunsj :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for man må jo ikke virke for interessert ï å få ny kunnskap. Men på den andre siden, så er jo KG en tung motvekter. :blunke:

God lunsj :kul:

Snarere redd for at jeg kan gi inntrykk av å virke hakket for uinteressert....Forsikringer og pensjonsordninger og den slags.....Inn d ene øret og ut d andre........... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chimp, (og andre) husk at du blir gammel før du vet ordet av det, og vil trenge pensjonsordning...

Etter at man blir tredve, flyr årene - og de akselerer for hvert år, med dobbelt hastighet etterhvert, nokså snart...

En trøst er kanskje at Kg vil bestå, så da kan vi sitte her med de lave pensjonene våre, og skravle - dagen lang - fordi vi ikke har penger til annen og unødvendig luksus... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Jeg spiser titt og ofte lunch på KG bordet jeg. Syns det er helt greit å bytte ut snikksnakket ved lunsjbordet med snikksnakket her innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fristende, ja............særlig alle de dagene man bare blir sittende å høre på sladder.....enten om andre kolleger el hva som står i Se & Hør!!! For ikke å snakke om siste nytt Fra Hotell Cæsar......der er jeg helt grønn!!! Så bare første episode lissom........... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...