Gå til innhold

Lightblue sin lille krok


Lightblue

Anbefalte innlegg

Jeg sitter da her i mørket, og får ikke sove. Så da starter jeg dagbok i stedet. :biggrin:

Jeg kan jo starte å fortelle litt om meg selv :) er 21 år, bor på østlandet. Samboer og forlovet med verdens beste mann, og sammen har vi den søteste lille pelsdotten av en pusekatt :hjerte:

Vi gifter oss til sommeren, så har litt å styre med om dagen, noe som er bra siden jeg ikke jobber for øyeblikket.

Det var vel meg.

I dag har vært en lang dag, hadde hodepine store deler av dagen, pluss at pusen ikke fikk bestemt seg om hun skulle ut eller inn i et par timer :fnise: I morgen blir det kanskje ut å spise, det kan jo bli koselig :) og på søndag skal vi på besøk til min mor, det gleder jeg meg til. Bor et stykke unna, så det blir ikke så ofte til det.

Nå skal jeg gi den søvnen et forsøk til, så god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært en bra helg :)

I går skulle vi jo bare ut og spise egentlig, men da det var gjort så ble det til at vi dro på vors hos noen venner og by'n etter det. Veldig koselig og veldig gøy :jepp:

Søndagsmiddag hos mamma var også veldig kos, inkludert kjøreturen frem og tilbake, som alltid :)

Må vel tenke på å legge seg snart, må bare bli litt trøtt først. Det kan ta sin tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...